Ga naar inhoud

Schiedam,Rotterdam,Vlaardingen


Aanbevolen berichten

Hoi dames . Ik heb wat gespaard dus wil alvast paar adviesen

Ik kom uit Rotterdam maar woon nu in Vlaardingen maar zover ik weet is hartstikke duur!!

Weet iemand een prijs in deze steden wat stuk goedkoper is dan 4.000

Sorry voor mijn slechte Nederlands :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid! Je zou eens bij diana gabriels in barendrecht langs kunnen gaan.. Zij is een bemiddelingsbureau voor plastisch chirurgie.. Als je via haar je borstvergroting laat doen ben je 2600,- kwijt(zonder bhs) zij kan je doorverwijzen naar verschillende artsen. Succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dan! Ik zou gewoon bij allebei op consult gaan kijken waar je je goed bij voelt..

En als je geweest ben op internet opzoeken over de behandelend arts zodat je kan inlezen over zijn werk. Je gaat veel aan dit forum hebben! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dankje lieverd!! :-)

Ja dit forum is zeker heel positief door deze vrouwen en forum heb ik weer hoop gekregen om door te sparen! :-)

Mijn compliment hier

Hier heb je alles als je over borstvergroting en hier word niet geoordeeld of wat dan ook. Ik kom hier elke keer met plezier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.