Ga naar inhoud

Bibi : 1 september 2010 : Dr. Zguricas : Lange Land ziekenhuis : Zoetermeer


Aanbevolen berichten

Jeetje wat gaat de tijd snel voorbij!!

Heel veel succes!! En een spoedig herstel!!!53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, je moet nog een nachtje in het ziekenhuis blijven..

Dan moeten we nog iets langer wachten op je verslag.. ;)

Maar dan wens ik je alvast veel sterkte en succes!

Laat je lekker verwennen daarna!!

Slaap lekker nog vanacht!

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ladies,

Hier dan eindelijk verslagje. Moest een nachtje langer blijven omdat de drain iets meer gelopen had dan verwacht. Ben dus sinds gistermiddag pas thuis.

Woensdag om 8 uur in het ziekenhuis gemeld. Werd naar de afdeling gebracht van waar ik om 10 uur werd gehaald richting ok. Moest 3 keer geprikt worden voor infuus, omdat m'n aders steeds "wegrolden". Had wel een knappe anesthesist trouwens! :rolleyes: Rond 10.45 uur begon de operatie en ornd 12 uur was ik klaar. Werd op de ok al wakker, gelukig waren ze wel al klaar hahaha. Op de verkoever de pc nog even gezien/gesproken. Die was wel verbaasd dat ik al zo wakker was. Alles was heel goed gegaan en er was 255cc hoog profiel ingegaan en daar zou ik zeker een volle c aan overhouden. Blij!! Ik had wel veel last van misselijkheid, maar dat wisten ze ne kreeg ik allemaal middeltjes. Om 14 uur terug op de afdeling. Nog erg veel geslapen. Ik snap trouwens echt niet dat jullie allemaal na een paar uur naar huis konden, ik was echt nog een megavaatdoek.

Donderdag de pc weer gezien en die zei toen dat ik nog een nachtje moest blijven voor de drains. Vond ik niet heel erg, had er al op gerekend. Dat had de pc ook al gezegd, omdat het anders zo tegenvalt.

Buiten het enorme trekkende gevoel als je beweegt valt de pijn me alles mee. Wel, zoals iedereen, ontzettend last van me rug 's nachts.

Ik geloof dat ik zo het belangrijkste wel verteld heb. Bedankt dat jullie aan me geacht hebben!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bibi,

Gefeliciteerd!!! :64: Blij dat alles goed is verlopen op een extra nachtje in het ziekenhuis na, maar veiligheid boven alles! Wens je een voorspoedig herstel! Rust lekker uit en laat je verwennen! En 255 cc boven op je oude 75B levert je vast en zeker minstens een C-cup op, denk zelfs eerder een D! Geniet van ze, oja, heb je ze al gezien??? Ben benieuwd naar je eerste foto's! :66:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

Ik heb ze natuurlijk in de tussentijd al heel wat keertjes gezien en vind ze zo mooi! Ze staan natuurlijk nog erg strak en moeten nog indalen, maar ik ben er nu al superblij mee! Ik heb nog geen foto's gemaakt, zal ik 1 dezer dagen echt even doen. Zal wel vast een album maken met foto's van voor de ok. Dat was volgens de pc trouwens een a-cup, en niet een b zoals ik altijd dacht...

X

Ps Wat lucht het trouwens ENORM op om na een week weer naar het toilet te kunnen!!! :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs ! (had ik nog niet gedaan :blush: )

Wat fijn dat je er al zo blij mee bent. Ik ben benieuwd naar je foto`s :36:

haha ik kasn me voorstellen dat, wanneer je na 1 week !, het oplucht als je weer naar het toilet kan :4:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.