Ga naar inhoud

Bergman Kliniek Den Haag


Gast Mar88

Aanbevolen berichten

Hai allemaal,

Ik ben 19 maart geopereerd bij de Berman Kliniek, locatie Binckhorst in Den Haag door Dr Koopmann voor een borstvergroting. Ik vond het een erg fijne kliniek. Hoe was jullie ervaring hiermee? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Mijn ervaringen waren ook zeker positief!

De anestesist die mij kwam halen was erg vriendelijk, ook toen ik op de operatietafel lag stelde hij en een assistent mij goed gerust.

Achteraf erg vriendlijke verpleegsters! Erg geduldig en als je aangaf dat je pijn had ofzo dan gaven ze je er wat voor.

Niks op aan te merken iig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Ik heb hier 29 okt een consult. Ik zie dat jullie allemaal dual plane hebben gehad. Is dit toeval of wordt het merendeel zo gedaan of jullie weten? Mijn consult is bij dr van Drunen. Ik heb al een operatiedatum bij een andere kliniek maar wil graag kijken wat ze bij deze kliniek adviseren voor vergelijkingsmateriaal en het zit bij mij om de hoek dus vandaar de keuze voor deze kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben 27 oktober geopereerd door dr stevens ik heb een borstlift gehad en lipo van buik,maag, flanken. Omdat ik nare ervaringen heb gehad in andere ziekenhuizen was ik een beetje bang maar het personeel is echt geweldig daar (dokter ook erg aardig). Hoe alles eruit ziet weet ik nog niet zit nog ingetaped van boven en heb 5 kilo extra gewicht van al het vocht wat ik vast hou.

Ik zou 455cc low profile krijgen maar er zit nu 400cc in er is ook weggehaald 100cc en 50cc. ook dual plane geplaatst

In mijn topic staat een verslag van de operatie dag en overnachting.

Zou alleen vandaag gebeld worden door de kliniek zodat ik nog vragen kon stellen maar dit hebben ze niet gedaan wat jammer is want ik had toch wel aardig wat vragen nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.