Ga naar inhoud

Moi : 21 april 2010 : Dr. Damen : Linea : Brussel


Gast moi

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Helemaal geweldig deze site jammer dat ik het niet eerder wist!!

Op 21 april heb ik mijn borsten vergroot. Ik had 75A en heb 300cc genomen. Nu gaat het met de linkerkant heel goed. Heb er zeer weinig last van gehad, maar mij rechterborst doet nog steeds pijn. Het trekt heel erg. Is dit normaal?? Heeft iemand hier ervaring mee?? Voel me een beetje onzeker ik wil dit al 12 jaar en nu ben ik zo bang dat er iets fout is of misschien maak ik me te druk. Ik weet het niet :blush:

groetjes Moi

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien is het wel handig om erbij te vertellen dat ik bij Linea in Brussel ben geweest. Dr Damen heeft de operatie uitgevoerd. En ik heb er zelf voor gekozen om het achter me borstspier te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moi,

Ja dat je last hebt is heel normaal niet druk om maken en dat de ene sneller geneest dan de andere ook. En pijn, praat me er niet van leest mijn topic en je weet genoeg, maar ja wie mooi wil zijn? Dat weet je wel he. Veel suc6 met je verder herstel.

Liefs Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moi,

Ik heb precies het zelfde. Ik ben 23 april geopereerd. Ben van 75 A naar hopelijk een volle 75C kleine D gegaan.

Ik heb McGhan 410 MM 320 cc onder de borstpiers.

In mijn linker borst voel ik helemaal niets van pijn en mijn rechter borst voelt heel straks en heb af en toe echt pijn scheuten. Vind het ook raar, maar weet van andere meiden dat het kan. Je hebt 2 borsten die totaal los staan van elkaar en de een geneest gewoon sneller dan de andere. Dus maak je maar niet druk, je bent zeker niet de enige die dit heeft en dit is heel normaal.

Heel veel succes met herstellen.

Groetjes Din

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Moi,

hier nogmaals gefeliciteerd en zoals ik je al pb-de,het is normaal hoor. en idd,je borsten zijn 2 verschillende dingen. reageren anders,genezen anders,voelen anders... is heel normaal en komt allemaal goed. en anders preventief pijnstlling eten een aantal dagen! werkt heel goed en kan geen kwaad !

the key-word; geduld :38:

succes,

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Moi

welkom trouwens.

ik schrijf het best vaak,dus nu ook een keer,echt....de meeste denken dat je na 6weken genezen bent en pijnvrij bent,maar nee!

dit is gewoon een algemeen hersteltijd die men geeft voor het kapselen,verder ben je echt nog niet genezen na die 6weken,men mag de bh uit,vervangen voor een andere,men mag weer tillen en alles doen,al blijft voorzichtigheid belangrijk ook.

de ene is met of voor die 6weken pijnvrij en huppelt rond,en de nader kan tot een half jaar of een jaar pijntjes blijven houden,is niet raar of apart hoor,er is tenslotte heel wat uitgevoerd daar binnen.iedereen herstelt ook anders,en de ene sneller als de ander.

als je een dik jaar verder bent,en je hebt nog steeds dezelfde klachten,dan mag men spreken van ,er klopt iets niet,trek aan de bel.

geef het gewoon nog lekker de tijd,en mocht je het echt niet vertrouwen,kan je atijd even contact opnemen met je arts en of kliniek.

sucses

veel lees en post plezier nog op het forum

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.