Ga naar inhoud

mieczz : 20 juni 2015 : Dr. Hupkens : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi ladies!

20 juni staat mijn operatie gepland bij Dr. Hupkens.

Ik heb nu cup 75 A en er komt 375 cc bij.

Waar ik uiteindelijk op uit wil komen is een mooie volle C kleine D.

Toen we gingen passen bij Diana kwamen we uit op 350 cc , daar had ik al echt iets van woow das heftig (ben natuurlijk niet veel gewend) maar bij het consult met Dr. Hupkens zijn we uit gekomen op 375 cc.

Ik ben zo bang dat ze onwijs groot worden, of valt dit allemaal wel mee?

Enne.... welke sportbh's raden jullie aan voor de begin weken ?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ruim 99% achteraf zegt "ze hadden best groter gemogen"

Je bent er zo gewend aan!

Ik zei precies hetzelfde als jou! Maar bij t passen lijken ze groter dan dat ze er daljjk uitzien.

Dus zou zo en zo voor 375 gaan. Die 25cc is zo weinig verschil... Dus je hoeft je echt geen zorgen te maken dat ze te groot worden! Neem dat maar van mij aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zou ook lekker voor de 375 gaan! Die 25cc verschil zie je eigenlijk niet. Ik heb 400cc gekregen en kwam van een aa cup af. Zelf vind ik ze wel lijken op de passessie qua grootte en ik ben helemaal tevreden met de maat. Ze hadden niet groter gehoeven van mij!

Als je mij toevoegt, kan je mijn foto's zien. Er staat ergens ook een foto tussen van mijn voorsitituatie.

En vwb sportbehas's... Iedereen heeft een eigen voorkeur. Zelf heb ik de Hema heavy en de Triumph triaction gedragen. Na 2 weken was ik helemaal klaar met de Hema en heb ik alleen nog Triumph gedragen, zat heerlijk!

Andere dames hebben liever een voorsluiting en kiezen dan voor de Lipoelastic pi extra new of de carefix Anna.

Als je een cup moet kiezen bij een sportbeha ipv M of L, dan zou ik als ik jou was met 375 cc voor een 75D gaan!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou voor de 375cc gaan! Veel vrouwen hadden dan liever toch wel de grotere genomen en niet de kleinere. Dat is wat ik al eerder heb gelezen op dit forum.

Ik heb van het merk Anita. Zitten echt super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

@mieczz ik zou in jou geval ook de grote maat kiezen. Tenzij je echt een C cup verlangt... Ook mijn pc vertelde me dat 25cc haast niet opvalt. Ik heb zelf 340cc dual plain, en kwam van 75A 80AA en heb nu een 80D of 75E. 

Van de kliniek kreeg ik de triumph triaction maar ik vond deze niet fijn zitten. Ik zweer bij de carefix ava heb hier zoveel meer steun aan. Ik draag de triumph alleen als ava in de was is. En merk dan direct het verschil. Ook kon ik de ava zelf aantrekken de eerste week dat ging met de triumph niet. Ik heb van ava de maat M en dan de D-F cup. Heel veel succes alvast voor 9 juni.. dit zijn spannende dagen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.