Ga naar inhoud

Dr. Nio, hoe snel terecht?


mdy

Aanbevolen berichten

Ik wil graag een consult met dr Dr Nio plannen. Hoelang duurde het bij jullie voordar jullie terecht konden? En hoe snel volgde de operatie na het consult?

Ik hoorde dat hij ook op vakantie ging. Weet iemand welke maanden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik belde kon ik 3 weken later bij nio terecht, voor de operatie was het daarna zo'n 3/4 weken :)

Dat was trouwens in het slaz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in parkkliniek geopereerd en daar duurde het 3 weken voor ik op consult kon komen, maar ben wel 3 dgn na dat consult geopereerd, dus de operatie ging heel snel. Normaal duurt het ongeveer 2 weken na je consult in het parkkliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat het ligt waar je bij Nio gaat slaz of parjkliniek weet dat ie bij slaz zoiezo juli bijna volgeboekt was en ik had me concult bijna 3 weken geleden

Oef hier word ik echt heel verdrietig van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit er ook aan te denken om op consult bij dr koeijers te gaan. Maar ik lees dat iedereen via Diana is gegaan. Is dat een must? Of kan ik ook gewoon naar de kliniek zelf bellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb midden juli mijn consult bij Nio staan..
Ik hoorde dat hij over anderhalve week met vakantie gaat..Vandaar dat het consult bij mij nog even op zich laat wachten..

Maar herkennen jullie je er ook in dat wanneer je de beslissing hebt gemaakt je het consult het liefst ook gauw wilt?

Geduld is gelukkig een schone zaak, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.