Ga naar inhoud

mdy : 23 juli 2015 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijd een stille lezer op dit forum, maar het is toch eens tijd dat ik me voor ga stellen!

Ik ben een meid van 23 jaar die al ruim 8 jaar droomt van een borstvergroting. Ik ben al jaren aan het sparen van mijn studentenloontje maar ben er helaas nog niet door constant financiële tegenslagen.

Ik heb mezelf voorgenomen om minstens €4000 te sparen, zodat ik bij genoeg klinieken terecht kan.

Ik kijk regelmatig op het forum maar het maakt me ook verdrietig. Ik wil zo graag, dat ik me eigenlijk zo min mogelijk wil in lezen omdat ik het geld nog niet helemaal bij elkaar heb.
Toch ligt mijn streven op eind van dit jaar en denk ik dat het tijd wordt om me toch eens wat meer te gaan verdiepen in klinieken. Ik wil me vooraf niet te veel vast bijten in de informatie die ik lees, maar me gewoon goed laten informeren door de chirurg.

Ik heb nu een A kleine B en wil zeker wel richting de grote C of kleine D. Omdat ik atletisch gebouwd ben wil ik het er zo natuurlijk mogelijk uit laten zien. Maar ik weet niet of het dan druppelvormig of achter de spier wordt.

Ik lees vaak reviews op internet over klinieken, maar moet eerlijk toegeven dat het me verschrikkelijk benauwd. Er is zoveel keuze en de prijzen liggen ver uit elkaar. Natuurlijk wil ik het mooiste resultaat!

Waar deze kliniek dan ligt kan me niet interesseren.
Dus als iemand wat tips heeft, zodat ik mijn zoektocht was kan versmallen; graag!!!

Ik las eerst veel over Frans Straten, via Diana Gabriels. En haar prijzen zien er ook erg mooi uit. Maar aan de andere kant lees ik hier ook weer negatieve berichten over.
Kan iemand me eerlijke reviews bieden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben door Frans Straten geopereerd via Diana. Heb eigenlijk alleen positieve ervaringen met de praktijk van Diana en uiteraard helemaal positief over Frans :D

Het enige minpunt over de praktijk van Diana wat ik kan bedenken is dat het daar best druk kan zijn. De wachttijden lopen soms wat op waardoor je soms half uur/uur langer moet wachten. Maar ach wat maakt dat ene uurtje nou uit op al die jaren die je al wacht op mooie boobs toch?! :38:

Alle meiden van de praktijk gabriels zijn erg lief. Na je operatie wordt je meerdere keren gebeld hoe het met je gaat. En als je vragen hebt, kan je ze altijd bellen!

Als je overweegt om naar Diana gabriels te gaan, kan ik je zeker aanraden om te vragen om Frans Straten!

Je kan ook in mijn topic mijn ervaringen met de consulten en mijn operatieverslag lezen.

Verder lees je ook veel hier op het forum over dr. Nio. Hij maakt ook hele mooie borsten! Hij werkt in de parkkliniek in Rotterdam en in het slaz (Sint Lucas Andreas ziekenhuis) in Amsterdam. Kosten: 3100 euro in het slaz, 3500 euro voor hydrogel. En in parkkliniek ben je duurder uit. Ik dacht rond de 500 euro duurder.

Succes en veel plezier met je boobie reis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie!

Ja, ik las al veel over dr. Nio. Maar vind de prijzen bij de parkkliniek toch vrij hoog vergeleken met andere klinieken. Merendeel is toch ruim €4000 van wat ik zie (of kijk ik verkeerd?) De prijs die je meestal betaald bij andere klinieken voor anatomische implantaten.

De tarieven van het SLAZ kan ik zo niet vinden, ik ga me er eens in verdiepen. Dankjewel!

Edit: wat is er zo bijzonder aan hydrogel? Die prothese soorten ben ik nog niet zo in thuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hydrogel zijn protheses zonder siliconen. Bij een eventuele lek geen rommel in je lijf. Het vulmiddel bestaat voor 96% uit water en 4% verdikkingsmiddel. Het vormt geen gezondheidsrisico, want bij een eventuele lekkage is de inhoud biologisch afbreekbaar.

Voor mij een hele geruststellende gedachte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mdy,

Ik ben geholpen door drs. Vito Koeijers in kliniek Amstelveen. Ik heb een verschil van grote in borsten dus is dit netjes 'bijgewerkt'. Ik wilde ook een C/D cup en heb nu 350cc en 380 cc anatomisch dual plane. Ik heb nu een 75D. En ik ben nu nog 19 dagen po, maar ik vind ze er al onwijs natuurlijk uitzien. Dus als je natuurlijk wilt moet je daar zeker voor gaan. Ik heb mentor protheses. Ik heb 3200,- betaald inc consult.

Als je foto's wilt zien, moet je mij even een vriendschapsverzoekje sturen ^_^

Ik ben overigens erg goed geholpen in de kliniek en drs. Koeijers is een onwijs aardige man en erg goed in zijn vak wat ik gelezen heb. Ik heb net zoals jou en de meeste vrouwen hier goed ingelezen over verschillende drs. en welke klinieken. Voor mij was het duidelijk dat mijn pc drs. Koeijers moest zijn!

Succes met het vinden van de juiste pc!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee! Welkom op het forum :)

Wat ik heb gedaan toen ik mijn borstenreis begon is

  • Foto's zoeken van wat ik mooi vind via foto's is de meest 'objectieve' manier om aan een PC duidelijk te maken van wat je wilt. Een c of d cup is heel subjectief en daar zijn al vaker misverstanden over gekomen op het forum. Gevraagd om een c cup wat de PC een c cup vind en uiteindelijk eindigen met een B cup. Ook zien c cup borsten op het oog er meer uit als een b cup. Dit komt omdat echte borsten flexibeler zijn en er meer in een cup past dan nep borsten. Ik heb bijvoorbeeld cup E/F maar ik vind ze er naakt meer uitzien als een C/D cup.. Ik zal je even toevoegen dan kun je mijn foto's zien. http://www.breastimplantsusa.com/before-after-photos/breast-augmentation/size/C-to-D.htmik heb zelf veel op deze site gekeken maar als je mensen van het forum toevoegd kun je ook foto's zien.
  • Afspraken plannen met meerdere PC's. Op het moment dat je een beetje weet wat je wilt kun je bijvoorbeeld hier boobinspiration foto's in je gallerij zetten vaak kunnen mensen van het forum je dan wel helpen met welke pc daarbij past. Zo maak Dr. Nio (door hem ben ik geopereerd) gebruik van 85% gevulde protheses vaak. Deze protheses zijn heel zacht en vallen als anatomische protheses maar zijn niet zo "hard" als anatomische protheses ook als je op je rug of je zij ligt vallen ze natuurlijk. Ook is hij een voorstander van grote natuurlijke borsten net als Dr. Plovier, een andere PC geeft zijn voorkeur weer aan anatomische protheses en weer een ander plaatst voor namelijk dual plane. Zo hebben ze allemaal hun eigen voorkeuren met hun eigen argumenten daarbij daarom is het verstandig om naar meerdere PC's te gaan. Namen die goed bekend staan zijn Frans Straten, Dr Nio, Schiettecaete, Plovier maar dat zul je vanzelf wel lezen. Stel vooral een vragenlijstje op en loop die bij elke PC na. Iedereen zal andere antwoorden geven. En vraag duidelijk na welke protheses ze bij jou willen plaatsen. aantal cc's, profiel, merk, vorm.
  • Nadat je je consults hebt gehad zul je wel overspoeld zijn met informatie en iedereen zal iets anders advieseren. Op dat moment kijk je gewoon naar bij wie je je het meest op je gemak voelt en van wie je mooie resultaten hebt gezien op het borstenforum. En dan plan je je ok datum in :)

Zo heel verhaal maar hopelijk heb je er wat aan. Ik weet nog van mezelf dat ik totaal niet wist waar ik moest beginnen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mdy,

Ik ben geholpen door drs. Vito Koeijers in kliniek Amstelveen. Ik heb een verschil van grote in borsten dus is dit netjes 'bijgewerkt'. Ik wilde ook een C/D cup en heb nu 350cc en 380 cc anatomisch dual plane. Ik heb nu een 75D. En ik ben nu nog 19 dagen po, maar ik vind ze er al onwijs natuurlijk uitzien. Dus als je natuurlijk wilt moet je daar zeker voor gaan. Ik heb mentor protheses. Ik heb 3200,- betaald inc consult.

Als je foto's wilt zien, moet je mij even een vriendschapsverzoekje sturen ^_^

Ik ben overigens erg goed geholpen in de kliniek en drs. Koeijers is een onwijs aardige man en erg goed in zijn vak wat ik gelezen heb. Ik heb net zoals jou en de meeste vrouwen hier goed ingelezen over verschillende drs. en welke klinieken. Voor mij was het duidelijk dat mijn pc drs. Koeijers moest zijn!

Succes met het vinden van de juiste pc!

xx

Dat klinkt goed! Ik voeg je toe!

Amstelveen ligt hier om de hoek.

Kiest de chirurg de implantaten? Of krijg je zelf de keuze?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee! Welkom op het forum :)

Wat ik heb gedaan toen ik mijn borstenreis begon is

  • Foto's zoeken van wat ik mooi vind via foto's is de meest 'objectieve' manier om aan een PC duidelijk te maken van wat je wilt. Een c of d cup is heel subjectief en daar zijn al vaker misverstanden over gekomen op het forum. Gevraagd om een c cup wat de PC een c cup vind en uiteindelijk eindigen met een B cup. Ook zien c cup borsten op het oog er meer uit als een b cup. Dit komt omdat echte borsten flexibeler zijn en er meer in een cup past dan nep borsten. Ik heb bijvoorbeeld cup E/F maar ik vind ze er naakt meer uitzien als een C/D cup.. Ik zal je even toevoegen dan kun je mijn foto's zien. http://www.breastimplantsusa.com/before-after-photos/breast-augmentation/size/C-to-D.htmik heb zelf veel op deze site gekeken maar als je mensen van het forum toevoegd kun je ook foto's zien.
  • Afspraken plannen met meerdere PC's. Op het moment dat je een beetje weet wat je wilt kun je bijvoorbeeld hier boobinspiration foto's in je gallerij zetten vaak kunnen mensen van het forum je dan wel helpen met welke pc daarbij past. Zo maak Dr. Nio (door hem ben ik geopereerd) gebruik van 85% gevulde protheses vaak. Deze protheses zijn heel zacht en vallen als anatomische protheses maar zijn niet zo "hard" als anatomische protheses ook als je op je rug of je zij ligt vallen ze natuurlijk. Ook is hij een voorstander van grote natuurlijke borsten net als Dr. Plovier, een andere PC geeft zijn voorkeur weer aan anatomische protheses en weer een ander plaatst voor namelijk dual plane. Zo hebben ze allemaal hun eigen voorkeuren met hun eigen argumenten daarbij daarom is het verstandig om naar meerdere PC's te gaan. Namen die goed bekend staan zijn Frans Straten, Dr Nio, Schiettecaete, Plovier maar dat zul je vanzelf wel lezen. Stel vooral een vragenlijstje op en loop die bij elke PC na. Iedereen zal andere antwoorden geven. En vraag duidelijk na welke protheses ze bij jou willen plaatsen. aantal cc's, profiel, merk, vorm.
  • Nadat je je consults hebt gehad zul je wel overspoeld zijn met informatie en iedereen zal iets anders advieseren. Op dat moment kijk je gewoon naar bij wie je je het meest op je gemak voelt en van wie je mooie resultaten hebt gezien op het borstenforum. En dan plan je je ok datum in :)

Zo heel verhaal maar hopelijk heb je er wat aan. Ik weet nog van mezelf dat ik totaal niet wist waar ik moest beginnen!

xxx

Dankjewel voor het duidelijke verhaal.

Hoeveel heb jij betaald voor je BV?

Ik blijf gewoon verhalen volgen en foto's kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor! Ik ben ook geholpen door de meiden op het forum en nu doen wij dat bij jou en straks doe jij het misschien weer bij anderen en zo hebben we helpen we elkaar :)

Ik heb €3100,- betaald voor 450cc bij het SLAZ. Dr. Nio opereerd ook in Rotterdam in een kliniek en daar is het duurder

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vol lof over dokter Nio in het slaz.

3100,- en ben zeer tevreden.

Ik heb ronde protheses en ondanks een ferme cc zijn ze erg natuurlijk.

Succes in je zoektocht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt goed! Ik voeg je toe!

Amstelveen ligt hier om de hoek.

Kiest de chirurg de implantaten? Of krijg je zelf de keuze?

Super!

Ik heb gewoon gezegd wat ik graag wilde. En wilde zoiezo al anatomisch en dual plane en hij ging daarin mee. Hij wist natuurlijk welke cc je nodig hebt voor welke cup je wilt. En dat is ook prima gegaan. Precies de cup die ik wilde heb ik nu :lol:

Ik weet niet welke merken protheses ze allemaal gebruiken maar ik hoor tot nu toe alleen maar mentor protheses, die staan nu naast een paar andere als beste aangeschreven. En daar heb je natuurlijk ook weer verschillen qua cohesive & profile maar daar kiezen hun allemaal zelf voor.

Het komt erop neer: in Kliniek amstelveen (& dan mijn ervaring bij drs Koeijers) kiezen ze wat het best bij jou eisen past en bij je lichaam! Ze bestellen ook meerdere protheses en verschillende cc's voor je operatie. Ik had bijvoorbeeld een voorkeur voor 350cc/380cc of 390cc/410cc en dan kijken hun tijdens je operatie wat het beste bij je lichaam past! Toch erg fijn vind ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw ik word hier helemaal hebberig van. Ik wil zo graag!!!

Aberasa, ik vind je foto's erg mooi. Jouw before foto's lijken erg veel op mijne nu. En aangezien amstelveen ook nog dichtbij is, maakt dat me ontzettend gelukkig.

En het slaz, hoe kom je daar op consult? Omdat het in een ziekenhuis is werkt dit vast anders?

En ik lees ook veel dat vrouwen op meerdere consults gaan. Waarom is dit een aanrader? En zijn eerste consults altijd vrijblijvend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik lees even mee want ik zit met precies hetzelfde probleem. Ik wil al 10 jaar bv maar financieel ook tegen slagen gehad en ik heb 3 kindjes dus sparen is wat lastiger. Door de zwangerschappen is het nog erger geworden en wil ik het alleen maar meer. Voel me helemaal niet vrouwelijk met wat ik nu heb.

Ik vind het ook lastig te kiezen welke praktijk het nu zal worden. Ik weet wel wat ik mooi vind qua borsten maar of het achter de spier voor de spier is etc weet ik allemaal niet. Ook vind ik het spannend hoelang gaan de protheses mee en qua complicaties.

Het liefst zou ik ook de hydrogel nemen maar ziin deze ook echt mooi? Zijn er meiden met foto's hier van?

Zijn er ook mensen die in kliniek in Genk zijn geweest toevallig? Of ze al jaren hebben? En wat kan ik verwachten de eerste dagen na de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw ik word hier helemaal hebberig van. Ik wil zo graag!!!

Aberasa, ik vind je foto's erg mooi. Jouw before foto's lijken erg veel op mijne nu. En aangezien amstelveen ook nog dichtbij is, maakt dat me ontzettend gelukkig.

En het slaz, hoe kom je daar op consult? Omdat het in een ziekenhuis is werkt dit vast anders?

En ik lees ook veel dat vrouwen op meerdere consults gaan. Waarom is dit een aanrader? En zijn eerste consults altijd vrijblijvend?

Super :D

Ja veel gaan op meerder consults om te kijken wat hun opties zijn want iedere pc is anders en geeft men dus vaak verschillende adviezen. Maar vaak kost een consult wel gewoon geld. Ik heb een paar dagen na mijn consult gewoon de kliniek gebeld om meteen een operatie datum te plannen. Dit was gewoon precies wat ik wilde qua prijsklasse en eisen voor mijn boobies dus voor mij kon t niet beter :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

Ik heb een vrijblijvend consult bij Diana Gabriels op 1 Juni

of ik voor meerdere consulten ga weet ik nog niet ,als dat consult goed voelt ,dan waarschijnlijk niet.

heb ook veel ingelezen over klinieken en reviews gelezen.

prijskaartje speelt voor mij toch ook wel mee.

ieder geval , ik ga het beleven.

Gr Zita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw ik word hier helemaal hebberig van. Ik wil zo graag!!!

Aberasa, ik vind je foto's erg mooi. Jouw before foto's lijken erg veel op mijne nu. En aangezien amstelveen ook nog dichtbij is, maakt dat me ontzettend gelukkig.

En het slaz, hoe kom je daar op consult? Omdat het in een ziekenhuis is werkt dit vast anders?

En ik lees ook veel dat vrouwen op meerdere consults gaan. Waarom is dit een aanrader? En zijn eerste consults altijd vrijblijvend?

Gewoon bellen naar de receptie van de plastische chirurgie van het slaz

Afspraak maken voor een consult bij dr nio

Even verwijs brief halen bij je huisarts ,was bij mij geen probleem gewoon gebeld naar de huisarts en andere dag verwijsbrief opgehaald

Ik zelf heb ronde protheses van dr nio ,en ben ook zeer tevreden ,ook heel aardig verplegend personeel in het slaz,

Ik zou het je zeker aanraden

Suc6 jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Frans Straten is mijn held! Hij is een ontzettend leuke pc met humor die prachtige borsten maakt! Hij zorgt ervoor dat je je helemaal op je gemak voelt. Ik ben bij Kliniek Heyendael geweest. De dames daar zijn geweldig en de zorg is top! Hoorde over Diana nogal wat negatieve reacties waardoor ik besloten heb me bij Kliniek Heyendael te laten opereren. Totaal geen spijt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal!

Ik heb erg goed nieuws gekregen!

Lang verhaal kort: ik zou bijna €1000 terug krijgen van de belasting maar er stond nog een rekening open. Maar tot nu toe is hij niet verrekend en heb ik het geld al terug gekregen.
Ik probeer mezelf niet te enthousiast te maken maar dat is erg lastig.

Als ik dit geld mag houden zou dit namelijk betekenen dat ik binnen 3 maanden op mijn streefbedrag zit en misschien in de zomervakantie nog een operatie kan ondergaan.

Oef ik kan er nu al niet meer van slapen door alle vreugde!!!

Nog even een vraagje: wat kost een consult ongeveer? En betaal je dat direct? Of acceptgiro, hoe werkt zoiets?

Ik vind het zo lief dat jullie zo fanatiek reageren op al mijn vragen die vast al 100 keer zijn gesteld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en hoe snel konden jullie onder het mes, na een consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii .. voor zover ik gelezen heb / weet kost zoon consult ongv 30 euro wanneer je dat betaald weet ik niet want bij aesthetic beautys in veldhoven is het gratis

de wachttijd is ongv een maand tussen consult en operatie maar weet niet hoe het bij hun zitten waar je naar toe gaat ivm vakanties dalijk

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.