Ga naar inhoud

Natuurlijke B/C cup, liggend in beugelbh


Aanbevolen berichten

Een vraagje aan allen die een natuurlijke B/C cup hebben/hadden.

Misschien beetje gekke vraag, maar ik wil graag weten hoe een natuurlijk B/C cup eruit ziet als je ligt met een beugelbh aan. 'k Weet dat ze gewoon opzij vallen als je naakt ligt, maar als je een bh aanhebt blijven ze dan ook rechtop staan? Vraag het me af omdat ik zelf dus anatomische prothesen heb die zoals iedereen wel weet meer rechtop blijven staan, maar als ik dus in de tandartsstoel lig bijvoorbeeld, valt het dan erg op dat ik neppers heb of lijkt het niet veel anders dan een natuurlijke cup in bh?

Ben benieuwd! Vertel maar op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon lief van je :119:, maar ik wacht wel geduldig (dat hebben we al geleerd nu hé), zal vast niet meer voor vandaag zijn of eigenlijk voor vóór de zon op gaat! Ze slapen allemaal al, die natuurlijke b/c cup bezitters, hahaha

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ik heb van nature en C cup maar als ik lig zelfs met bh aan zijn ze weg ... naakt dan schuiven ze helemaal opzij met bh aan blijven ze nog ietsie pietsie omhoog staan maar dan heb ik wel geen bolling....

Ik denk wel dat je het verschil ziet hoor van neppers en echte... :)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord Debra! :) Dan zal ik dus wel door de mand vallen met m'n neppers :4: , gelukkig heb ik een vrouwelijke tandarts en is die zo geconcentreerd op m'n mond dat ze niet let op m'n boobs, heb ik gemerkt deze week, maar 'k vroeg het me wel af terwijl ik daar lag, hahaha :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.