Ga naar inhoud

Kliniek Aesthetic Veldhoven, ervaringen?


Gast Claire01

Aanbevolen berichten

Gast Claire01

Ik ben bezig met informatie te zoeken over borstvergrotingen, eigenlijk wil ik vooral dat mijn borsten niet zo heel groter worden maar wel iets hoger komen en gelijk. Al jaren draag ik bh's met in 1 cup vulling en de andere niet, zo ongelijk zijn ze van elkaar.

Bovendien begint de zwaartekracht het te winnen en zijn ze al aan het hangen, ik hoop dit goed tegen te gaan met een minimale borstvergroting.

Nu heb ik voor andere behandelingen erg goede ervaring met de kliniek in Veldhoven en ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die bekend zijn met deze kliniek, specifiek op het gebied van borstoperaties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Ik ben bezig met informatie te zoeken over borstvergrotingen, eigenlijk wil ik vooral dat mijn borsten niet zo heel groter worden maar wel iets hoger komen en gelijk. Al jaren draag ik bh's met in 1 cup vulling en de andere niet, zo ongelijk zijn ze van elkaar.

Bovendien begint de zwaartekracht het te winnen en zijn ze al aan het hangen, ik hoop dit goed tegen te gaan met een minimale borstvergroting.

Nu heb ik voor andere behandelingen erg goede ervaring met de kliniek in Veldhoven en ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die bekend zijn met deze kliniek, specifiek op het gebied van borstoperaties.

Hoi Clair01,

Ik heb goede ervaring met deze Kliniek in Veldhoven. Aesthetic Beauty Clinics komt op mij zeer goed over. Ik heb in het verleden al een borstlift ondergaan in de beurt van Antwerpen. De manier van werken is totaal geen vergelijk. Nu heb ik ook mijn littekens laten corrigeren en kleine implantaten laten plaatsen. Is nu 6 weken geleden. Ik zal binnenkort wel een uitgebreid verslag schrijven over mijn ervaring.

Succes allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi Clair01,

Ik heb goede ervaring met deze Kliniek in Veldhoven. Aesthetic Beauty Clinics komt op mij zeer goed over. Ik heb in het verleden al een borstlift ondergaan in de beurt van Antwerpen. De manier van werken is totaal geen vergelijk. Nu heb ik ook mijn littekens laten corrigeren en kleine implantaten laten plaatsen. Is nu 6 weken geleden. Ik zal binnenkort wel een uitgebreid verslag schrijven over mijn ervaring.

Succes allemaal.

Hallo!

Ik heb onlangs een consult gehad bij Aesthetic Beauty Clinics te Veldhoven, wat een geduld hebben ze daar! Na het eerste consult ben ik 2 weken later nog een keer met mijn man gegaan om hem ook een idee te geven van de maat waar ik voor gekozen heb. Ook bij mijn 2e consult namen ze weer echt de tijd voor ons, super! Een tijdje geleden ben ik bij een andere kliniek geweest en de pc keek niet eens naar mijn borsten, slecht hoor!

Ik heb bij Aesthetic Beauty Clinics Veldhoven een heel goed gevoel en word dan ook de 19e december door Dhr. Koeijers geholpen. Heel spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bezig met informatie te zoeken over borstvergrotingen, eigenlijk wil ik vooral dat mijn borsten niet zo heel groter worden maar wel iets hoger komen en gelijk. Al jaren draag ik bh's met in 1 cup vulling en de andere niet, zo ongelijk zijn ze van elkaar.

Bovendien begint de zwaartekracht het te winnen en zijn ze al aan het hangen, ik hoop dit goed tegen te gaan met een minimale borstvergroting.

Nu heb ik voor andere behandelingen erg goede ervaring met de kliniek in Veldhoven en ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die bekend zijn met deze kliniek, specifiek op het gebied van borstoperaties.

Hoi Claire,

Ik ben maandag geopereerd door dr. Koeijers die bij aesthetic beauty clinics in Veldhoven werkt, ik ben erg goed geholpen. Hij heeft zorgvuldig alles opgemeten en er was een verschil wat betreft grootte en hoogte in mijn borsten (wat me nooit echt was opgevallen) wat hij erg netjes heeft aangepast. Ik ben van een 75 A naar een kleine C gegaan denk ik, dat had ik ook gevraagd. Ik heb 295 en 305 cc dual plane gekregen en een anatomische vorm. Ik ben erg goed begeleid door de anesthesist en verpleging daar. Ik was wel wat ziek van de narcose en het enige nadeel vond ik dat de operatie in Amstelveen plaatsvond. Zeker een aanrader, ik was ook op consult geweest bij de wellnesskliniek maar dat vond ik helemaal niks ookal was het daar zo goedkoop. Succes en ik zal binnenkort wat foto's plaatsen. Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Hoi dames, ik heb as donderdag afspraak in Veldhoven / intake. Lees hier alleen nog maar goede verhalen gelukkig. Ik heb een vraag ze hebben nu een prijs va € 2600 ik wil graag de ronde vorm maar nu staan er 3 verschillende cohesie gel 1, 11 en 111 kan iemand mij uitleggen wat dat betekend kan het niet vinden op google. En enig idee wat er nog bij komt aan kosten?

Groetjes Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wendy,

Denk dat de dames uit dit topic niet meer zullen reageren.

De laatste post is uit 2011 ;)

Misschien kun je een topic maken waar je jezelf voorstelt en kun je gelijk ook wat vragen stellen. Zullen vast meiden zijn die jou antwoord kunnen geven :D

cohesie is zeg maar de hardheid van de prothese.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.