Ga naar inhoud

Dr. Luc Damen of Dr. Kristoff Verdonck wellnes kliniek genk


Aanbevolen berichten

hallo allemaal

ik wil gaag op intake in genk

nu weet ik niet bij welke arts ik een intake moet plannen ze opereren beide in genk. wie heeft er ervaringen met deze twee artsen?

ik ben deze week in waarle op gesprek geweest bij hawinkels was een prettig gesprek maar wil toch nog bij een andere arts op intake.

graag zou ik jullie mening willen weten.

groetjes christel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chrisje,

Ik ben vorig jaar februari bij dokter Verdonck geweest en ben zeer tevreden!
Heel vriendelijke man die de tijd voor je neemt, ook zeker op het consult.

Er zijn hier vele die ook bij Verdonck geweest zijn en ook verschillende die bij Damen geweest zijn.
Ik hou al een tijdje het forum in de gaten en dan valt me op dat er toch ook enkele negatieve verhalen over Damen te vinden zijn.
Lees het forum er eens op na om een goede indruk te krijgen. ;)

Misschien kan je ook bij beide op consult gaan en zo je keuze maken.

Heel veel succes in je zoektocht

Groetjes

Nath

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben door Dr verdonck geopereerd in de wellness kliniek. Ik vind het een heel lieve man die zijn tijd voor je neemt, luistert naar je wensen en een duidelijke uitleg geeft bij je vragen. Vandaag heb ik de hechtingen door de huisarts laten verwijderen, ze gaf me meteen de opmerking dat het heel mooi gehecht is geweest en er nauwelijks iets van te zien gaat zijn. Ik ben heel tevreden over deze arts en het ziekenhuis!

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai ik ben bij Dr damen geweest en nergens problemen mee gehad! Goede kundige arts en ik heb een mini litteken van -2cm.. Dus negatieve verhalen staan er hier genoeg maar et gaat uiteindelijk om zijn werk.. Kijk bij mijn fotos voor de resultaten!! Super mooi!! Ik zou Dr damen zeker aanraden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb mijn consult gehad bij dhr. Damen en inmiddels op 16 juli geopereerd. Ik vind dat hij het super mooi heeft gedaan en luisterde tijdens mijn consult goed naar mijn wensen. Zoals eerder gezegd ik heb erg kleine littekens. Nog geen 3 cm en erg mooi gehecht. Een vriendin van mij daar in tegen is bij veldhuis kliniek geweest en die heeft vele grotere littekens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben in het WK geweest en door dr verdonck geopereerd, echt een hele goede PC. Ben nu 2 weken po en mijn borsten zijn echt heel mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.