Ga naar inhoud

Summer123 : 3 mei 2015 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Goeiemorgen!

Ik heb gister een account hier aangemaakt op aanraden van een vriendin.

Aankomende zondag wordt ik geopereerd, eigenlijk was afgelopen maandag (koningsdag) de bedoeling maar de arts was ziek.

Via Diana Gabriels ben ik bij dr. Pieter Hupkens terecht gekomen. Diana vond ik een erg snel en druk type. Zij rade mij een ronde 375cc aan, maar omdat ik van een 70/75 A kom heb ik besloten om een ronde 325cc te nemen. Ik wil niet ineens met een enorme voorgevel lopen, maar gewoon een leuke opgevulde. Ik ben 1.74cm en weeg 62kg.

Het was een enorme teleurstelling toen de operatie maandag niet doorging en de manier waarop dit werd verteld was ook niet erg netjes. Ik moest om 7 uur in de ochtend aanwezig zijn in Vlaardingen bij de kliniek Holystaete. 06.55u werd ik afgebeld, toen was ik al een half uur daar aanwezig omdat ik op tijd wilde zijn. Dus ik kon weer terug.

Nu staat voor aankomende zondag de operatie gepland, zelfde tijd en zelfde plaats.

Alleen omdat het nu langer duurt begin ik toch wel weer zenuwachtiger en banger te worden.

Wat nou als het te groot is? Of straks krijg ik kapselvorming?

Heeft er iemand ervaring met Pieter Hupkens en wie heeft er nog meer de zelfde maat als wat ik krijg zodat ik foto's kan bekijken?

En hoe groot is de kans dat er kapselvorming optreedt?

Veel liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi keet 123,

Ik ben 2 weken terug geopereerd door hem.Heb 375 cc gekregen en ben 1.75 cm en weeg 60 kg. Ik had zeker niet groter gewild, misschien wel liever een maatje kleiner dus ik denk dat die 325 cc erg mooi gaan worden!

Als je me toevoegd kan je mijn fotos zien.

Kans op kapselvorming is er altijd maar daar moet je niet vanuit gaan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties meiden!

Ben erg blij met de maat, het is wel erg wennen maar dat is tuurlijk niet gek als je van een A komt haha.

En ik hoop dat je er alsnog wel blij mee bent essie1979, het ziet er erg mooi uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha goed om te horen Dreamer! Bedankt :)

Ja ik heb ze Lautje1612, bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.