Ga naar inhoud

Petietje.. --. Bv Wellness Kliniek Dr Visser


Gast Petietje..

Aanbevolen berichten

Gast Petietje..

Hallo allemaal !!

Mijn naam is Patricia ben 27 en woon in Rotterdam..

Ben ongeveer 1.68 lang, weeg 53 kilo en heb cupje a..

Lees al een tijdje jullie verhalen op het forum en nu ik zelf een

consult datum heb geprikt vond ik het tijd ook maar een topic te starten :)

Na lang twijfelen heb ik dan toch de knoop doorgehakt en heb ik op

25 mei mijn eerste consult in de Wellness Kliniek met Dr. Visser..

Vind het allemaal erg spannend..

Hoop dat jullie nog tips hebben of misschien wat informatie over de kliniek en de arts..

Ook zou ik graag meiden spreken die ongeveer dezelfde bouw als ik hebben om me misschien te helpen

met de keuze van de cupmaat..

Groetjes Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello

Welkom hier!

Ik heb vorige week mijn consult gehad bijde WK (welnesskliniek)

maar dan bij Dr. Damen. Was tevreden over deze man. Heeft alles goed uitgelegd!

Ook lees ik hier ook hele positieve verhalen over dr. visser.

Tja wel dat ze een beetje stug zijn, maar ja daar zijn het PC's voor denk ik maar ;-)

Ik ben 1.70 en weeg 55 kilo. Ben iets langer dan jou maar ook fijn gebouwd.

Ik krijg 330 cc achter de spier. Kom daarmee wel op een C uit denk ik zo..

Nou aftellen voor jou tot je op consult mag! Ik vond de kliniek er netjes en profi uit zien hoor!

Meisjes achter de balie zijn ook vriendeljk, mn afspraak was alleen iets uitgelopen..

Na je consult mag je wel 35 euries afrekenen.. Maar goed, ik heb ook gratis consult gehad in het z'huis en had daar minder goed gevoel bij... Dus luister naar je eigen intuitie (hoe je dat ook schrijft hahaha :-P)

Laat tegen die tijd maar weten hoe je je consult heb ervaren en de meeste vragen kan je hier ook beetje lezen hoor!

Liefs, Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Petietje..

Hoi Laura

Bedankt voor je reactie..

Jaaaa het aftellen is begonnen hoor..

Idd vind ik de dames achter de balie ook erg vriendelijk, heb ze al een aantal keer gebeld met vragen over van alles en nog wat en ze bleven erg aardig :)

Ben ook erg blij met dit forum heerlijk om al die verhalen te lezen..

In mijn omgeving was iedereen er altijd een beetje op tegen door alle horror verhalen die je op tv vaak ziet..

Ik weet niet of jij ook een album hebt aangemaakt zoja zou ik graag je fotoo's bekijken als het mag..

Hoe gaat het trouwens met het consult ? Moet je dan een speciale beha meenemen of krijg je daar een pas-beha ?

Groetjes Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ojaa ik heb ze ook al veel gebeld!

Maar je kan gewoon je eigen BH aanhouden, zal wel een strak truitje aandoen waardoor je het resultaat goed ziet.. :1boobs:

Je krijgt dan soort van kipfilets erin gelegd en dan beslis je ongeveer welke grootte je wilt.

Alleen het enige vervelende vind ik dat je niet meteen een datum kan vastleggen.

Toen ik daar was zeiden ze dat 26 mei nog vrij was, ik vandaag op mn werk heleboel geregeld om vrij te zijn, ik de WK bellen, is de plek al weg!!!

Je moet een aanbetaling doen op je operatie en het duurt ongeveer een weekje voordat het op hun rekening staat.

Dus ik heb vandaag het geld overgemaakt voor de eerst volgende datum. Dus nog even in onzekerheid wanneer mn operatie plaats kan vinden..

Mijn tip is: als je daar bent bij de kliniek en je wilt zeker zijn van je datum, kan je daar gelijk pinnen en is je datum vast!

In mijn geval kon ik dat niet doen want ik moet echt toestemming krijgen van mn werk om vrij te nemen.

Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel ;-)

Liefs, Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Petietje..

Okeey bedankt Laura,

Neem dan in ieder geval mijn pinpasje mee naar consult want ik had vandaag ook al gebeld of ik alvast een datum kon vastleggen, maar omdat ik pas in augustus vrij kan krijgen kon het nog niet volgens de dame aan de telefoon..

Maarre over die beha, denk dat ik dan toch even een andere moet kopen voor mijn consult want heb echt van die superopgevulde push-up dingen waar geen kipfiletje meer bijpast :P

Liefs, Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Gast Petietje..

Vandaag mijn consult gehad..

Ik heb gevraagd om een D cup en ze heeft me 280cc achter de spier geadviseerd..

Ik zou graag foto's zien van meiden die ongeveer hetzelfde hebben gehad als ik..

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patricia,

Dr Visser: een goede keuze..,

Mijn foto s staan in de galerij,

En in mn topic kun je lezen hoe het mij vergaan is, als je benieuwd bent!!

En heb je al een datum vast laten zetten?

Liefs Debby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Kimmetje

Hey hey,

Ik had ook mijn 1e consult op 25 Mei met Dr. Visser, om 10.00 uur... was rond 10.30 uur aan de beurt.

Je zat toch niet ook in de wachtkamer toen??

Ik ben die Donderdag door haar geopereerd, had van te voren al gereserveerd.

Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.