Ga naar inhoud

Mirella : 15 mei 2015 :


Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben mirella. Heb gisterochtend een operatie gehad en ben naar 450cc hp gegaan van Mentor. Pijn valt tegen joh! Vooral links. Ik kan zelf niet opstaan. Voel luchtbelletjes best apart. Gister teveel druk gezet bij een poging zelf uit bed te komen maar dat ging niet. Me protheses verschoven en dat voelde echt naar. Nu zitten ze half tussen de spier en heb schrik dat ze kunnen verschuiven door die actie... Mag straks douchen en ben erg benieuwd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met me nieuwe boobies! Tijd voor een boobieselfie!

Ik heb echt op tijd m'n PCM en diclofenac genomen, heb ook dual plane, en vind de pijn serieus meevallen. Ik heb alleen heel veel pijn aan 1 wond, ik voel dat daar alle druk op staat. Dat vocht gaat straks weg, dan wordt het beter. Ik voel ze ook schuiven als ik op m'n zij draai, dan draai ik snel terug. Op zich logisch hè, ze moeten nog een beetje settelen. Je gaat je echt met de dag beter voelen. Ik ben nu krap 4 dagen po en t voelt al als een maand geleden. Ik blijf alleen wiebelig, maar ook dat zal eerdaags wel verdwijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je naast de hechting niet zoveel pijn hebt. Net 4 dgn geleden dus over een week zal dat ook vast al iets beter zijn toch? Ik draag nu dat drukverband nog. Ga zo douchen en dan kijken of ik een sportbh aan doe. Ben jij gelijk over gegaan op een bh? Die band zit echt heel strak. Heb ook een blauwe plek op me borstbeen ..? Zal wel flink op geduwd zijn. Straks het douchen maak ik een boobselfie . Ben zo benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mirella,

Als ik jou was zou ik nog even niet douchen, gun het even een paar dagen om tot rust te komen.

Ik weet natuurlijk niet hoe groot je littekens zijn maar waarom zou je ze nu al nat maken en dat drukverband weg halen.

Met een washandje kun je je ook opfrissen.

Gr Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.