Ga naar inhoud

dr koopman dr blecourt bergman dual plane ronde prothese


Gammie

Aanbevolen berichten

is het normaal dat de ene chirurg erg afwijkt van de ander?

ik heb nu een maatje 70aa ik wil graag heeel graag een volle c cup

dr blecourt heeft verteld dat ik minimaal een 200cc erin krijg en maximaal een 300cc( dit zou dan een volle b en misschien bij sommige merken lingerie een kleine c)

dr koopman heeft me verteld dat ik ook voor groter kan gaan zijn advies was 385cc (dit is dan een volle d denk ik) ik dacht dat is dan toch te veel ik zou dan toch voor 350 cc gaan :)

ben de weg kwijt i dit normaal haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is op zich niet gek. Elke chirurg heeft zijn eigen kijk op een schoonheidsideaal, een eigen werkwijze en de 1 durft meer dan de ander.

Ik las in je andere topic dat je 168 bent en 57 kilo weegt? Je bent dus best slank... Ik ben zelf ook 168 maar weeg 73 kilo en heb een omvang van 78, dus ook wat breder. Ik heb 400 cc gekregen, ronde prothese en dual plane. Ook ik kwam van een aa cup af.

Als je mij toevoegt kan je mijn foto's zien. 400 cc gaat bij jou denk ik wel wat groter ogen dan bij mij. Ik zit tot nu toe op een 80D cup en ben nog maar 5 weken PO... Maar omdat jou omvang kleiner is zal jij richting de E/F cup gaan met 400 cc denk ik?

Daarbij heeft de projectie ook nog alles ermee te maken. Ik heb mentor ronde protheses high profile met een projectie van 5,1 cm. Ik weet niet welke protheses jij zou krijgen?

Zoals de chirugen hun eigen kijk hebben, heb jij dat ook! Ik weet dus niet wat je precies wilt? En als je geen wijs uit kan tussen deze twee chirugen, is het altijd aan te raden om nog een consult in te plannen ergens anders.

Ik heb mijn keuzes onder andere af laten hangen van de werkwijze van de chirurg en van de na-foto's. Ik vond de boobies die dr. Straten maakte gewoon heel mooi en dat wilde ik ook!

Succes met kiezen en uitvogelen in jou boobie reis meid!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.