Ga naar inhoud

Koninginnedag!!!


Barb

Aanbevolen berichten

Hey meiden!

Morgen koninginnedag! Wie gaat er wat leuks doen? Of met -nacht al?

Ik ga morgen naar Amsterdam eerst bij vrienden langs. Die hebben een woonboot op de herengracht met een heel groot plat dak waar je kan chillen! Dus lekker naar de bootjes kijken in hopelijk een zonnetje. Daarna gaan we naar Waterlooplein voor de beste DJ's. Party party dus.

Nog meer meiden die naar Amsterdam gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks,ik vind koniginnedag niks aan,allemaal drukte overal,brrrrrr

en die gekke beatrix komt ook nog is in deze stad bij ons,nou ja zeg,nee hoor ik vermaak me thuis wel hahahahahaha

de 2 oudste zijn naar oma en opa,dus die vermaken zich wel,die gaan wel de drukte in en gaan langs alles wat voor kids leuk is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Moon, hoorde het vanmorgen op de radio bij ons dat ze naar Zeeland kwam, dacht gelijk aan jou. Er werden een paar zeeuwen (of hoe noem je die) geinterviewd en dacht: 'Oh, dus zo praat Moontje!' hihi best leuk om eens te horen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het regende hier, dus ben pas net gedouched... ik ga niet meer weg hoor hihi :rolleyes:

Ik hou er ook niet echt van Moontje... het is altijd gekkenhuis, zooooo druk! Ik kan hier altijd amper lopen zo veel mensen. Maar weet niet of het nu ook druk zal zijn, aangezien het niet zo mooi weer is als afgelopen jaren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje,hihihi jee ik schaam me iets hoor,vind dat zeeuwentaaltje niet echt charmant,maar als ik wil,kan ik gewoon ABN praten hoor hahaha

excella,ja erg he die drukte,nee ook niks voor mij,enige drukte wat ik eens per jaar opzoek,is de danceparade,meer niet

ja hier was het vanmorgen ook regen,maar in de middag werd het nog is inene lekker,met zon nog wel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje,hihihi jee ik schaam me iets hoor,vind dat zeeuwentaaltje niet echt charmant,maar als ik wil,kan ik gewoon ABN praten hoor hahaha

Nou, niet nodig hoor, niets om je over te schamen! Zou je ons Gents dialect eens moeten horen, wedden dat je er niets van snapt :152:, maar ik schaam me er niet voor hoor, vind het best charmant, maar gewoonlijk praat ik ook ABN hoor. hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.