Ga naar inhoud

liekske1973 : 2004/ 23 april 2014


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is Angelique, ben 40 jaar, getrouwd en 2 prachtige dochters, 1 van 11 en 1 van bijna 1,5 jaar.

Door mijn laatste zwangerschap was ik bijna 20kg aangekomen en nu 1,5 jaar verder, weer 20kg afgevallen... Ik had al bv gehad in 2004 in Beaucare kliniek in Brussel, uitgevoerd door dct Plovier. Nooit iets te klagen gehad maar nu ik aangekomen en weer afgevallen ben zit ht me toch weer hoog.

Afspraak gemaakt, maar nu in een gewoon zh bij ons in de buurt. Krijg 23 april mijn "revisie operatie". Wat ik weer ontzettend spannend vind.

Nu is er in 2004 350cc in gegaan, en zijn we nu tot het volgende gekomen. 450cc en dan de FX. Dat is dan ook full hight, en dat heb ik nu echt nodig maar vraag me alleen erg af naar welke maat ik nu zal gaan... Dus als iemand een idee heeft hoe het eruit zal gaan zien...graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!

Maten schatten vindt ik altijd erg moeilijk.. Eigenlijk is er maar 1 iemand hier op het forum die dat aandurft en dat is Best Boobie, misschien kun je haar een prive berichtje sturen, alleen heeft ze wel de maten nodig van voor je bv en welk merk prothese er nu in gaat....

In welk zh ga je je laten opereren en wie is je chirurg, dan pas ik gelijk je titel ff aan en verplaats je topic naar de operatieverslagen...

Alvast heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hallo allemaal, ik ben vorig jaar best actief geweest hier op het forum. Op 23 april verleden jaar, heb ik mijn prothesewissel gehad. Had in 2004 mijn eerste bv laten doen, bij BeauCare toen nog door dct Plovier. Nooit geen klacjten over gehad, maar in 2012 na mijn tweede zwangerschap, was het mooie weer ver te zoeken, vond ik. Dus vorig jaar mijn wissel gehad. Van de 350cc naar de 560cc UHP Natrelle. Maar nu een jaar later, slaat de twijfel weer toe, waar ik toen al bang voor was is dan nu zover. Ik heb gewoon ontzettend veel ruimte 'over'zeg maar. Dus nu rijst de vraag..... Wat moet ik nu doen. En als ik weer voor een wissel ga, welke inhoud, welke pc enz enz.... Dus aub HELP. Kijk uit naar wijze raad!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat je wilt qua grootte... Je kan je boobs natuurlijk net zo veel laten vullen tot je geen vel over hebt. Weet alleen niet hoe dat er dan uit komt te zien en of je dat mooi vind?

Je kan eventueel ook eens nadenken en je verdiepen in een lift in combinatie met prothese.

Plan anders een paar consulten in en leg het voor aan de chirurgen. Dan kan je kijken bij welke chirurg en zijn plan je op je gemak voelt!

Succes meid!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi, zie nu je reactie pas. ik ga toch die borstlift in overweging nemen denk ik... lastig!! hoop dat ze dat met mijn laatste prothesen kunnen doen... ga nog ff verder neuzen mbt de lift... bedankt voor het meedenken.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.