Ga naar inhoud

must have list voor in huis te hebben na je operatie


happy34

Aanbevolen berichten

Ik zat te denken (ik kon hem namelijk nog niet vinden) een must have lijst neer te zetten wat je in ieder geval zeker in huis moet halen voor de dagen na je bv.

Bij mezelf moet het nog gebeuren maar we zijn met zn alle dus ik zeg alle aanvulling is van harte welkom!!

*Hema heavy sportbh"'s het liefst min 2 zodat ze gewassen kunnen worden.

* knoop vestjes wat je gemakkelijk over je borsten kan doen na je bv

*brandnetelthee voor de vochtafdrijving

*bio-oil of biodermal voor het smeren van je littekens

*frizz ease voor styl en glad haar zonder styltang

Link naar reactie
Delen op andere sites

*Hema heavy sportbh"'s het liefst min 2 zodat ze gewassen kunnen worden.

* knoop vestjes wat je gemakkelijk over je borsten kan doen na je bv

*brandnetelthee voor de vochtafdrijving

*bio-oil of biodermal voor het smeren van je littekens

*frizz ease voor styl en glad haar zonder styltang

*eventueel een 1-persoonsbed in de woonkamer op klossen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee, heb hier ook een royale loungebank maar die is laag daar kom je zonder hulp niet af. En een drukke peuter die het heel leuk vind om tegen me op te springen enzo. Die kleine kan nooit op het bed klimmen veel te hoog. Dus ik lig heel veilig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een 1pers matras in de woonkamer gelegd.

heel slim, heb een hoekbank en daar de salontafel tegenaan gezet. Dus ik lig nu op de bank, maar dan op een matras.

Ook lekker hoog, makkelijk met op en af stappen!

brandnetel thee ga ik echt niet drinken.. bah.. haha

grote/lange topjes en legging. makkelijke instap schoenen of slippers. losse vestjes.

droog shampoo voor je haar !! je haren wassen is de eerste week echt super moeilijk. en dan kan je het wel door je man laten doen maar die slaat toch de helft over :46:

tuc koekjes! voor als je je niet lekker voelt door de narcose...

natte wegwerp washandjes zodat je je zelf kan (laten) wassen daarmee. super handig!

en heel veel kussens! zodat je makkelijk kan liggen en omhoog kunt komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en over sport bh's gesproken..

(ik heb geen bh gekregen alleen een band)

maar volgens de kliniek waar ik ben geweest staat er met dik gedrukte letters en uitroeptekens in de brief dat je absoluut geen andere bh aan mag dan diegene die zij hebben aangetrokken bij je.

als je de bh wilt wassen gewoon de machine op een kwartier of half uur zetten en dan drogen met een fohn.

en in tussentijd zo min mogelijk doen als je geen bh aan hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja of je haren laten wassen bij de kapper, heb ik laten doen... Was echt niet duur en echt heel prettig.

Klossen waren hier trouwens gratis te leen bij de zorgwinkel.

Brandnetelthee is inderdaad smerig maar ach een kop per dag. Haha

Ik heb nog niets in huis om mee te smeren. Ik wacht ff totdat nio zegt dat dat ook mag.

Zeg happy, jij bent toch ook bij Nio geweest? Welke Bh raad hij jou aan dan? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn beste vriend was en is zon klein opstap krukje echt heel handig als je iets moet pakken er er niet bij kunt en ideaal om onder de douche te zetten kan je lekker zitten en gewoon zelf je haar wassen

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

*Hema heavy sportbh"'s het liefst min 2 zodat ze gewassen kunnen worden.

* knoop vestjes wat je gemakkelijk over je borsten kan doen na je bv

*brandnetelthee voor de vochtafdrijving

*bio-oil of biodermal voor het smeren van je littekens

*frizz ease voor styl en glad haar zonder styltang

*eventueel een 1-persoonsbed in de woonkamer op klossen

*grote/lange topjes en legging. makkelijke instap schoenen of slippers. losse vestjes

*droogshampoo

*natte washandjes

*tuc koekjes voor na de narcose

*vele kussen (voedingskussen ook gehoord geen idee of het werkt) voor het omhoogkomen of een verstelbaar rugsteun via de thuiswinkel kosten?? geen idee.

*opstapkrukje om overal gemakkelijk bij te kunnen ;)

Ja of je haren laten wassen bij de kapper, heb ik laten doen... Was echt niet duur en echt heel prettig.
Klossen waren hier trouwens gratis te leen bij de zorgwinkel.
Brandnetelthee is inderdaad smerig maar ach een kop per dag. Haha
Ik heb nog niets in huis om mee te smeren. Ik wacht ff totdat nio zegt dat dat ook mag.
Zeg happy, jij bent toch ook bij Nio geweest? Welke Bh raad hij jou aan dan? Xxx

ja klopt de heavy hema of triump tr action maar ja de een is 16,50 en de ander 39,90 dus probeer even de heavy eerst hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Happy34 ik had 3 kussens als ik op de bank lag overdags en in mijn bed ook ,omdat jij ze ook voor de spier krijg net als ik heb is het herstel vaak sneller en minder pijnlijk dan dual plane

Ik heb nooit hulp nodig gehad om uit mijn bed of vd bank te komen,het is een beetje eng gevoel als je ligt en dan opstaat net of je lichaam eerst omhoog gaat en dan je boobs hahahaha maar echt pijn nee dat had ik niet

XXX jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat klinkt super jenette jij maakt me elke x nog blijer joh heb gebeld krijg eurosilicone type 811 textured ronde superhigh profile dus gelukkig wat ik in me hoofd had maar hij is zo n enthousiaste man vond ik dat we helemaal beduusd waren van alle info moet eerlijk bekennen dat hij alle antwoorden al had gegeven voor we ze vroegen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha heel erg herkenbaar

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hemdje die over je benen aan kan

wijd vest ( heb er zelf nog een xtra gehaald bij de primark super zacht)

Cola en dextro voor na de operatie!!

Paracetamol!!

Goede bodylotion want na de operatie word je huid super droog!!

Vuilnis zak op je autostoel( tip kreeg ik hier) glij je makkelijker uit je stoel

Deken

Link naar reactie
Delen op andere sites

plastic weggooi bekertjes ( evt rietjes)

extra kussens

jumpsuit(s) - makkelijke kleding

extra boodschappen in huis halen

talkpoeder tegen de jeuk ;-)

haar wassen/ en of haren verven de dag er voor....

paar goede pijnstillers... ( ook niet verkeerd)

van te voren films opnemen/ dvd's kopen

extra eten maken van te voren ( dan in vriezen)

suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had pakjes drinken in huis gehaald voor na de bv, drinkt een stuk makkelijker! En lekker veel fruit en liga koekjes, lekker warme wollen sokken, en inderdaad een lekkere bodylotion, mijn huid was ook super droog..

Nog een tip voor voor de operatie, laat je haar invlechten!

Succes voor diegene die nog moeten!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.