Ga naar inhoud

Borst verkleining na vergroting.


Aanbevolen berichten

Hoi dames!

Ik heb 2 naar geleden mijn borsten laten vergroten

Ben er nooit echt heel erg tevreden over geweest. Sommige momenten wel maar helaas heb ik nu echt heel veel spijt.

Ik ben bij dr Nio geweest, en hij raadde mij 500cc aan. Ik twijfelde of dit niet te groot zou worden en wou liever 400 maar hij zei dat ik hier spit van zou krijgen.

Dus ik ging voor de 500.. Wauw wat waren ze groot! Ze zijn toen ook toch iets gaan hangen, dr Nio zei datvik een elastische huis heb dus ik denk dat 500cc te zwaar is geweest voor mij huid. Na een poosje met veel sporten waren ze wel mij gewenste voormaat geworden.. Maar toen werd ik zwanger. Nog groter werden ze.

Nu hangen ze nog niet. Zijn zeker 5 cm gezakt

Ik slaap tot de dag van vandaag elke dag nog met sportbh en zo kan ik niet echt van m'n borsten genieten, ook kantelen me protheses vaak, dus ik heb besloten weer een operatie te laten doen..

Borstverkleining en liften.. Ik ga voor 350cc denk ik.

Ik wil hiervoor 3 consulten langs gaan denk ik. Bij dr Nio. Dr Plovier en dr demeyre .

Heeft iemand hier ook zo iets meegemaakt ? Of nog tips voor mij?

Ik hoor graag van jullie

Liefs Valerie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat balen!

Maar kan Nio niks voor jou betekenen dan?

Gekantelde protheses,

Misschien wat tegemoedkoming?

Wel weet ik dat zwangerschappen een aanslag op je lijf is :(

Wil je trouwens nog meer kinderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat balen!

Maar kan Nio niks voor jou betekenen dan?

Gekantelde protheses,

Misschien wat tegemoedkoming?

Wel weet ik dat zwangerschappen een aanslag op je lijf is :(

Wil je trouwens nog meer kinderen?

maar over het algemeen hoeft het niet veel te veranderen toch? want ik hoorde dat het wel kan maar ook net zo goed heel mooi blijft..

dat kantelen lijkt me meer een probleem maar ben je daarvoor al in contact met nio geweest valerie?

ik wil namelijk in de toekomst best kinderen maar dat kan nog wel 10 jaar duren en de kans is er ook dat het niet kan dusja..

maar mij werd verteld als het 2/3 jaar na de bv wel zou kunnen en niet te zeggen valt in hoeverre iets veranderd en dat het juist vaak nog best meevalt mja

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi Valerieee

hoe is het nu met je? Heb je de consulten gehad? of mss al geopereerd?

Ik heb zelfde soort verhaal: Ik had een enorme lift nodig na mijn bevallingen....bij demeyre en nio geweest. Die wilden er 450-550 in doen..pfff ik wilde helemaal geen grote tieten meer maar een BVK zat ik ook niet op te wachten

Nu bijna 2 jr later wil ik niets liever dan verkleinen.....mijn borsten zijn echt veel te groot voor mijn lijf en zijn erg zwaar. Ben 174 m, weeg 60 kg en heb een omvang van 60 GG

dus maar hier weer om in te lezen...

maar benieuwd naar jouw verhaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.