Ga naar inhoud

Als maar meer rode plekken/strepen, striae?


Ruitje

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik ben nu net ietsje meer dan 5 maanden geleden PO van een borstvergroting.

Echter sinds anderhalve maand kreeg ik ineens op m'n linker boob 3 rode brede strepen vertrekkend van aan m'n tepel aan de binnenkant eerder onderaan.

Ik ben lijk een dolle begonnen met bio oil te smeren 2 keer per dag.

Helaas geen verbetering maar enkel wordt het erger.

Nu lijkt het me dat ik precies rond heel m'n borst vertrekkend vanaf de tepel zo strepen krijg..

Ik baal natuurlijk erg hard! Ik kijk zelfs amper in de spiegel tenzij het

Niet anders kan.

Voor de rest heb ik eigenlijk nergens speciaal last van, ze zijn zacht (voel soms duidelijk de protheses blobbelen zeg maar maar dat stoort me niet-in tegenstelling tot die strepen!)

Iemand die dit bekend voorkomt?

Zou het toch striae kunnen zijn? Nog na deze tijd? Als ik bedenk hoe gezwollen ze waren net na de bv! Zijn ze nu zeker een maat kleiner en ineens doet m'n huid gek?!

Ben eigenlijk best tevreden dat ik de operatie heb laten doen maar dit ziet wel vreselijk uit! Neem bvb naar de sauna gaan, zie je het. En in bepaalde bikini's ook vrees ik.

Ik probeer nog eens een foto te maken en te posten maar ik krijg het niet goed op beeld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat t striae is.

Ik had dat destijds wel maar echt vrijwel meteen al... En bij m'n zwangerschappen helaas ook een beetje op m'n buik en dat was ook pas toen m'n buik op z'n grootst was.

Misschien is t toch iets anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet je toch even contact opnemen met de pc of een dermatoloog? Dan ben je toch zeker wat het is en misschien kunnen ze een zalfje voorschrijven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid hier precies hetzelfde.. Kreeg het na ongeveer 2,5 maand.. Bij mn 3 maanden controle zei ik dit ook tegen Nio en hij zag het idd ook dat mn huidje het toch niet zo goed aan kon. Het is wek straie maar trekt ook weer weg.. Nio zei tegen me dat het ma een paar maanden weer gewoon wit zou zijn. Ik ben nu 6,5 maand po en zie het nu langzaam weg trekken. Aan het begin was het best erg rood en nu een stuk minder. Dus meid.. Geduld ;) lekker blijven smeren en t komt vast goed (bij ons allebei).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.