Ga naar inhoud

BV menneke ACCZ zevenaar


Gast menneke

Aanbevolen berichten

Gast menneke

Hallo allemaal, ik, moeder van 3 jongens overweeg op mijn 42e bv te doen. Heb 1e consult gehad bij ACCZ dr. van Onselen. Hij gebruikt Cereform implantaten. Iemand ervaring hiermee ?? En tevens operatie in Bochelt ? Wie heeft onlangs operatie ondergaan en wil haar ervaringen met mij delen ?

Ben benieuwd .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi menneke

ik heb er zelf nog geen ervaring mee maar wordt wel 17 mei door hem geopereerd

maar met wat ik lees op het forum zijn ze er allemaal goed teverden over

en weet je al wanneer je het gaat doen en hoeveel cc en waar geplaats?

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast menneke

Hoi Rebecca,

In principe afspraak gemaakt voor half juli. 300 cc en half onder borstspier. En jij ? Voor jou komt de datum al heel snel dichtbij :1: spannend .... Was jij al bekend met cereform implantaat ?

groetjes, Men

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Menneke,

Welkom hier!

Ik heb Cereform implantaten, 360cc onder de spier bij Van Onselen in Bocholt.

Ik heb een eigen topic, en er zijn nog een stuk of 10 vrouwen hier met een topic over ACCZ, misschien kun je even kijken in het onderdeel 'verslagen borstvergrotingen'.

Ik kan zeggen: Van Onselen is een supergoede arts, hij weet precies wat mooi bij je staat en zijn resultaten zijn bij ons allemaal mooi geworden (mijn mening hoor hahaha). Echt Van Onselen borsten vonden ik en Moniqueje haha.

De kliniek is erg netjes en schoon en zijn team is ontzettend aardig en behulpzaam. Zij zijn altijd bereid om je vragen te beantwoorden en ook de dag van de operatie komen ze regelmatig even bij je langs om te vragen hoe het met je gaat enzo.

Ik zou zeggen, lees lekker bij!

En half juli, hihi, ik was 16 juli vorig jaar :rolleyes: laat je het in je vakantie doen?

Liefs

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever