Ga naar inhoud

Even voorstellen - mislukte operatie, hersteloperatie aangeboden, zoek andere chirurg


MH_

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Eind vorig jaar heb ik een borstlift met protheses laten doen. Ik had hangborsten die ook nog eens erg ongelijk waren (1 cupmaat verschil). Deze operatie is mislukt. Nu heb ik nog steeds hangende, ongelijke borsten. Na veel aandringen kon ik een hersteloperatie krijgen. Ik wilde dit eerst graag zwart op wit. Ik heb vervolgens aangegeven geen vertrouwen meer te hebben in deze arts en in deze kliniek, en ik heb duidelijk gemaakt dat ik mijn geld terug wil. Binnenkort heb ik een gesprek bij een andere arts en consulente bij dezelfde kliniek.

Ik kan (nog) niet dieper ingaan op wat er is misgegaan en de naam van de arts en kliniek noemen, omdat ik eerst wil weten of ik mijn geld terug kan krijgen of dat er een andere -goede- oplossing geboden kan worden. Deze arts heeft serieus steken laten vallen en het resultaat is niet aan complicaties te wijden.

Ik zie het dus niet zitten om mij te laten opereren door een andere arts in dezelfde kliniek. Nu ben ik goed aan het nadenken: door wie dan wel? Ik heb hier veel goeds gelezen over dr. Nio. Hij doet veel borstvergrotingen. Maar hoe goed is hij met het liften van borsten? Als iemand een borstlift bij hem heeft laten doen hoor ik graag wat je ervaring was. Als iemand een andere arts weet die hier veel ervaring mee heeft hoor ik het ook graag. Ik woon in Noord-Holland, maar ben natuurlijk bereid te reizen voor een goede arts!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Eind vorig jaar heb ik een borstlift met protheses laten doen. Ik had hangborsten die ook nog eens erg ongelijk waren (1 cupmaat verschil). Deze operatie is mislukt. Nu heb ik nog steeds hangende, ongelijke borsten. Na veel aandringen kon ik een hersteloperatie krijgen. Ik wilde dit eerst graag zwart op wit. Ik heb vervolgens aangegeven geen vertrouwen meer te hebben in deze arts en in deze kliniek, en ik heb duidelijk gemaakt dat ik mijn geld terug wil. Binnenkort heb ik een gesprek bij een andere arts en consulente bij dezelfde kliniek.

Ik kan (nog) niet dieper ingaan op wat er is misgegaan en de naam van de arts en kliniek noemen, omdat ik eerst wil weten of ik mijn geld terug kan krijgen of dat er een andere -goede- oplossing geboden kan worden. Deze arts heeft serieus steken laten vallen en het resultaat is niet aan complicaties te wijden.

Ik zie het dus niet zitten om mij te laten opereren door een andere arts in dezelfde kliniek. Nu ben ik goed aan het nadenken: door wie dan wel? Ik heb hier veel goeds gelezen over dr. Nio. Hij doet veel borstvergrotingen. Maar hoe goed is hij met het liften van borsten? Als iemand een borstlift bij hem heeft laten doen hoor ik graag wat je ervaring was. Als iemand een andere arts weet die hier veel ervaring mee heeft hoor ik het ook graag. Ik woon in Noord-Holland, maar ben natuurlijk bereid te reizen voor een goede arts!

Welkom

Het is even zoeken hier maar dit heb ik voor je gevonden.

http://www.borstenforum.com/topic/13286-cleopatra-8-mei-2015-dr-nio-slaz/zij gaat ook voor een borstlift met prothese.

Maar misschien krijg je wel meerdere reactie.s nu :1:

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie, Ank. Zij heeft de borstlift nog niet gehad, ik hoor graag de ervaringen van iemand die de operatie al bij Nio (of iemand anders) heeft gehad... :)

Worden borstvergrotingen dan zoveel frequenter uitgevoerd dan borstliften dat hier weinig info is op het forum over wie goed zijn in een borstlift? :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi dames,

Bedankt voor jullie reactie. Dreamer: in je onderschrift staat tepellift, zijn dan alleen de tepels gelift of de borst en de lift?

Staphanie, hoezo de keuze voor een kliniek in Hilversum als je in Amsterdam woont?

Ik zoek overigens wel wat uitgebreidere info.

- Welke kliniek? En waar in het land?

- Welke arts?

- Waarom voor deze kliniek of arts gekozen?

- Welke methode, met of zonder protheses?

- Welke prijs?

- Had je complicaties? Hoe ging arts/kliniek hier mee om?

- Is de kliniek goed bereikbaar, reageren ze adequaat op klachten?

- Was je tevreden?

Het gesprek bij de kliniek heeft inmiddels plaatsgevonden. Ondanks mijn verzoek was de directie hier niet bij aanwezig. Bij een tweede afspraak met directie is mij te kennen gegeven dat zij geen geld teruggeven wanneer iemand ontevreden is, ik moet hen aansprakelijk stellen. En dat ga ik doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie, Ank. Zij heeft de borstlift nog niet gehad, ik hoor graag de ervaringen van iemand die de operatie al bij Nio (of iemand anders) heeft gehad... :)

Worden borstvergrotingen dan zoveel frequenter uitgevoerd dan borstliften dat hier weinig info is op het forum over wie goed zijn in een borstlift? :(

Zij heeft nu wel haar borstlift gehad :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.