Ga naar inhoud

Amy Jo : 19 maart 2015 : Dr. Oostrom : Gelre Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Mijn naam is Amy Jo, 35 jaar en moeder van 3 kinderen. Na jaren dromen van borsten eindelijk de knoop doorgehakt. Op 19 maart ben ik geopereerd door dr. Oostrom in het Gelre Ziekenhuis.

Ivm geen borstweefsel/klieren is er gekozen voor een dual plane plaatsing van Mentor implantaten (CPG 322 III, medium height, moderate plus...even uit mijn hoofd). Van geen borsten naar een C-cup (tot nu toe). Super blij mee!

Ik lees al weken mee op het forum, nu dan toch maar eens officieel aangemeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie !

Dreamer! Oooh wat spannend! Maar geloof mij, alles is de moete waard!

Ik ben helemaal blanco het consult in gegaan en heb alleen gevraagd om borsten die natuurlijk ogen en bij mijn lichaam passen. Heb volledig op de pc vertrouwd en zie het resultaat . 255 was bij mij eigenlijk ook de max omdat ik heel smal ben.

Waar wil jij zelf op uit komen?

Heel veel succes maandag! Waar ga je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de chirurg laten beslissen was natuurlijk wel n ander verhaal ivm

Mijn tepellift kon ie niet te groot gaan dan zou je in 2x moeten en dat zag ik nietzitten.

Ik ben bij ats kliniek in vlijmen gegaan, opertie in boxtel in het zh ik mag dalijk naar huis.

Super goede ervaring tot nu toe met de kliniek heel netjes behandeld!

Operatie is me gelukkig meegevallen ik was behoorlijk bang vooral voor de narcose maar weet nergens niks van haha!

Vannacht wel slecht geslapen maar ja hoort erbij denk

Zoals ik nu kan zien is de maat perfect ik wilde ze niet te groot maar wel mooi opgevuld weer groetjes petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ben nu inmiddels weer een weekje verder en gaat heel goed eigenlijk, heb geen pijnstillers meer nodig en voel me goed. Ben alweer beetje aan het rommelen en genieten van het mooie weer.

Het enige wat echt pijn deed waren die drains eruit halen brrr geen pretje...

Verder vind ik ze nog behoorlijk groot moet ff wennen en is nog wat opgeblazen denk ik hahah!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ja ze zijn al heel mooi geworden ben er ook zo happy mee!! Zo blij dat ik dit gedaan heb na al die jaren twijfelen!

Kan soms nog niet geloven dat ik het gedaan heb hihi

Nu al 4 wkn geleden en gaat heel goed weinig last meer!

En met jou gaat het ook goed met je herstel? En blij met je maat!

Voor zover ik nu kan zien kom ik uit op een 80D joepieee!!

Groetjes petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Hey Amy Jo,

25/3 staat mijn be gepland. Ik twijfel nog tussen de Mentor van 255 die jij hebt (CPG 322 moderate plus) en de 300 (CPG 323 high).

Heb jij soms foto's die je wil delen van jouw resultaat? De twijfel slaat hier zo erg toe dat ik er helemaal gek van word, grbllllll....Hopelijk ben je nog steeds even blij met je boopies!

grtz,

Eliza x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.