Ga naar inhoud

1 week po vandaag een aantal vragen help me!!:)


Aanbevolen berichten

Vorige week vrijdag heb ik mijn bv gehad. Nu heb ik vanaf de eerste dag een klein beetje last gehad. Vanaf dag 2 helemaal geen last gehad. Nu merk ik dat ik mijn dagelijkse dingen allemaal aan het oppakken ben. Stofzuigen, was opvouwen, koken vaatwasser uit en in ruimen . Kan dit kwaad na een week want ik heb geen pijn?? Wel voel ik in elk borst een knisperig gevoel lijkt soort vochtbelletjes ofzo.. Trekt dit nog weg en hebben meer mensen hier last van?

Ik ben zelf kapster en wil na 2 weken mijn werkzaamheden weer gaan oppakken, maar zou dit kwaad kunnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk wel dat je beter rustig aan kan doen. Dit omdat je anders misschien wel kapsel vorming kan krijgen ofzo? Ik ben afgelopen dinsdag geholpen en zou ook al best veel kunnen maar kan niet m'n armen voluit strekken en als ik als aardig wat gedaan heb worden ze weer kei hard en merk ik dat ik echt ff moet dimmen.... Is toch een operatie geweest..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Charley, ik herken het gevoel wel, dat je alles al kunt. Had net een kat overgegeven hier en toen ik even de dwijl pakte en voorzichtig dwijlde deed dat helemaal geen pijn. Net als een boel andere dingen. Toch zou ik het even laten. Het gaat er niet om of je het kan maar of het implantaat de tijd/rust krijgt om goed te hechten. En steeds als je je armen/borstspieren gebruikt, heeft dat ook invloed op het inplantaat.

Ik heb dat knisperende gevoel inderdaad sinds gisteren bij mijn linkerborst, eigenlijk beetje onder oksel. Als ik die arm gebruikt, kan hij zo'n raar geluid geven.... net zo'n klein scheetkussentje:-)

Toch doe ik alles met rechts, dus denk niet dat het kwaad kan.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaai meid ik zou zeker een tandje rustiger doen! Ookal doet het geen pijn...

Je lichaam maakt littekenweefsel om je implantaat heen. Door dit soort zware en repeterende bewegingen te maken bij het volle huishouden, kan je littekenweefsel weer scheuren. Dan gaat je lichaam weer nieuw litteken weefsel aanmaken. Enzovoorts...

Als je te veel blijft doen heb je straks nog te veel litteken weefsel en mag je weer opnieuw onder het mes voor kapselcontractie...

En wat is nou 6 weken rustig aan doen en herstellen op je hele leven??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.