Ga naar inhoud

xSylviaa : 5 juni 2015 : Dr. Rysavy : Berne Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi meiden!

Ik heb een paar weken terug een consult gehad bij Diana Gabriels.

Heb 20 mei een consult in Uden bij dr. Bas Rysavy.

Twijfel nog tussen 300 of 350 cc, wil graag op een volle C uitkomen :)

5 juni operatie datum!

Iemand ervaring met dr. Bas Rysavy? Kan er namelijk niet heel veel over vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden!

Ik heb een paar weken terug een consult gehad bij Diana gabriels voor een borstvergroting.

Op 20 mei heb ik een consult met dr. Bas rysavy in de Berne kliniek in Uden.

Zijn hier meiden bekent met deze dokter? Kan namelijk niet heel veel over hem vinden.

Twijfel nog tussen 300 of 350 cc, wil uitkomen op een volle C cup.

5 juni is de operatie datum.

Lengte is 1.69 en ik weeg 62 kilo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Er is idd. weinig te vinden over Bas, maar er zijn paar dames door hem geholpen of door de andere dokter die daar werkt dokter keulers.

Ikzelf ben 29 januari geholpen door Bas.

Je kan me foto's zien als je wilt.

Bas werkt met 3d foto's, persoonlijk voor mij niks, de foto's leken ze namelijk mega en rond.

IKzelf had ook 300 cc in gedachte, maar als gauw voor de 350 misschien 400cc.

Uiteindelijk op de 400 cc uitgekomen, alleen 2 dagen voor de operatie met spoed 450CC laten bestellen,

Ik ben er heel erg blij mee, pijn vanuit de narcose amper, wel last van me rug en nek spierpijn van het omhoog liggen.

Ze ogen denk als grote C kleine D, Draag wel 70F maar zo ogen ze niet.

Als je vragen hebt stel ze gerust.

Liefs janine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje,ik heb ze voor de spier zitten. Hoe wil jij het dan.

Bas is niet van achter de spier. Maar als je genoeg weefsel hebt kun je ze voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey dan word het aftellen naar 5 juni.

maar je hebt de 20 ste nog een gesprek met bas.

Je kan hier op kijken www.mentorwwllc.com

staat bij de prothese maten en aantal cc

Ik zou kijken bij de high profiel die heb ik ook zit weinig verschil tussen de 300 en 350 cc is echt mm werk.

Maar moet je eigen keuze zijn natuurlijk, misschien heb je er wat aan nu.

groetjes janine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bas werkt met 3D presentatie maakt foto van je borsten zet in programma en doet zo aantal Cc erbij. hij werkt niet met pas sessie heeft wel wat prothese liggen maar die ik wilde had ie niet was wel effe fijn om te voelen wat ik nou in me lichaam kreeg.

Als we wel pas sessie hadden gedaan, had ik waarschijnlijk nog iets groter gegaan.

Ik zou zakje met 300 ml water en zakje met 350 ml water in je bh doen zo krijg je ook ongeveer het idee, zo ben ik naar winkel gegaan omdat ik geen bh had waar het inpaste om toch effe te kijken hoe het stond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben ook geopereerd door bas in bernekliniek, dit is nu ongeveer 5,5 maand geleden.

Voor vragen of foto's moet je me even een berichtje sturen.

Ik ben 1.67, 55kilo en heb 330cc (of 325) voor de spier.

Hij gaat netjes te werk maar is ook direct in wat hij vind. Ook de nazorg is erg goed, wanneer er iets is kun je gewoon naar de poli bellen en dan neemt hij zelf contact met je op wat ik erg fijn vond aangezien je toch altijd met vragen blijft zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden!

Ik heb een paar weken terug een consult gehad bij Diana gabriels voor een borstvergroting.

Op 20 mei heb ik een consult met dr. Bas rysavy in de Berne kliniek in Uden.

Zijn hier meiden bekent met deze dokter? Kan namelijk niet heel veel over hem vinden.

Twijfel nog tussen 300 of 350 cc, wil uitkomen op een volle C cup.

5 juni is de operatie datum.

Lengte is 1.69 en ik weeg 62 kilo.

Hoi Sylvia,

Heel toevallig heb ik ook 20e consult en 5 juni operatie. Hopelijk gaat het allemaal goed daar? Ik wist niet dat er meerdere vergrotingen door dezelfde arts op dezelfde datum werden uitgevoerd. Hoe laat heb je woensdag het consult? Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sylvia,

Heel toevallig heb ik ook 20e consult en 5 juni operatie. Hopelijk gaat het allemaal goed daar? Ik wist niet dat er meerdere vergrotingen door dezelfde arts op dezelfde datum werden uitgevoerd. Hoe laat heb je woensdag het consult? Succes!

Haha wat toevallig!

Mijn afspraak staat voor 13.20, en hoelaat heb jij je consult?

Ben benieuwd.. Spannend allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha wat toevallig!

Mijn afspraak staat voor 13.20, en hoelaat heb jij je consult?

Ben benieuwd.. Spannend allemaal!

Ja, ik vind het ook erg spannend. Ik ben vooral heel bang voor het infuus (haha)..

ik heb om 13.40 uur consult met dr. Rysavy en om 14.00 uur afpraak met anesthesioloog. Heb wel alles uitgepluist over deze chirurg, omdat ik ook inderdaad haast niets kan vinden over dr Rysavy. Ik ben eigenlijk allemaal maar goede dingen tegengekomen. Ik denk dat het een goede chirurg is. Ik heb gezien dat hij ook veel (oud)kankerpatienten heeft waarbij hij de geamputeerde borst "terugplaatst". Dat lijkt me een goed teken.

Neem jij nog wat mee naar de afspraak met dr Rysavy?

Veel succes!

Beau

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik vind het ook erg spannend. Ik ben vooral heel bang voor het infuus (haha)..

ik heb om 13.40 uur consult met dr. Rysavy en om 14.00 uur afpraak met anesthesioloog. Heb wel alles uitgepluist over deze chirurg, omdat ik ook inderdaad haast niets kan vinden over dr Rysavy. Ik ben eigenlijk allemaal maar goede dingen tegengekomen. Ik denk dat het een goede chirurg is. Ik heb gezien dat hij ook veel (oud)kankerpatienten heeft waarbij hij de geamputeerde borst "terugplaatst". Dat lijkt me een goed teken.

Neem jij nog wat mee naar de afspraak met dr Rysavy?

Veel succes!

Beau

Ik heb ook 14:00 een afspraak bij de anesthesioloog!

Had ik ook gelezen idd, ik kon niet heel veel over hem vinden maar de dingen dié ik vond zijn goed.

Ik neem niks mee, op de papieren na dan.

Jij ook heel veel succes, wie weet zien we elkaar nog :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3D foto's hebben we niet gedaan, omdat ik via Diana kwam en dat alleen gedaan werd als je direct bij hun kwam ofzoiets anders kwamen er kosten bij.

Ik heb voor 300 cc gekozen en de andere wordt 325 of 350 vanwege een klein verschil.

Dit komt minimaal neer op een C, wat ik wil dus! :)

Ik vond dr Rysavy heel aardig, had er een fijn gevoel bij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3D foto's hebben we niet gedaan, omdat ik via Diana kwam en dat alleen gedaan werd als je direct bij hun kwam ofzoiets anders kwamen er kosten bij.

Ik heb voor 300 cc gekozen en de andere wordt 325 of 350 vanwege een klein verschil.

Dit komt minimaal neer op een C, wat ik wil dus! :)

Ik vond dr Rysavy heel aardig, had er een fijn gevoel bij :)

Bedankt voor je reactie!

Fijn dat het je is bevallen. Super spannend dat het nu echt vast staat voor je. Aftellennnnnn!!

Ik mag nog een week wachten door een fout van Diana. Dacht in eerste instantie dat ik de fout had gemaakt met de datum, maar Diana heeft dit verkeerd doorgenomen met mij.

Hoe lang duurde je afspraak met de anesthesioloog? En weet je al hoe laat je geopereerd wordt 5 juni?

Fijne aaf!

Mooi zo, wat kost je operatie eigenlijk nu je via diana bent?

2600,- euro ;-) Ik ben ook via Diana bij dr Rysavy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf afspraak gemaakt bij het ziekenhuis dus 3500,- eurotjes nou dat scheelt wel een hoop zeg. 3D presentatie kost 250 euro. bij mij zat het in de prijs erbij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Sylvia, ik krijg ook een consult bij bas in Uden. Ben op je onderwerp terecht gekomen omdat ik op zoek was naar informatie over de pc. Zie dat we ongeveer hetzelfde postuur hebben en ik twijfel ook tussen 300 en 350 cc voor de spier. Ik ben nieuw hier en ben dit forum nog aan het uitvinden, maar ik zou graag je ervaring horen! Succes met alles! Groetjes Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.