Ga naar inhoud

Dag allemaal!! ga jullie missen meiden


melissa1981

Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Via deze weg wil ik even afscheid nemen. En dat is echt met pijn in mijn hart...

Ik hoorde dat er vijf dames hebben geklaagd over mij. Ten eerste vind ik dat achterbaks want stuur mij zelf een pb dan of lees mijn topic niet. Ook heeft het mij gekwetst. Want wie mag oordelen over hoe ik het ervaar en hoe ik mij erbij voel. Dat is niet klagen maar mijn gevoelens uiten. Ik ga niet zeggen dat het geweldig is gegaan dat ik er super blij mee ben dat het geen pijn doet enz terwijl dat nu niet zo is. Maar dat is mijn gevoel op dit moment en wist niet dat ik dat hier niet mocht uitten, ik oordeel ook niet over en ander omdat iedereen anders is een iedereen het anders ervaart, wie ben ik dan om over een ander te oordelen. Ik was zo blij dat ik deze site gevonden had zoveel informatie en zoveel leuke meiden heb er veel steun aan gehad en heel veel mogen lezen. Maar als ik dan te horen krijg dat er over mij geklaagd wordt kwetst me dat echt.

Ik vind het erg om hier weg te gaan en huil terwijl ik dit typ want er zijn hier zoveel lieve toffe meiden. En vind het fijn om met jullie te praten

Lieverds bedankt voor alle steun en ga jullie Allemaal goed en ik ga jullie echt missen.

Heel veel liefs Xxkusxx melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melissa

Je laat je zeker hier toch niet weg jagen moet lekker worden zeg om dat bepaalde dames klagen.En wat je zegt dat konden zij ook doen via een pb.

Ik heb je topic niet gevolgd maar dat maakt niets uit jij mag hier je gevoelens tonen.

Ik kan mij hier zo kwaad over maken :30: het is schijnbaar een trend op internet om iemand te kwetsen.

Dus blijf hier gewoon posten aan de dames waar je wel steun van krijgt.

Dat je zit te huilen vind ik zo erg bij deze :53:

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat super vervelend voor je. Ik denk dan " als je het niet wil lezen, moet je dat lekker niet doen. Het is nou eenmaal geen rozenkleur en manenschijn. En je klaagt ook nog is in je eigen toppic dus, dan volgen ze die maar niet. Gewoon blijven hoor als je dat wil. Dacht eerst dat je weg ging om het allemaal ff te laten bezinken, maar wel doen als jij dat zelf wil!

Maar kom op he, laat ne niet gek maken door alle plaatjes en voorbeelden. Je moet jezelf en je borsten ff de tijd geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis

wat verdrietig dat je het zo voelt. Het is juist goed om jezelf te uiten. En nou en als er mensen zijn die gaan klagen. Ik vond het juist goed dat je ons alles zegt.

Iedereen weet dat wanneer je op het forum verhalen leest die confronterend kunnen zijn.

ze kunnen er ook voor kiezen om alleen datgene te volgen wat zij graag zelf willen lezen.

Ook ik voel me nu niet echt toppie, ben nog geen 18 uur geleden geopereerd en begin nu ook flinke spierpijn te krijgen. ik zal ook niet iedere dag even happy zijn daarmee.

En iedereen uit dat anders.

Ik hoop in ieder geval wel voor jezelf dat je er nu blijer mee bent, want ik vind je borsten heel mooi. Echt waar! ze gaan nog mooi indalen en dan heb je ook meer volume.

Nu drukt je borstspier ze ook wat naar binnen. bij mij is dat ook zo.

Hoe dan ook, je mag tegen mij alles zeggen. En als je wil, stuur me een persoonlijk bericht. Dan kunnen we op die manier praten. Of stuur je mailadres ofzo.

xx sonja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve melissa,

Gewoon blijven als ze niet willen lezen moeten ze dat ook niet doen!

Iedereen heeft evenveel recht om hier te schrijven toch!

Mensen kunnen zo hard zijn waarom snap ik niet, iedereen beleefd het anders en het is juist heel leerzaam om verschillende verhalen te lezen, ook als t wat minder gaat!

Laat je niet gek maken hoor!!

Xxx perra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid laat je zeker niet weg jagen he,het zou maar erg zijn als je hier niet de waarheid mag zeggen...en dan nog in je eigen topic!!

Gewoon lekker hier blijven en trek je niets aan van die dames...ze zijn in de minderheid...

Blijf maar hier voor diegenen waar je wel steun en vriendschap bij vindt...

Liefs Barb :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

O nee jij gaat niet weg, je hebt me zoveel gesteund en geholpen voor en na je bv....jij gaat nergens naartoe..laat de zeikerds maar lekker zeiken en jij je gewoon niks van aantrekken..je hebt steun zat van ons...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor iemand anders moet je niet weggaan !

Enkel als je zelf iets hebt van , ik maak mijn eigen wat zot door op het forum verhalen te lezen van hoe anderen blij zijn enz

Maar je zegt het nu zelf , iedereen ervaart het anders :)

De een ervaart het zoals jou pijn , niet gelukkig ,

Maar heb je al gezegd dat dit ook psychologisch is ,

Weet je ik mag echt mijn handjes kussen dat bij mij alles super gegaan is ,

Als jouw Posts lees dan ben ik fier op jou dat je je hier durft te uiten !

Dat jij zo sterk bent , moest ik het voorhebben man man ik zou gewoon weg kwijnen !

Maar ivm je borsten dat kopt goed ,

Tegen een pc moet je nooit zeggen van da ploppen want die weten dat niet .

Ze weten wel dat na 6 maand het uiteindelijk resultaat is ,

Bij mijn zus heeft da tot een jaar geduurd voor alleen ze echt op hun plaats zaten ,

Jouw borsten zijn mooi vind ik , idd wat vocht aan de andere maar zoals je aangaf in je verslag was dat ook de moeilijkste om de drain weg te halen he :)

Grtjs en dikke knuffel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel apart dit.. Wat heb je toch azijnpissers in t leven zeg. Ik sluit me aan bij de andere. Snap dat het heel erg confronterend en kwetsend kan zijn. De mensen die hebben geklaagd hebben dat waarschijnlijk niet door. Snap wel dat je even pauze van het forum wilt na dit... AlS je wilt klessenbessen kan je me altijd pb'en hoor, en kop op ik vind je borsten al hardstikke mooi worden en ik kan niet liegen dus dat meen ik. Hoop echt nog wat van je te horen hele dikke knuffel en probeer het je niet aan te trekken oke? Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff dit is waarom ik normaal niet op forums kom ...

Melis die waar jij je goed bij voelt maar trek je niks aan van dit soort gezeik..

Het is nu eenmaal niet allemaal rozengeur en manenschijn en dat mag je best vertellen

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Nou ik sluit me helemaal aan bij de meiden hier!!! Gedoe!! laat je niet wegjagen en als een ander het vervelend vind of niet kan handelen dat je gewoon je gevoel verteld is dat hun probleem!!! Jakkes wat een achterbaks gedoe!

Niet weg gaan hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo gelachen om je openhartigheid en oprechte eerlijkheid. Het is nou eenmaal niet allemaal rozengeur en maneschijn. Juist op een forum deel je diverse gevoelens en kies je datgene of diegene uit waar jij je prettig bij voelt een aansluiting mee hebt. Je hebt moeilijke dagen achter de rug, ik hoop zo dat het beter zal worden. Eigenlijk weet ik dat wel zeker. Ik vind je borsten wel prachtig en alleen maar vervelend voor jou dat jij het tot nu toe anders ervaart. Blijf bij jezelf en laat je niet 'wegjagen' hoor. Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Wat verschiet ik hiervan zeg!

Uiteindelijk zitten of hebben we hier toch allemaal in hetzelfde schuitje gezeten.

En heb gisteren even jouw topic gelezen, en bij sommige stukken kwam er echt wel een glimlach op mijn gezicht, dan vond ik bepaalde stukken ook weer jammer ( het gedeelte dat je nog niet blij bent)

Maar ik zie niets in jouw topic van geklaag, ik heb gewoon een stukje gelezen van hoe iemand zijn operatie tot nu toe ervaren heeft.

Mss gebeurd bij mij net hetzelfde, en door dit te lezen weet ik dat het ook mogelijk is.

Had ik aan een bv begonnen zonder dit forum te volgen, dan was ik na de operatie wrs depressief, wist nl niet dat de borsten hoog zitten in het begin en ze meer vierkant lijken dan rond, enzz

Nu ben ik hier op voorbereid en ook op zoveel ander dingen, juist door iedereen zijn verhaal hier een beetje te volgen.

Voor sommige onder jullie is een bv mss zoals naar de kapper gaan en denken ze "wat een aansteller of zeur" , wel jullie mogen dat gerust denken, maar hou dit dan voor jullie eigen.

Een vrouw zit na een ingreep op iets waar ze al zo lang naar uitkijkt, niet te wachten op kritiek, is ze niets mee vooruit, een eerlijke mening word wrs wel geapprecieerd als deze op een volwassen manier gegeven word, zodat je er iets mee kan.

Dus blijf gewoon hier, doe updates, laat je gevoel los, schrijf het van je af. Daarvoor dient een forum, niemand is verplicht om te reageren of te lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Wat verschiet ik hiervan zeg!

Uiteindelijk zitten of hebben we hier toch allemaal in hetzelfde schuitje gezeten.

En heb gisteren even jouw topic gelezen, en bij sommige stukken kwam er echt wel een glimlach op mijn gezicht, dan vond ik bepaalde stukken ook weer jammer ( het gedeelte dat je nog niet blij bent)

Maar ik zie niets in jouw topic van geklaag, ik heb gewoon een stukje gelezen van hoe iemand zijn operatie tot nu toe ervaren heeft.

Mss gebeurd bij mij net hetzelfde, en door dit te lezen weet ik dat het ook mogelijk is.

Had ik aan een bv begonnen zonder dit forum te volgen, dan was ik na de operatie wrs depressief, wist nl niet dat de borsten hoog zitten in het begin en ze meer vierkant lijken dan rond, enzz

Nu ben ik hier op voorbereid en ook op zoveel ander dingen, juist door iedereen zijn verhaal hier een beetje te volgen.

Voor sommige onder jullie is een bv mss zoals naar de kapper gaan en denken ze "wat een aansteller of zeur" , wel jullie mogen dat gerust denken, maar hou dit dan voor jullie eigen.

Een vrouw zit na een ingreep op iets waar ze al zo lang naar uitkijkt, niet te wachten op kritiek, is ze niets mee vooruit, een eerlijke mening word wrs wel geapprecieerd als deze op een volwassen manier gegeven word, zodat je er iets mee kan.

Dus blijf gewoon hier, doe updates, laat je gevoel los, schrijf het van je af. Daarvoor dient een forum, niemand is verplicht om te reageren of te lezen.

Well said... :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat het zo loopt en dat je je gekwetst voelt meis, ik hoop dat je door alle reacties op dit topic ( hopelijk kom je stiekem nog even spieken) inziet dat je niet weg hoeft. Zoveel meiden/vrouwen begrijpen je gevoel, en leven juist met je mee. Hoe mooi is dat? Daar zijn die paar anderen toch niets bij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik lees ook niks verkeerds hoor. en idd miss dat voor andere allemaal zo mee valt maar ik zit hier ook echt zo van is deze pijn het waard? ik vind het nu ook nog echt niet grappig laat deze 6weken herstel mooi opschieten.... zeur ik nu ook omdat ik dit zo ervaar?

niks van aantrekken!

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.