Ga naar inhoud

Verwijderen account


miss_boobie

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

ik zou graag mijn account willen verwijderen, spijt dat ik me hier heb aangemeld!!

Ik heb hier enkele topics geplaatst om goed te doen.. maar is verkeerd uitgedraaid..

Al die negatieve comentaren vind ik niet leuk!!

kan er iemand helpen??

bedankt!!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik zou het eigenlijk moeten doen hé.. maar ze hebben me echt wel gekwetst :103:

en ik vrees dat er nog lelijke reacties gaan komen.. ik begrijp dat veel mensen die niet

normaal vinden.. maar om zo tegen me te doen, is echt niet leuk :(

groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

NEE jij blijft joh kom op zeg!!

Je gaat hierdoor toch niet weg niet doen!!

Jij komt hiervoor uit hoeveel meiden doen zoiets en zeggen niks vanwege schaamte die zijn er vast ook wel!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mee eens!

NEE jij blijft joh kom op zeg!!

Je gaat hierdoor toch niet weg niet doen!!

Jij komt hiervoor uit hoeveel meiden doen zoiets en zeggen niks vanwege schaamte die zijn er vast ook wel!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarbij, als je nu zo stoer bent geweest om zo je geld bijeen te sparen, dan ben je nu ook zo stoer om het negatieve te laten en het positieve eruit te plukken! Je bent hier voor jezelf, niet voor een ander.

Blijf jou volgen hoor dus je account niet verwijderen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh wat zijn jullie zo lief!! :116:

oke ik blijf.. jullie lieve reacties hebben me al veel geholpen.

Ben altijd al zo negatief geweest over mezelf. Maar die reacties waren

er zeker teveel aan. Ik blijf hier en laat jullie weten hoe het allemaal loopt

en wanneer ik mijn afpsraak kan maken met Dr. Plovier

lieve groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon blijven hoor!

Zelf heb ik een aantal jaar terug ook overwogen om het te doen maar ik vond het Engels te ingewikkeld op de site.

Moest dus bijna 2 jaar veel dingen ontzien om het geld bij elkaar te krijgen.

Die mannen zitten niet aan je, is toch mooi dat ze willen betalen alleen om je te zien?

Begrijp niets van die preutse reacties, het is jouw lijf en jouw leven.

Veel succes bij Plovier, hij kan het, spreek uit ervaring en heb ook contact gehad met iemand van hier die ook zo haar borsten heeft verdiend en bij Plovier is geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy bedankt guzzi!!

Ja het engels is inderedaad te ingewikkeld. Daardoor ben ik $1000 verloren zonder dat ik het wist.

en daarom wil ik raad geven aan vrouwen die dit eventueel willen doen. Want er zijn toch wel verschillende regeltjes.

Die vrouw dat bij dokter Plovier was.. Isdat boobie_moon?? :1:

Wou haar heel graag contacteren voor informatie.. maar denk dat ze hier niet meer op komt en ook niet meer op die andere

site. Maar dan hebben mannen me uitendelijk geholpen.. Er zijn echt hele lieve mannen bij.. waar je gewoon alles kwijtkan

xxx groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon blijven

Ik heb uit het leven geleerd dat je nooit voor iedereen goed kunt doen of zijn

Niemand heeft er zich mee te moeien.. Hoe.. Wat en waarom ?

Het is jou lichaam en je moet trots zijn dat je bereikt hebt wat je wou

En degene die commentaar geven ... Wel kritiek geven dat kan iedereen.. Kost niets ..

En dan zijn ze zekers sterk want je kunt ze niet zien... Dus niets van aantrekken en go for it...

Ikzelf krijg op 2 juli mijn BV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta echt te kijken van sommige reacties in dat topic, wat een rare types. Helaas vinden mensen dat ze over alles en iedereen hun uitgebreide mening kunnen geven 'want dan had je het maar voor je moeten houden'.

Gelukkig zijn er zat dames die wel normaal kunnen doen, mocht je vragen hebben dan kan je hier altijd terecht! Genoeg dames ook die door dr. Plovier zijn geopereerd.

Heel veel succes de komende tijd met je boobiereis, voor je het weet heb je ze :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal!! :-) nouchke.. heel veel success binnenkort!! Het

zal niet lang meer duren..

ja ik ben ondertussen allang vergeten wat er gezegd is. Ben al blij dat niet

idereen zo op deze site is.. Maar het was eventjes teveel en dan nogverschillende..

ik heb absoluut geen probleem met Eigen mening.. Ik vin dat juist belangrijk dat je eerlijk bent.

Maar de manier waarop was best kwetsend.

Bedankt voor jullie steun!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou hier komt spuit 11, haha.

ik vind niet dat je hier weg moet gaan

het is helemaal aan jou hoe je aan het geld komt en dat je dat wil delen hier vind ik alleen maar knap.

ik zou het ook niet doen zoals jij het hebt gedaan, maar ik heb dan ook een man met een goeie baan, die dit ook voor mij wou betalen.

laat je niet weg pesten hoor, ik ben ook heel erg benieuwd naar je verhaal ( gezonde nieuwschierigheid :106: )

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta echt te kijken van sommige reacties in dat topic, wat een rare types. Helaas vinden mensen dat ze over alles en iedereen hun uitgebreide mening kunnen geven 'want dan had je het maar voor je moeten houden'.

Gelukkig zijn er zat dames die wel normaal kunnen doen, mocht je vragen hebben dan kan je hier altijd terecht! Genoeg dames ook die door dr. Plovier zijn geopereerd.

Heel veel succes de komende tijd met je boobiereis, voor je het weet heb je ze :)

:35: helemaal mee eens.

En miss.boobie wij gaan je volgen hoor.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta echt te kijken van sommige reacties in dat topic, wat een rare types. Helaas vinden mensen dat ze over alles en iedereen hun uitgebreide mening kunnen geven 'want dan had je het maar voor je moeten houden'.

Gelukkig zijn er zat dames die wel normaal kunnen doen, mocht je vragen hebben dan kan je hier altijd terecht! Genoeg dames ook die door dr. Plovier zijn geopereerd.

Heel veel succes de komende tijd met je boobiereis, voor je het weet heb je ze :)

Helemaal mee eens...

Erg kinderachtig zijn sommige reacties, helaas...

Miss_boobie.. De vrouw die via plovier geholpen is destijds is: http://www.borstenforum.com/user/4308-missboobymoon/

Misschien dat als je haar een pb stuurt, dat ze die ook in haar email krijgt?

Succes!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miss-Boobie,

niets van aantrekken! Jij beslist wat je doet en zolang jij je er goed bij voelt is het oké, toch?

Ik vind het knap dat je gewoon je verhaal met ons deelt, dat geeft toch al aan dat je je nergens slecht om moet voelen. En bovendien, als jij straks je nieuwe boobs hebt, laat je de haters maar eens een poepje ruiken! Go Girl!! ;-)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ook dat je moet blijven,ik heb zelf ook wel eens van die sites gehoord en als je er zelf geen problemen mee heb waarom niet moet je toch zelf weten

Leven en laten leven en vergelijking met een hoer vind ik wel erg ver gaan

Maar zelfs als iemand het geld voor een bv zo verdient moeten ze zelf weten

Leven en laten leven

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.