Ga naar inhoud

kjl : 16 juni 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

Volgende week is het zover 16 juni word ik geopereerd door Frans.

450cc dual plane high profile.

De operatie stond eerst voor 14 juli maar ik heb m verplaatst.

Begin het nu onwijs spannend te vinden.. En ook een beetje eng.

Ik heb een Zoontje van 2 rondlopen die ik dus 6 weken niet kan tillen!! Tuurlijk is mn man er maar toch.

Zijn er meer van jullie die door Frans zijn geholpen of worden geholpen?

Xxx kjl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vorige week maandag geopereerd, zat donderdag en vrijdag al lekker buiten in het zonnetje en ben gister en vandaag al even de stad in geweest klein stukje gelopen. Pijn is nu goed te doen na een week, eerste week is ff bikkelen :) ik heb 3 weken vrij van werk en dar is wel echt nodig je lichaam moet zo wennen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook door Frans geopereerd. Heb 400cc dual plane gekregen. Om 13:30 uur gingen mijn luiken dicht door de narcose. De volgende dag om 12:00 uur liep ik mee met mijn vader en hun hond. Lekker bijna een uur gewandeld op een heel rustig tempo.

De eerste week bij mijn ouders geslapen. Elke dag 1 of 2 keer mee met de hond. Waren wandelingen van telkens een uurtje ongeveer. Heeeeerlijk!

Ik was lekker in beweging, had frisse buitenlucht en verloor mijn overtollige vocht ook lekker snel. En ik ben zelfs nog een kilo extra ook afgevallen door het vele wandelen! :D

Was toevallig vandaag 6 weken PO en ik ben super tevreden over Frans zijn kundige werk! Ben helemaal blij met mijn boobies! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super arts is dat!! ik ben ook door hem geholpen! Ontzettend blij mee! Had er alleen wel de eerste twee weken goed last. Verpleegkundige vroeg ook direct of ik veel sporten dit was het geval en dan schijnt de pijn heviger te zijn als ze ook nog is op een van de drie manieren geplaatst zijn:O Maar kort op zeer tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren door frans geopereerd en heb er bijna geen pijn aan. Meer de zwelling en inmiddels knellen van de bh. Ook opstaan en zitten gaat wat lastig.

Denk al met alndat je best snel op de geen zult zijn... Alhoewel 6 weken heel rustig aan doen natuurlijk blijft (voor mij t moeilijkst in dit drukke huishouden:)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 26 mei door Frans Straten geopereerd en heb 400 cc round hp dual plane. Tot op de dag van vandaag (15 dgn po) gaat het overdag beter en slik ik geen pijnstillers meer. S'nachts echter heb ik nog wel veel pijn En slik ik nog steeds pijnstillers om te slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En eR voor pijnstillers slikken jullie? Krijg je wat mee? Pff begin onwijs zenuwachtig te worden op de goede manier hihi! Ben wel van alles aan t regelen voor mn zoontje als manlief aan t werk is. Ook voor t avond eten... Weet niet zo goed wat ik wel en niet kan! Het is vanaf de kliniek ongeveer 1,5 uur rijden naar huis. Hoe gaat t slapen slapen jullie recht op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Ik ben 9 juni geopereerd dus ook nog maar kort geleden. En ook ik heb een zoontje van 2. Hij snapt het redelijk

Heb het ook van te voren gezegd dat mama naar ziekenhuis moest voor dokter. Eenmaal thuis even laten zien en hij zei mama au van ziekenhuis en deed heel zachtjes. Wel blijven herinneren want ze vergeten het snel maar hij is super lief en behulpzaam. Ik heb bijna geen pijn. Vooral zwaar en super strak haha. Was gister ook al even mee naar super markt voor kleine boodschap. Heb wel een week lang m'n schoonmoeder in huis dag en nacht dus heb geluk haha. Succes! Goeie arts!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En eR voor pijnstillers slikken jullie? Krijg je wat mee? Pff begin onwijs zenuwachtig te worden op de goede manier hihi! Ben wel van alles aan t regelen voor mn zoontje als manlief aan t werk is. Ook voor t avond eten... Weet niet zo goed wat ik wel en niet kan! Het is vanaf de kliniek ongeveer 1,5 uur rijden naar huis. Hoe gaat t slapen slapen jullie recht op?

Ik heb tramadol voor de nacht. en het koken laat ik ook nog lekker doen door mijn moeder en vriend. Neem zoveel mogelijk rust. Mijn zoontjes zijn inmiddels 9 en 11 dus die helpen ook veel mee. Het slapen is eigenlijk het vervelends van allemaal (vind ik) dat doe ik idd rechtop hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn zoontje begrijpt het nog niet echt... Maar die tramadol.. krijg je die van het ziekenhuis? Ik wordt trouwens om 08:00 uur in de ochtend geholpen

ik heb de tramadol op recept gekregen en heb dat de eerste 4 dgn ook overdag gebruikt icm paracetamol. Daarna alleen s'nachts. Ja je zoontje is nog erg jong om het allemaal te begrijpen he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

meiden ineens begin ik te twijfelen of ik wel de goede sport bh heb!!! Ik heb die van fila die Diana op dr site heeft en Frans straten adviseerde 80 D dalijk past hij niet... En dan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook door Dr Frans Straten geholpen. Ook dual plane 450 cc high profile. Ik moet zeggen die zenuwen had ik ook heel erg van te voren. Zo erg dat ik niks kon eten en er slecht van sliep, maar als eenmaal de dag is aangekomen verdwijnt dat, tenminste bij mij was het zo dat ineens de zenuwen compleet weg waren (ook mede doordat je daar echt op je gemak gesteld word en ze je evt nog kalmeringstabletten kunnen geven mocht je echt niet vol kunnen houden van de zenuwen.) ik denk dat je je vooral niet te zenuwachtig moet maken. Zodra de dag er is is t allemaal zo gepiept en zijn de zenuwen zo weg. Veel succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Frans weet precies welke sportbh je nodig hebt! Ik ben zelf via kliniek heyendael geholpen dus via Frans zelf en hun hebben mij aangeraden om tri action van Triumph te halen die is helemaal verstelbaar kan niet missen dat die dan niet past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zelf vond de bh van Diana Gabriels heel klein. Ik ben dinsdag geopereerd door Frans Straten en heb 400C. Moest ook een D halen. Hij adviseert de Triumpf. Wat ik ook veel hoor is dat die van de Hema erg goed is. Kun je die niet nog even erbij halen? Ik heb uiteindelijk die van Diana teruggestuurd.... heel slap en zat te krap. En het rotte is dat Diana niet werkt met C en D, maar alleen met S/M/L he? Ik had tijdens operatie ook lipoelastic bij me (toch een goeie) maar zelfs die vonden ze te slap... ze zeiden ''dat is voor ons een topje, geen sport bh''.

Ik kreeg ook een recept mee voor Celebrex. Maar ik heb ze nauwelijks hoeven gebruiken. Heb de 3 pillen die ik meekreeg van de kliniek, gebruikt voor de eerste nachten, zodat ik iets beter zou slapen.

Slapen? Pff... gelukkig had mijn man electrische lattenbodem gekocht maar zonder dat zou ik niet hebben geweten hoe te slapen. Zelfs nu gaat het nog k** doordat je alleen maar op de rug mag slapen. Veel kussens in rug schijnt ook te helpen.

Succes dinsdag:-). Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Frans weet precies welke sportbh je nodig hebt! Ik ben zelf via kliniek heyendael geholpen dus via Frans zelf en hun hebben mij aangeraden om tri action van Triumph te halen die is helemaal verstelbaar kan niet missen dat die dan niet past.

Ik had op advies van Frans de tri action 70D gehaald, maar die bleek achteraf toch te klein. Koop altijd een andere maat extra. Die kun je later zo terugbrengen naar de winkel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 10 feb door Frans geholpen 450/425 cc,, Ook via Heyendael!!

Ik had de Triumpf triaction 75 D en E mee en de lipoeplastic die laatste is me aangedaan maar al snel te klein!! Heb erna afgewisseld tussen de Triumpf triaction 75 E en en de Hema Heavy!!

Maar uiteindelijk zitten ze allemaal niet lekker meer haha!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.