Ga naar inhoud

pimmie : 23 februari 2015 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi lieve meiden van het Borstenforum,

Nu begrijp ik eindelijk waarom ik geen album kon plaatsen... ik heb nog geen post geplaatst!!

Wie ben ik? Ik ben een jongedame van 20 jaar oud.

Al jaren de droom van een borstvergroting gehad, omdat ik mijn borsten niet bij mijn lichaam vond passen (1.67 lang, normaal postuur met billen).

Kreeg altijd naar m'n hoofd geslingerd 'je borsten groeien nog wel', 'wacht maar tot je kinderen krijgt...', 'vroeger had ik ook kleine borsten'. Maar ik wil helemaal niet nog 10 jaar wachten....... bij kinderen groeit meestal de rest ook mee :46: Ik wil er in mijn jeugd van genieten!!

Toen heb ik de stap gezet en een afspraak gemaakt bij de Wellness Kliniek in Genk. Had daar goede resultaten van gezien (2 bekenden), maar het was toch nog afwachten.

23 februari 2015 was de dag. Aangekomen bij de kliniek werden mijn moeder en ik hartelijk ontvangen. We namen plaats in de wachtkamer en ik begon toch wel een beetje zenuwachtig te worden. Bij mij moet iets / een persoon 'goed voelen' en er werden een aantal dames opgehaald uit de wachtkamer door wat ik echt een engerd vond. Godzijdank was daar dan dr. Verdonck! Prima vent en totaal geen engerd.

We zochten samen een geschikte maat uit en kwamen uit op 330CC achter de spier. Ik was toen nog een cup 70B/70C. Hij vertelde mij dat ik zo'n 2 cupmaten hiermee zou groeien en dit leek me prima. Tijdens het passen vond ik dit dan ook erg natuurlijk ogen bij mijn postuur.

We maakten een afspraak en 13 april 2015 zou ik mijn langverwachte borstvergroting ondergaan!!1 :42::104: Ik kon echt niet wachten.

Op 12 april vertrokken we in de namiddag naar Genk om daar vervolgens te overnachten, want om 08:00 moest ik mij melden in de kliniek. Daar aangekomen werd ik na even wachten begeleid naar mijn bed en niet heel veel later (ik gok 08:45) werd ik opgehaald om naar de operatiekamer te gaan. Vanaf hier ging alles werkelijk als een trein... Ik gok dat ik om 09:00 al buiten westen op de operatietafel lag. In de uitslaapkamer kreeg ik last van wat ik tot nu toe het 'ergste' van mijn BV vond: ik werd extreeeem rillend en trillend wakker. Ik riep de zuster en zij vertelde mij dat dit nog wel een uur aan kon houden.. pff!!! Een rillende borst met net geplaatste implantaten. Niet echt lekker.

Na het rillen voelde ik mij wel zwak, maar zeker niet slecht. M'n borst voelde een beetje zwaar maar van pijn kon ik niet spreken! Dit heb ik dan ook niet gehad.

De zuster kwam mij vertellen dat als ik mij goed voelde, ik naar huis mocht. Dit liet ik me geen 2 keer zeggen en ik stond meteen op... om gelijk weer flauw te vallen in de armen van mijn vriend. Oepssss :$ dit gebeurde vervolgens nog 2 keer uit mijn enthousiasme. Ik besefte nog niet helemaal dat ik toch wel erg zwak was.

De eerste dagen zijn me volledig meegevallen. Tja.. het is vervelend dat je veel niet zelf mag (kunnen had denk ik best wel gekund) en dat ik ook nog eens niet graag stil lig/zit, maar ik heb absoluut geen pijn gehad. Ik ben blijven lopen (eerste dagen wel rustig aan) en na een paar dagen deed ik het meeste al weer zelf.

Na 7 dagen heb ik het verband (wat er 2 weken op moest blijven) eraf gehaald en een sportbh aangetrokken. Het ging onwijs stinken, jeuken en zakte vanzelf al af. Lekker rebels maar mijn huisarts zei ook dat dit prima kon. Na 12 dagen heb ik bij de huisarts mijn 'hechtingen eruit laten halen', wat eigenlijk niet eens nodig was. De hechtingen losten natuurlijk zelf op, maar het was fijn om even iemand te laten controleren. Zowel de huisarts als zijn assistente vonden het er erg mooi en rustig uit zien en verbaasden zich dat het pas 12 dagen geleden was (wat een geruststelling!!)

Inmiddels ben ik vandaag precies 3 weken po en ik voel me prima! Ik merk dat het meeste vocht in de afgelopen week is verdwenen (vooral na Koningsdag + een paar dansjes toen merkte ik dat ik die dag veel vocht verdwenen was). Ze voelen ook steeds zachter aan. Alleen de binnenkant is nog wel erg hard en hier 'voel' ik wel echt de implantaat. Ook zijn in de afgelopen week mijn tepels van totaal gevoelloos naar MEGA gevoelig gegaan dus dit is minder fijn.

Al met al ben ik tot nu toe erg tevreden! Soms twijfel ik of ik niet iets groter had moeten gaan, maar ik vind ze er al best mooi uitzien. Hoop wel dat ze nog meer gaan zakken om zo mijn tepel wat hoger te krijgen. M'n tepels vind ik nu nog vrij laag en daarnaast wordt 1 ervan nog niet stijf hahaha :106:

Nu zal ik even wat foto'tjes plaatsen. Heb er nog niet heel veel en mooi zijn ze ook niet, maar dat is ten minste wat!

Bedankt voor 't lezen van mijn verhaal. Bij vragen of opmerkingen kun je altijd een berichtje sturen. Ben ook benieuwd wat jullie van mijn boobies vinden :97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies dan!!

Klinkt een beetje zoals bij mij maar dan min de extra problemen ahahh!

mij werd ook altijd verteld dat het met zwangerschap zou groeien, maar daar wil ik een behoorlijke tijd nog niet aan denken en daarbij had ik zoiets ja voor t zelfde geld zou ik nooit kinderen willen en dan..

ik werd ook zo rillend wakker maar vond die zuster die ik had best naar overkomen, zat te shaken en janken en ze deed alsof er niks aan de hand was :P

ik heb ook mijn max genomen (verdonck zei dat het hiermee misschien wel een beetje 'nep' kon worden maar dat vond ik niet erg..) en achteraf had het voor mij ook best nog 2 maten ofzo groter gemogen maar dat kon gewoon niet (mijn huid stond extreem op spanning) en daarbij ben ik ook heel tevreden met wat ik nu heb :) :)

ik denk maar zo misschien voor in de toekomst als ik ooit een wissel zou moeten of gewoon willen dat het altijd nog kan, en voor nu heb ik tenminste boobies!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zien er mooi uit, en wat fijn om te lezen dat je zo weinig last hebt gehad. Ik mag 22mei bij Dr Verdonck voor 350CC achter de spier.. Aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.