Ga naar inhoud

An~4 : 12 mei 2010 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben al eventjes actief op het forum dus het wordt nu eens tijd dat ik mijn eigen topic start!

Al jaren overweeg ik een borstvergroting, nu ik 23 ben heb ik lang genoeg gewacht op grotere :1boobs: en de knoop dan eindelijk doorgehakt!

Ik ben 1.80 en mijn aa cupje stoort mij behoorlijk. Ik ben het zat om dit te verdoezelen.

Na een lange zoektocht heb ik besloten een afspraak te maken bij Dr Koopmann, voor mij niet dicht bij de deur maar m.i. wel een goede keuze.

Het consult verliep prettig en we hebben besloten om voor de dual plane methode te kiezen. Mijn wens was een B/C cup dus gekozen voor 325cc medium profile. Inmiddels heb ik al wat foto's van meiden hier mogen bekijken en heb ik toch besloten dat ik voor een mooie C cup wil gaan. Gelukkig keek Dr Koopmann niet van deze wijziging (op toch wel korte termijn :blush:) op en is dit mogelijk met 350/375cc.

Mochten er nog meiden zijn met een C cup dan zou ik graag jullie foto's bekijken :35:

Over 2 weekjes is het al zover, erg spannend allemaal! :12:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi An!

Gefeliciteerd met je datum! Nog maar 2 weekjes, dan is het al zover! Gaat het een beetje met de zenuwen? Hihi mijn hart draait overuren de laatste tijd, ik ben 9 dagen later dan jij aan de beurt. Ook door dr Koopmann. Ik zal je topic ook blijven volgen want ik ben heel benieuwd hoe je het gaat ervaren allemaal! Vreemd bij mij is dat de beautycoach aangaf dat er geen protheses van 375cc bestonden, maar jij bent nu al de 2e op het bf die ze WEL krijgt! Ik ga haar maar even mailen dat ik die ook wil!!!! Hihi.

Nou meid, succes nog even met wachten.. voor we het weten ligt het alweer achter ons!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden!

Ik ben nu toch wel wat gespannen.. maar heb er alle vertrouwen in.

boobie87: hoezo zou er geen 375 zijn? Ik heb contact gehad met de PC, niet met een beatycoach. Heb je al wat meer gehoord inmiddels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Ja gek he, die beautycoach zei 'sorry ik heb je verkeerd geinformeerd, je gaat van 350cc naar 400cc, er is geen 375cc', toen heb ik terug gemailt dat jij ze dus wel kreeg en dat ik ook die mogelijkheid wil, en daarop kreeg ik een automatisch bericht van haar dat ze niet langer werkzaam is bij de Bergman Kliniek... :124: ontzettend vaag allemaal, maar er stond ook dat de mail wel beantwoord zal worden. Nog niks gehoord, ik bel morgen ff denk ik! Maar dan nog ben ik er nogsteeds niet uit hoor hahaha! Jij wel zo te horen, heel fijn zeg! Gewoon erop vertrouwen (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk)

Nog een weekje meis! Ik heb me al aangemeld bij je topic en ik hou je absoluut in de gaten!!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast shadow

Hm, heel apart dat met die cc's ... :mellow: ... wel gek dat de beauty coach en de pc heel andere info hebben :blink:

Heb zelf nu iig besloten niet meer over die stomme cc's na te denken tot de dag van de operatie, wordt er helemaal :wacko: van. Mag voor de operatie voor de zekerheid nog even passen en zie t daar dan wel allemaal. Denk wel dat als er alleen 350 en 400 is, ik nog steeds voor de 400 zal gaan. Zat namelijk ook te denken om naar 375 te gaan, maar als dat er niet is, vind ik die stap van 50cc omlaag toch te groot denk ik. Bang dat ik daar heel veel spijt van zal krijgen. Zal t voor de operatie nog wel even met de pc bespreken.

An, hoe heb jij contact met de pc gekregen? Telefonisch? Ik heb wel zo'n kaartje van hem gekregen met een telefoonnummer, maar elke x als ik dat bel, krijg ik gewoon de centrale... :17: Is hij alleen op bepaalde tijden bereikbaar ofzoiets????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow jij mag morgen al! Zijn de zenuwen nog een beetje te houden?

Hoop dat je nog een beetje kan slapen vanacht.

Kijk uit naar je verslag!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!! Morgen is voor jou de dag :D

Ben jaloers ;)

Hoop dat je de zenuwen een beetje in bedwang kan houden nog.

Ben erg nieuwsgierig naar je ervaring en de foto's!

2 juli ben ik aan de beurt bij Dr. Koopmann en ook ik twijfel uiteraard over het aantal CC.

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden.. ik heb ze!! :1bouncingboobs:

Ik ben ontzettend goed opgevangen in de kliniek.

Vooraf nogmaals met Dr Koopmann doorgesproken wat ik nou graag zou willen. En dat heeft ie goed begrepen! :)

Eigenlijk had ik geen tijd om me echt goed zenuwachtig te maken haha. Voordat ik het wist kreeg ik de narcose al toegediend.

Ook de nazorg was top. Heb nagenoeg geen pijn gehad, wel druk maargoed dat kan ook niet anders ;)'ze snoeren je helemaal in.

Na ruim 4 uur post ok mocht ik weer naar huis.. en dat was een eindje rijden, wat erg tegen viel: gelukkig zakte de pijn snel af nadat ik de medicatie ingenomen had en kon ik goed slapen.

De eerste dagen wat angstig en stijf met bewegen maar kan niet zeggen dat ik pijn heb gehad. Ben inmiddels al lekker onder de douche geweest, wat ook weer erg griezelig was, ik had steeds het idee dat ik ze vast moest houden...haha. Ik wordt lekker in de watten gelegd :) dat is wel erg fijn want ik kan natuurlijk nergens bij.

Het is trouwens 325cc medium profile geworden, en heb nu al een mooie C. Ben er zo blij mee!! :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt positief! :D

GEFFELICITEERD!!!

Neemt voor mij weer wat zenuwen weg als ik 2 juli moet...

Voor de operatie krijg je een info pakketje toegestuurd toch? Vond je dat alle info die daar in stond voldoende was?

Ik denk dat ik ook wel dat idee zal hebben, dat je ze vast moet houden haha.

Ben benieuwd naar je foto's :D!

Succes met verder herstel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst en vooral proficiat met je nieuwe.

Ik hou ze nog steeds vast bij het in en uitstappen van de douche en ben heel blij als die bh terug aan kan.

Ondertussen heb ik zo'n kriebels in mijn borsten, trillingen, sidderingen. Geen pijn maar ik voel het zo duidelijk. Jij ook?

Mijn foto's staan in de galerij. Van een AA naar B met 300cc tussen de borstspier.

Rust nog veel, doe ik ook want 's avonds voel ik meer pijn aan de rechterkant en dat is ook normaal als je rechtshandig bent.

Groetjes,

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel :D

@ Jolien: ja ik kreeg vooraf een informatiepakket thuis gestuurd. Voor mij voldoende info en je kunt ook altijd mailen & bellen.

Ik heb nog geen foto's, zal eens kijken of dat nog wat wordt dit weekend ;)

@ mercedes: Ik heb dat ook, dat gevoel alsof er wat kriebelt inderdaad. dacht in eerste instantie dat het vocht is, omdat de boel nog wat gewollen is maar ik zie er aan de buitkant niets aan. Ik heb rechts ook meer "last".. ben ook rechtshandig. Pijn is het niet want de pijnstilling slik ik vanaf vandaag al niet meer zelfs. Tzijn meer stijve spieren.

Ik ga je foto's zo gelijk bekijken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey An!

Gefeliciteerd met je boobs! En wat fijn dat het eigenlijk wel is meegevallen zeg! Zoals Jolien al zei, helpt dat zeeeeker voor onze gemoedsrust! Uiteindelijk heb je minder cc gekregen dan in je onderschrift staat, maar je bent er wel blij mee gelukkig! Hoe gaat het ondertussen, nu je 5 dagen po bent? Ik ben errug benieuwd naar hoe het eruit ziet.. -hint ;)-

Nou, ik wens je een heeeel fijn herstel!

Liefs Boobie87

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat alles goed, gelukkig :)

Meer last gehad van mn rug doordat ik niet plat kon liggen, nu nog stijve nek/schouderbladen maar verder gaat het prima met me. Ik houd nog wat vocht vast in buik en benen maar ook dit zakt nu langzaam weg.

Ben nog niet in de gelegenheid geweest om foto's te maken, volgt ;)

Wat betreft het aantal cc's hadden we eerst 325 afgesproken: cupmaat b/c. Maar omdat ik twijfelde over de maat en toch voor een c wilde gaan kon ik ook voor 350/375 gaan. Voor de operatie door besproken wat ik graag zou willen, kon evt. voor high profile kiezen maar omdat ik zo tenger ben leek mij dit niet verstandig ivm de prothese randen. Meer dan 325 was ook echt niet mogelijk bleek tijdens de ok.

Draag nu een sportbh maat 75 C en dat is toch een hele vooruitgang :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey An!

Fijn om te lezen dat alles goed gaat met je! Net als jij heb ik, op die pijnlijke rug en nekspieren na, ook weinig pijn. Was vlak voor de operatie bang dat ik de pijn onderschatte, maar t is me heel erg meegevallen.

Alleen liggen is vervelend doordat je steeds in 1 houding moet liggen en niet lekker kan draaien enzo. Word elke nacht meerdere keren wakker door mn stijve rugspieren.

Ik heb trouwens ook dat rare gevoel in mn borsten, die soort sidderingen. Af en toe voelt t alsof de zijkanten van mn borsten een beetje blubberen, alsof er luchtbelletjes in zitten. Tis nogal moeilijk uit te leggen, maar t voelt een beetje alsof mn borst blub blub blub doet, een beetje als een gootsteenputje zeg maar... beetje rare vergelijking maar heb geen idee hoe ik t anders zou moeten uitleggen ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shadow,

Helemaal herkenbaar wat je zegt.

Moet zeggen dat ik er sinds 3 dagen geen last meer heb.. al zit in mijn ene borst wel meer vocht dan in de andere..

Hoe is dat bij jou?

Anderen die daar ervaring mee hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Heb nu ook eigenlijk geen last meer van die sidderingen. Vrijdag toen ik op controle moest nog wel een beetje, maar nu eigenlijk helemaal niet meer.

Volgens mij zit in er mijn borsten niet echt vocht ofzo. Zou trouwens ook niet weten hoe je dat merkt hoor. Alleen mn tepels zijn nogal opgezet en staan recht vooruit. Hoop dat die nog wat naar binnen gaan trekken.

Heb verder bijna helemaal geen pijn meer. Maar hoe zit dat eigenlijk, mag ik nu wat meer doen zolang de handeling maar geen pijn doet, of moet ik mn bovenarmen nog steeds strak tegen mn lichaam houden? Ben t zat dat mn haar steeds zo stom zit, omdat ik er niet bij kon komen, maar nu kan ik mn haar gewoon doen zonder pijn, maar mag dat dan eigenlijk wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je mag je armen gewoon vrij bewegen hoor, alles waar je geen hinder bij hebt. Heb het nog even nagevraagd tijdens mijn 1ste consult namelijk.

Alleen níet zwaar tillen de eerste 6 weken!

Die band 6 weken dragen valt me wel tegen hoor.. :83: ik kan nauwelijks normale kleding aan zonder dat mijn borsten er plat gedrukt uitzien of die band zichtbaar is.

De bh moet ook 6 weken dag en nacht aanblijven toch?

Vandaag mijn hechtingen zelf verwijderd :12: dat scheelt weer een ritje naar Den Haag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hechtingen zelf verwijderd? Dapper hahaha.

Heb je foto's nog eens bekeken en vind ze erg mooi!

Die band moet je 6 weken dag en nacht indd. daar zie ik ook erg tegen op! Maar misschien dat als je eerder op concult bent en ze er goed uitzien, dat hij misschien wel al af mag?

En anders zou gewoon een middagje zonder niet zo heel erg veel kwaad kunnen?

Gaat het verder nog allemaal goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!! :56: Ik ben er zelf ook erg blij mee..

Nee, die band zorgt ervoor dat de protheses indalen / niet omhoog komen. Middagje zonder band zal vast geen kan geen kwaad kunnen..

Verder gaat hier alles prima, ik kan alles gewoon doen. Ben alleen heel voorzichtig met tillen, maar dat werd ook aangeraden. ^_^

Hoe gaat het met jou? Zenuwachtig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow gelukkig! Je kan indd maar beter iets te voorzichtig doen, kan nooit kwaad...

Ik ben super zenuwachtig!!

Alles is eigenlijk wel zo goed als duidelijk, alleen de twijfels over het aantal CC.

Wou nog een extra afspraak maken, maar hij zat helemaal vol!

Dus gewoon nog even goed bespreken wat ik nou precies wil vlak voor de operatie, en dan vertrouw ik voor de rest maar gewoon op hem.

Het enige wat me erg bezig houd is de afhankelijkheid na de operatie! Afhankelijk zijn is zo niet mijn ding haha. Dus ja wordt even goed afzien :(

Maar het aftellen is echt begonnen! Denk dat het allemaal nu ook heel snel gaat...

Gelukkig maar ;) Kan ook echt niet meer wachten hihih

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi An,

Hoe gaat het verder nog met je ? Al pijntjes vrij helemaal?

Zijn ze nog fel verandert jou boobies tegen in 't begin? Zijn ze bij jou verminderd van volume (door vocht dat wegtrekt ofzo) of zijn ze nog toegenomen ?

Ja veel vraagjes he hahaha .

Vind het leuk de evolutie te volgen van een ander , zit zelf met zoveel vragen , en weet zo niet wat te verwachten ,of te hopen ...

Ja ja , zo borsten , het houd je nogal bezig ! 1bouncingboobs.gif

Liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Robijn,

Ik was binnen een paar dagen al pijnvrij gelukkig :) Verder gaat alles prima, ik kan alles weer doen!

Ga alleen het tillen uit de weg, de eerste 6 weken hè!

Verder veranderen mijn borsten wel qua stand, in het begin waren ze strak en hoog. Nu zijn ze wel aan het dalen. De eerste paar dagen waren ze flink gezwollen maar sindsdien qua maat niet veranderd gelukkig!

Ik zie dat jij inmiddels ook je foto's online hebt. Ik ben er heel erg benieuwd naar, mag ik jou ww?

Liefs, An

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.