Ga naar inhoud

Niet fijn....


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Ik ben even een paar weekjes weggeweest, moest even afstand nemen omdat het bij mij niet verloopt zoals bij de meeste andere... en dan zie je al die mooie foto's en die van mij zien er niet zo uit....en dat is dan even niet fijn....

Inmiddels ben ik drie maanden po en ondanks dat ik blij ben met mijn nieuwe boobies duurt het bij mij allemaal erg lang. Mijn borstspieren blijven dusdanig strak staan dat mijn borsten nog steeds keihard zijn, met name 's morgens als ik wakker wordt. Hierdoor zien ze er nog steeds onnatuurlijk uit en nu het mooie (decolleté) weer eraan komt baal ik daar wel een beetje van.....

Vandaag ben ik gaan shoppen voor een bh maar dit was best een opgave, door die "harde" borsten zit bijna niets lekker. Ben uiteindelijke wel geslaagd maar om nou te zeggen dat het geweldig zit....

Eigenlijk heb ik gewoon even een hart onder de riem nodig........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend om te horen! Ik hoop dat er snel verbetering erin komt en dat je ''harde'' borsten wat zachter gaan worden..

Ik snap dat je heel erg baalt!

Helaas kan ik je geen tips geven ofzo want ik ga over vier dagen me operatie krijgen..

Maar wilde je toch even succes wensen met je herstel en dat je maar snel heeeel blij word van je nieuwe borsten!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil jou ook even heel veel sterkte toewensen. Hoop dat je borsten uiteindelijk helemaal worden wat je ervan verwacht had. Ook ik kan er helaas nog niets van zeggen want krijg ze over 3,5 week pas maar kan me voorstellen dat je gigantisch baalt.

Heb je al met je pc gepraat? Zo niet, doen hoor!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 8 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.