Ga naar inhoud

Plaatsen Steri strips


Aanbevolen berichten

Hey girls!

Vandaag ben ik 14 dagen po en mag ik de hechtingdraadjes knippen. Besloten het door mn vriend te laten doen aangezien mijn huisarts er momenteel niet is.

Anyways. In de meegekregen formulieren staat dat ik steristrips op de wonden moet aanbrengen.

Hoe is dat bij jullie gedaan? En dan met name de incisie onder de borst? Hebben jullie allemaal na twee weken steristrips aangebracht gekregen? Ze hoeven er maar 3 dagen op te zitten.

Wat vinden jullie? Ik heb 9 steristrips en moet dus "kiezen". Doe ik de tepels of de ankervormige incisie?

Ik plak ze daarna weer af met schone gaasjes en waterdichte pleisters.

Thanks voor de hulp

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Hoe lang zijn die strips per stuk? Je hebt namelijk maar anderhalf tot 2 cm nodig om te plakken, dus je mag ze doorknippen, als ze lang genoeg zijn..

Je hoeft ze ook maar om de 2-3 cm te plakken op het litteken, dus misschien dat je dan wel uitkomt?

Als je moet kiezen, zou ik ze op de verticale littekens plakken, op de horizontale is minder noodzakelijk :)

Je plakt ze in principe aan 1 kant van het litteken vast, trekt er dan een beetje aan (zodat je huid net niet rimpelt) en plakt hem dan vast over het litteken heen. Niet erg als er een korstje onder zit.

Heb je hier iets aan?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal geweldig! Thanks BB!

Hopelijk vanavond dan voor t eerst mn tepels zien! Anders wordt het morgen!

Heel erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.