Ga naar inhoud

Voorstellen (deze keer zet ik door, maar wanneer?)


MissFitness

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal :),

ik ben MissFitness aka Marjolein. Een jaar of zeven geleden was ik hier ook al, in mijn eerste "fitte" periode, daarna een zware tijd meegemaakt en weer flink dikker geworden (letterlijk zware tijd dus) zodat ik ook weer borsten had, maar nu ben ik weer slank en begin de vorm te komen en heb ik gemerkt dat een gezond BMI èn borsten bij mij niet "van nature" samengaan... :( Dus ga ik sparen voor een borstvergroting, en deze keer zet ik het door, al kan het nog even duren. In de terminologie ben ik nog steeds aardig thuis, heb ik gemerkt. :) Toch begint m'n research ook een beetje opnieuw, om niet over één nacht ijs te gaan, en ook omdat ik tamelijk flinke pectus (carinatum) heb. Vóór de spier lijkt me daardoor sowieso geen optie (geniet toch al m'n voorkeur, ondanks de ongemakken en de hersteltijd), maar hoe dat moet met trainen voor en na die tijd?! Ik zou het fijn vinden als er mensen zijn die ook trainen en daar hun ervaring(en) over willen delen. Sowieso vind ik het heel leuk om hier weer terug te zijn. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hoi Missfitness,

Ik was op het forum aan het zoeken naar nog mensen met pectus carinatum.

Heb je al consult gehad? Heb ook zelf research gedaan, en blijkbaar is bv met pectus niet evident

Ben zelf ook wel nieuwsgierig hoe je daarna weer kunt sporten/trainen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.