Ga naar inhoud

Hardlopen na en borstvergroting


Aanbevolen berichten

8 weken geleden heb ik en borstvergroting ondergaan.

mag nu sporten weer oppakken, waaronder ook hardlopen.

maar nu heb ik elke keer pijn tussen de borsten en boven arm.

iemand enige idee hoelang je daar last van kan hebben.

heb en goede sportbh die echt alles goed strak in pakt.

benieuwd na jullie evaringen sporten na en borstvergroting en dan met name hardlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben benieuwd welke sport bh hebben jullie?

Voor mij nog ver weg het hardlopen maar zodra het mag en kan wil ik het weer op gaan pakken.

Klinkt raar misschien maar ik mis het bewegen echt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast enibas81

Ik heb afgelopen dinsdag met 7 weken po voor het eerst weet het hardlopen opgepakt.

Op de slechte conditie na, helemaal geen last van de borsten gehad. Ik voelde ze niet eens eigenlijk.

Ik heb de Hema heavy aangehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

Ik ben net op controle geweest. Nu 1 week po. Op mijn vrAag wanneer ik weer kan sporten vroeg hij... Welke sport.. Huh hardlopen... en Nio raad mij het hardlopen erg af. Beter fietsen, steppen etc etc... Met 335 cc ben ik ook blijven hardlopen. Nergens last van. Wil natuurlijk geen risico nemen, dus ben benieuwd of het aan de cc's ligt dat ik dit advies krijg?

Ga met liefde op zoek naar andere tak van sport, alhoewel het hardlopen wel geweldig was.. Deed het 3x per week.

Hoe zijn jullie ervaringen, adviezen en verhalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik loop inmiddels 12 weken na de operatie wel weer hard.

Valt best tegen soms ene keer beter dan andere keer. Voel de borsten soms drukkende pijn boven in

Ik heb 450 CC heb nu en Anita bh gevonden die sluit wel wat hoger

Krijg morgen nog en andere binnen ook ben benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg morgen de shock absorber binnen. Die met de 2 rugsluitingen. Ik hoor in mijn omgeving en lees op internet alleen maar super goede verhalen over deze sportbeha.

Als het de goede maat is, ga ik hem gelijk testen! Dan laat ik het hier wel even weten ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er ook meiden die alweer langer naar de bv hardlopen.

Blijven jullie boobs mooi, of merk je dat ze gaan 'hangen' na langere tijd hardlopen. Rekt de huid toch teveel van het op en neer deinzen van de boobs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

ik ben ook na 8 weken weer begonnen met hardlopen en bodystep met de bh van de hema heavy. en gewichten na 12/13 weken moest weer onderaan beginnen maar na 4weken zat ik alweer op mijn oude gewichten borstspieren en biceps trainen voelde echt raar nog steeds soms. mijn borsten gaan echt uitelkaar dan ziet er vreemd uit.. maar zal er wel bij horen.. heb ze dual plain

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg morgen de shock absorber binnen. Die met de 2 rugsluitingen. Ik hoor in mijn omgeving en lees op internet alleen maar super goede verhalen over deze sportbeha.

Als het de goede maat is, ga ik hem gelijk testen! Dan laat ik het hier wel even weten ;-)

Hi Fem,

Hoe bevalt je nieuwe shockabsorber ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb ik die shockabsorber ook. 1 sluiting zit bij schouderbladen, en die kun je al dicht doen voor je hem aantrekt (want anders heb je echt flexibele armen nodig :P ) Dan dat ding over je hoofd aantrekken en dan achtersluiting op je rug dichtmaken.

Ik vind dat ding echt super, echt als een harnas. Heb er vooral mee op de crosstrainer gestaan, ik doe niet aan hardlopen.. Dus daar kan ik niet over oordelen.

Ben benieuwd of Fem dezelfde heeft!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja! Ik heb dezelfde BB! Maar kennelijk heb ik flexibele armen, want ik maak die bovenste sluiting pas dicht als ik m aanheb :P hahaha

Hij zit helemaal top! Het is inderdaad echt een harnas! Ik voel mijn boobs niet bewegen bij het hardlopen.. En ze doen ook geen pijn.. Ik vind het een aanrader! En je hebt ze ook in allemaal leuke kleuren! :)

Qua normale bhmaat heb ik een kleine 75E. Een D cup is gewoon net te klein. Maar met deze shock absorberen draag ik wel een 75D. Dan zit ie lekker strak en blijven mijn vriendinnen goed op hun plek tijdens het rennen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar kun je die shockabsorber kopen? Klinkt als een ideale sport bh voor bij rennen!

Je kan hem op veel plekken kopen. Ook online zoals bij wehkamp of www.sportbeha.com

Maar ook gewoon bij een Perry Sport of Sport2000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha die heb ik ook en nog een gelijkaardige.

Vind ze ook goed stevig zitten. Denk zelfs een tikkeltje te vast. In normale bhmaat heb ik 80D maar in deze heb ik een 80C. En na het sporten zijn ze precies geplet haha weet niet hoe ik het anders kan zeggen maar staan ze ook erg gespannen.

Heb onlangs ene van chantelle gekocht wel een 80D en die is wat ontspannender zonder dat ze deruit vliegen zeg maar (doe er zelfs insanity mee en hardlopen)

Maar nu lees ik hier dat jij Fem hem ook kleiner draagt de shock?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja BB die bedoel ik inderdaad! :)

@Ruitje ik heb m inderdaad ook maatje kleiner dan gewone bh. Maar ik vind dat wel zo prettig, zeker voor hardlopen! Lekker stevig en blijven ze sowieso op hun plek :) Ze zijn daarna wel ff 2 tellen wat geplet inderdaad :P haha! Maar dat is bij mij na het douchen alweer weg.

@lipgloss82 ik zou deze sportbh niet aanraden voor de eerste 6 weken. Dat gaat niet prettig zitten...

De meest gedragen sportbeha's die ik hier voorbij zie komen zijn de Anita en de LipoElastic met voorsluitingen. En de Triumph Tri Action workout en Hema heavy. En volgens mij ook nog 1 van de Hunkemöller geloof ik.

Zelf was ik fan van de Triumph!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja! Ik heb dezelfde BB! Maar kennelijk heb ik flexibele armen, want ik maak die bovenste sluiting pas dicht als ik m aanheb :P hahaha

Hij zit helemaal top! Het is inderdaad echt een harnas! Ik voel mijn boobs niet bewegen bij het hardlopen.. En ze doen ook geen pijn.. Ik vind het een aanrader! En je hebt ze ook in allemaal leuke kleuren! :)

Qua normale bhmaat heb ik een kleine 75E. Een D cup is gewoon net te klein. Maar met deze shock absorberen draag ik wel een 75D. Dan zit ie lekker strak en blijven mijn vriendinnen goed op hun plek tijdens het rennen :)

Hey Fem een bb

Welk merk, type bh is dit dan

Klinkt goed

Ga ik hem even opzoeken.

Thanksssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.