Ga naar inhoud

BV menneke ACCZ zevenaar


Gast menneke

Aanbevolen berichten

Gast menneke

Hallo allemaal, ik, moeder van 3 jongens overweeg op mijn 42e bv te doen. Heb 1e consult gehad bij ACCZ dr. van Onselen. Hij gebruikt Cereform implantaten. Iemand ervaring hiermee ?? En tevens operatie in Bochelt ? Wie heeft onlangs operatie ondergaan en wil haar ervaringen met mij delen ?

Ben benieuwd .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi menneke

ik heb er zelf nog geen ervaring mee maar wordt wel 17 mei door hem geopereerd

maar met wat ik lees op het forum zijn ze er allemaal goed teverden over

en weet je al wanneer je het gaat doen en hoeveel cc en waar geplaats?

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast menneke

Hoi Rebecca,

In principe afspraak gemaakt voor half juli. 300 cc en half onder borstspier. En jij ? Voor jou komt de datum al heel snel dichtbij :1: spannend .... Was jij al bekend met cereform implantaat ?

groetjes, Men

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Menneke,

Welkom hier!

Ik heb Cereform implantaten, 360cc onder de spier bij Van Onselen in Bocholt.

Ik heb een eigen topic, en er zijn nog een stuk of 10 vrouwen hier met een topic over ACCZ, misschien kun je even kijken in het onderdeel 'verslagen borstvergrotingen'.

Ik kan zeggen: Van Onselen is een supergoede arts, hij weet precies wat mooi bij je staat en zijn resultaten zijn bij ons allemaal mooi geworden (mijn mening hoor hahaha). Echt Van Onselen borsten vonden ik en Moniqueje haha.

De kliniek is erg netjes en schoon en zijn team is ontzettend aardig en behulpzaam. Zij zijn altijd bereid om je vragen te beantwoorden en ook de dag van de operatie komen ze regelmatig even bij je langs om te vragen hoe het met je gaat enzo.

Ik zou zeggen, lees lekker bij!

En half juli, hihi, ik was 16 juli vorig jaar :rolleyes: laat je het in je vakantie doen?

Liefs

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ook ik heb gekozen voor het ACCZ en heb er geen seconde spijt van gehad! Echt een super team, aardige en heel belangrijk: hele goede pc's (dr van onselen en dr kruppa) en mooie resultaten :)

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jeannie

Ben ik het helemaal mee eens!

Ik ben 5 weken geleden door van onselen geopereerd! super team ook en mijn borsten zijn echt mooi geworden. Heb 385 cc achter de spier, dacht dat ik een D zou krijgen maar het is 75E geworden. Die maat zit gewoon mooier en past perfect! Nog een weekje en dan mag mn BH uit!!:-) Als ik in de spiegel kijk ben ik echt super blij, mijn borsten worden steeds mooier/natuurlijker.

Excella? mocht je na die 6 weken weer een gewone bh aan met beugel?

liefs jeannie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jeannie,

Ja ik mocht na 6 weken weer een gewone bh aan. Ik had expres een beugelbh aan met de 2e controle, zodat hij het kon zien maar het was geen probleem. Ik had ze bij Hunkemoller gehaald, daar hebben ze hele fijne.

Maare toch nog een 75E? Je wou ze toch niet te groot? Maar achteraf vind je het dus niet erg :rolleyes: Heb je al foto's of nog niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jeannie

Hee excel,

nou het OOGT helemaal niet te groot! gelukkig! haha want bij mn figuur past het ook wel. ik heb brede heupen en een flinke bibs.. weeg 71 kg. maar ben smal van boven.. hahaha dus het staat geukkig wel mooi en ben er blij mee. Ik moet nog foto's maken van hoe het nu is.. mn toestel is stuk gegaan en baal want heb du nu alleen foto s van toen het net gezet was... krijg morgen het toestel van mn schoonma te leen en wil dan wel fotos erop zetten!

Dus je mag een beugel bh aan? ben ik blij om, heb allemaal nieuwe setjes al, ook idd van hunkemoller. die zachte! heel fijn spul is dat! maandag mag het bhtje uit!!!:-)

liefs jeannie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rebecca,

In principe afspraak gemaakt voor half juli. 300 cc en half onder borstspier. En jij ? Voor jou komt de datum al heel snel dichtbij :1: spannend .... Was jij al bekend met cereform implantaat ?

groetjes, Men

hey menneke

ik ben nog niet echt bekend met het cereform had er eerlijk gezegt eerde nog nooit van gehoort

maar ik krijg 380 cc half onder de spier en heb nu een kleine hangende B cupje

ik hoop dat ik door de cc op een volle D zoiets uit kom waar wil jij op uitkomen?

ben wel heel blij met alle positiefe verhalen hier over hem dus het komt allemaal goed :D

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Menneke,

Ik ben Moniqueje en ik ben net als de dames hierboven door dr. van Onselen geopereerd, ik moet zeggen ik ben er super tevreden over vriendelijk personeel vriendelijke artsen en super resutaat dus wat wil je nog meer. als je me toevoegd als vriend kun je mijn foto's zien in de gallerij en heb je een idee over resultaat enz van de dr.

Welkom liefs,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.