Ga naar inhoud

Ongelijke borsten, toch zelfde cc's. Probleem nadien?


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

vanochtend, 9 dagen voor de borstvergroting wilde ik eens wat foto's maken van mijn huidige borsten. Pfff.... wist niet dat ze zo ongelijk waren. Voor Dr. Straten was dit echter geen reden om toch iets verschil in cc's te doen, bv. in 1 350 en in ander 375 want hij zag geen volumeverschil (op foto 3 lijkt dat ook niet zo te zijn).

Nu valt het nog niet zo erg op (in real live) maar vraag me af of dit verschil na de borstvergroting niet enorm gaat zijn.

Ik wil graag 2 gelijke borsten nadien, maar hoe kan ik die nu krijgen als ze nu al ongelijk zijn en er in beide 375cc gaat?

Heb net 3 foto's geplaatst. Hoop dat jullie me advies kunnen geven of ik toch niet nogmaals met pc volumeverschil moet bespreken (en dat is dan zo rot als je via Diana bij Dr. Straten bent, want kun je voor je gevoel niet hem even bellen of rechtstreeks mailen!).

Wat denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanneke!

Moet je niet ook op 9 juni voor de operatie?

Ik snap inderdaad ook niet dat hij in allebei de borsten hetzelfde aantal cc's wil doen.

Je ziet op de foto's wel dat ze niet helemaal gelijk zijn..

Ik hoor wel altijd hele goede verhalen over dr. straten dus waarschijnlijk valt het verschil na de bv wel helemaal weg..

Anders zou ik toch nog even bellen om er zeker van te zijn.

Het is wel je lijf en je wilt natuurlijk wel dat het resultaat prachtig word..

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar misschien anderen op dit forum wel..

Het is zeker iets om even uit te zoeken!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dit ook, op consult zei dr. Straten er niks van, en hadden we 400cc afgesproken.

Maar dag van OK zei hij plots dat er toch wel behoorlijk verschil in zat. Ik had ook 425 & 450 weg laten leggen door meiden van Diana, ik weet wel dat zij Dr. Straten hebben gemaild of dat überhaupt zou passen.
Maar ik heb dus uiteindelijk 2 verschillende protheses gekregen!
Ik vond het ook lastig dat ik PC niet direct kon mailen, maar ik had sowieso geen zin in een extra consult (ik zit toch gewoon met oppas enzo) dus ik vond het prima om het op de dag zelf nog eens te bespreken. Denk wel als je naar meiden van Diana belt dat je dan misschien wel direct met Dr. Straten kan mailen. Op woensdag zit hij ben hun, dan zou ik woensdags even bellen en je twijfels voorleggen. Misschien kan je wel een extra consult krijgen, of doe je het net als mij en bespreek je het de dag zelf nog. En bestel dan zelf nog een extra maat ;)
XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens is mijn 450cc boob nu veeeeeeeel groter voor mijn gevoel. Kan natuurlijk nog vocht zijn (en hij zakt minder)
Maar ik hoop nu dat ik er goed aan gedaan heb, twijfel daar over. Terwijl.... wat is nu 25cc???? Zo weinig op dat volume.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook voor het zicht een verschil maar bij opmeten waren ze gelijk. Heb twee keer 300cc gehad en het verschil is niet meer te zien :) Als je het hebt aangegeven en je pc vindt het niet nodig komt het wel goed hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof maar dat ik het tot 's ochtends voor operatie laat. Ik zal hem aangeven dat ik graag met gelijke borsten door het leven wil en het aan zijn goed oordeel over laat (dan kijkt hij er tenminste nog heel kritisch naar).

Blijft lastig.... Boho hoop maar dat het net als bij jou gewoon gelijk wordt:-).

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof maar dat ik het tot 's ochtends voor operatie laat. Ik zal hem aangeven dat ik graag met gelijke borsten door het leven wil en het aan zijn goed oordeel over laat (dan kijkt hij er tenminste nog heel kritisch naar).

Blijft lastig.... Boho hoop maar dat het net als bij jou gewoon gelijk wordt:-).

xxx

Bedenk je dan wel dat als je via Diana gaat hij haar protheses gebruikt. Moet je dus wel een maat bij bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Melan,

wel, ik heb al 400 achteruit laten leggen en het zou 375 worden. Dus dat zou dan geen probleem moeten zijn. Maar 400/425 kan dan niet inderdaad.

Goh, helemaal niet bij stil gestaan dat hij dan Diana haar proteses gebruikt. Neem toch aan dat hij daarvan ook wel een voorraad heeft liggen? De meeste dames schijnen behoorlijk te twijfelen of er nog op terug te komen dus hij moet daar toch enigszins op voorbereid zijn?

Als ik alles van te voren had geweten was ik lekker rechtstreeks naar Heyendael gegaan..... ietsjes meer betalen maar volgens mij directere lijnen en toch wat persoonlijker gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben via Diana geopereerd en heb al mijn vertrouwen bij de pc gelegd (dr Koeijers)

Tijdens het consult was mij verteld dat 400 cc wel genoeg moest zijn om mijn theezakjes op te vullen.

Na de operatie kreeg ik te horen dat het 495 cc is geworden.

Ze hadden verschillende maten in de ok en hebben gepast wat het mooiste zou zijn.

Communiceren is het allerbelangrijkste.

En vertrouwen hebben in je chirurg.

Je legt je borsten nu onder een vergrootglas en alle kleine dingetjes vallen op.

Mijn borsten waren ook niet gelijk en hebben een gelijk aantal cc gekregen.

Ze zijn nog steeds ongelijk, maar dat hoort bij mij, en is ook heel natuurlijk.

Als het je eerder niet opviel, dan zal het wel meevallen.

Maar bij twijfel altijd contact opnemen, het is jou lichaam en jij moet er tevreden mee zijn.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Saskia,

wel het frustrerende is dat ik nooit goed naar mijn borsten heb gekeken en helemaal niet wist dat ze ongelijk waren. Dr. Roosenburg en Straten wezen me hierop. Ben het wel met je eens dat je op je pc moet vertrouwen. Had sowieso - merk ik nu - een ander beeld van mezelf in alle opzichten dan dat ik nu op de foto zie:-).

Je wordt ouder mama.........

GewoonMooier, ja leuk he, had al gelezen dat jij ook de 9e geopereerd wordt in Groesbeek. Een Mommy Make-over toch? Vind je het spannend? Al erg nerveus?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit in bijna hetzelfde schuitje Sanneke.

Nooit gemerkt dat ze verschillend zijn. Dokter Nio zag het wel meteen, maar zei dat hij niet verschillend

aantal cc's kan doen omdat de een meer hangt.

Ik ben vrijdag aan de beurt.. gewoon hopen dat het verschil me net zo weinig opvalt als het nu doet..

Ik hoop dat jij ook hoe dan ook helemaal happy word met het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 350CC en 380CC. Dit omdat ik dus ook verschil had in mijn borsten. En moet zeggen dat ik daar erg blij mee ben want ze zijn nu ''precies'' even groot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mcdyna, hoop dat ze bij jou ook helemaal gelijk worden! Sommigen krijgen wel wat meer in een borst en ik weet nu zelf niet meer goed of dat zoals bij Mali komt omdat ene borst iets groter/kleiner is, terwijl de ene borst bij jou en mij wat meer hangt. Weet ook niet zo goed hoe ik op moet meten of ze even groot zijn.

Ik geef het gewoon aan en probeer op zijn kunde te vertrouwen (geen andere keus he:-).

Veel succes trouwens vrijdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook ongelijke borsten, en dat viel bij mij wel heel erg op. (als ik een bh aan had dan zat de ene cup mooi aangesloten, en de andere gaapte). Ik heb 300 en 350cc gekregen en ze zijn nu wel echt gelijk. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prinsesje, dit geeft waarschijnlijk exact het verschil weer waarom jij wel meer cc's hebt gehad. Bij jou zag je in bh nog verschil. Bij mij helemaal niet. Draag sowieso push up bh's die meer gevuld zijn met nepvulling als met borst. Bij mij hangt de ene meer dan de ander... maar is niet wezenlijk groter. Dat hangen zal hij wellicht niet kunnen opvullen met cc's. Maar hopen dat t niet teveel opvalt:-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prinsesje, dit geeft waarschijnlijk exact het verschil weer waarom jij wel meer cc's hebt gehad. Bij jou zag je in bh nog verschil. Bij mij helemaal niet. Draag sowieso push up bh's die meer gevuld zijn met nepvulling als met borst. Bij mij hangt de ene meer dan de ander... maar is niet wezenlijk groter. Dat hangen zal hij wellicht niet kunnen opvullen met cc's. Maar hopen dat t niet teveel opvalt:-).

Aha, ja als ze qua volume hetzelfde zijn, maar verschillend lijken door de hang, dan snap ik het wel inderdaad :P Ik zou dan gewoon vertrouwen op je pc :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha... wel, toen ik dit allemaal opschreef bedacht ik me alleen dat ze er gewoon zeer verschillend uitzien. Na alle berichtjes van vandaag besef ik dat dit hangen niet te corrigeren valt, verschil in grootte wel.

Heb m'n man net maar even laten voelen maar het volume schijnt hetzelfde te zijn..... haha, wat een gedoe!

Jullie zijn wel allemaal lieverds. Met al die antwoorden kan ik wel wat.

Liefs,

Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hee Sanneke120, ik heb net een onderwerp geplaatst met een soortgelijk issue. Hoe is het nu met je en wat hebben ze gedaan? Ik stuur je een vriendschapsverzoek zodat ik naar je foto's kan kijken. En evt vergelijken met mijn situatie. Want ik zie het bij mij ook niet dat er verschil is terwijl dr. de Meyere dat wel zag en het dus ook met 2 verschillende volumes vwilt oplossen. Ik hoop dat het verschil niet te groot is en dat het dan verkeerd gaat hangen zodat ik erna echt 2 verschillende heb, of dat het scheef uit ziet. Ik ben 21 aug. aan de beurt en krijg 325/350 cc voor de borst en ronde implataten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.