Barb Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 Hey meiden!Morgen koninginnedag! Wie gaat er wat leuks doen? Of met -nacht al?Ik ga morgen naar Amsterdam eerst bij vrienden langs. Die hebben een woonboot op de herengracht met een heel groot plat dak waar je kan chillen! Dus lekker naar de bootjes kijken in hopelijk een zonnetje. Daarna gaan we naar Waterlooplein voor de beste DJ's. Party party dus.Nog meer meiden die naar Amsterdam gaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 Ik weet het nog niet haha Ik hoorde dat 't weer niet zo mooi zou worden.. dus ik wacht het even af Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nursje Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 Heel veel plezier morgen . Ik ga zelf naar Arnhem morgen. Lekker feesten met je nieuwe . Liefs Nursje Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Niks,ik vind koniginnedag niks aan,allemaal drukte overal,brrrrrren die gekke beatrix komt ook nog is in deze stad bij ons,nou ja zeg,nee hoor ik vermaak me thuis wel hahahahahahade 2 oudste zijn naar oma en opa,dus die vermaken zich wel,die gaan wel de drukte in en gaan langs alles wat voor kids leuk is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefje Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Ja Moon, hoorde het vanmorgen op de radio bij ons dat ze naar Zeeland kwam, dacht gelijk aan jou. Er werden een paar zeeuwen (of hoe noem je die) geinterviewd en dacht: 'Oh, dus zo praat Moontje!' hihi best leuk om eens te horen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Nou het regende hier, dus ben pas net gedouched... ik ga niet meer weg hoor hihi Ik hou er ook niet echt van Moontje... het is altijd gekkenhuis, zooooo druk! Ik kan hier altijd amper lopen zo veel mensen. Maar weet niet of het nu ook druk zal zijn, aangezien het niet zo mooi weer is als afgelopen jaren Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Eefje,hihihi jee ik schaam me iets hoor,vind dat zeeuwentaaltje niet echt charmant,maar als ik wil,kan ik gewoon ABN praten hoor hahahaexcella,ja erg he die drukte,nee ook niks voor mij,enige drukte wat ik eens per jaar opzoek,is de danceparade,meer nietja hier was het vanmorgen ook regen,maar in de middag werd het nog is inene lekker,met zon nog wel liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefje Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Eefje,hihihi jee ik schaam me iets hoor,vind dat zeeuwentaaltje niet echt charmant,maar als ik wil,kan ik gewoon ABN praten hoor hahaha Nou, niet nodig hoor, niets om je over te schamen! Zou je ons Gents dialect eens moeten horen, wedden dat je er niets van snapt , maar ik schaam me er niet voor hoor, vind het best charmant, maar gewoonlijk praat ik ook ABN hoor. hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts