Ga naar inhoud

fila sport-bh


Gast kelliebellie

Aanbevolen berichten

Gast kelliebellie

hey weten jullie misschien welke winkel je de sport-bh's van fila vind ?

of andere sport-bh's wel liefst met voorsluiting of achtersluiting ?

morgen moet ik naar de dokter en gaat mijn verband eraf dus moet een goede sport-bh hebben

hopelijk kunnen jullie me helpen

liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kellie,

alleen via internet weet ik er... sportbh en bij de afdeling van Wehkamp maar ik denk dat je daar nu te laat mee bent. dus gewoon naar een sportzaak misschien? hebben ze zeker ook goede :)

liefs Patries

Hi Bedankt voor de tip!!

Heb net even gekeken.

Ik moet dinsdag avond op controle, ik ga er meteen even wat bestellen.

Hopen dat ik de juiste maat neem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast kelliebellie

hoi kellie,

alleen via internet weet ik er... sportbh en bij de afdeling van Wehkamp maar ik denk dat je daar nu te laat mee bent. dus gewoon naar een sportzaak misschien? hebben ze zeker ook goede :)

liefs Patries

hey patries

hebben ze dat daar ook in een sportzaak met voorsluitong of achter sluiting of hebben ze daar alleen maar gewone ? want ik ben nog maar een week po en denk ni dat ik nu met mijn armen over men hoofd mag

liefs kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast kelliebellie

nu ben ik juist gebeld door de wellnesskliniek en ik moet nog wachten tot 7mei dan mag mijn verband eraf ! in de brief stond na 8 a 9 dagen maar da was blijkbaar verkeerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast kelliebellie

hoe weet je eigelijk welke maat van sport-bh je moet pakken ?

weet nog niet eens hoe groot men borsten zijn ofzo !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de wellnesskliniek kan je ook een sportbh kopen met voorsluiting was me verteld. Ik moet op 10mei terug normaal en koop daar dan gelijk ene. Een vraagje, die band die je om hebt, bij mij is die serieus gelost precies, ik kan er gemakkelijk m'n hand ondersteken, heb jij dit ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kelliebellie,als je op consult gaat/bent geweest...krijg je van de arts te horen welke maat bh je mee moet nemen,teminste dat was bij mij toen zo,en dat is ook maar een gok,want achteraf na een week of 2 kan het van maat veranderd zijn.en anders wat ook een ervaring van mij is,je krijgt een bh van de kliniek,de juiste maat,ideaal.

ook lees ik wel eens,dat je een bh kan kopen na de operatie in de kliniek.

sucses greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.