Ga naar inhoud

Pc adviseert bvk en lift ik wil juist lift en vergroting


Aanbevolen berichten

Vorige week bij de Bergman Kliniek geweest. Ik heb na 3 zwangerschappen hangende borsten maat 95e. Mijn tepels wijzen richting beneden. De pc adviseert mij een borstverkleining en tepelverkleining en lift. Ik wil juist een lift en grote volle borsten dmv vergroting. Hij zegt dat niet gaat dat te zwaar wordt. Is er iemand van jullie die ook grote borsten had en ze heeft laten liften met wat cc erin? Ik ben zo bang dat ze klein worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb altijd en E gehad maar is door afvallen uitgezakt na en C kleine D

ik heb dat aangegeven bij de pc wat er mogelijk was om het weer strak te krijgen

voor mij was en vergroting met 450 cc nodig om de borst gevuld te krijgen weer

mischien nog eens veder kijken andere pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een hangende f cup. Bij mij wouden ze er ook niks in doen ondat het dan weer te zwaar zou worden, en ging hangen. Eerst was ik blij alleen met de lift. Maar paar jaar verder vind ik ze weer slap(ben ook iets af gevallen) heb 16 mei een consult, wil toch kijken of het mogelijk is om het toch op te vullen. Als het niet kan, so be it. Wil ze niet weer over een paar jaar op m'n buik hebben zie toch bij veel meiden die een lift en prothese hebben dat het weer is gaan hangen. Bij sommige is het gewoon weg niet mogelijk om ze mooi vol en rechtop te hebben helaas ben bang dat ik daar een van ben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.