Ga naar inhoud

Whoopy : 28april 2010 : ... : Level4 Kliniek in Hasselt.


Gast Whoopy

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben een getrouwde vrouw en moeder van 2 grote kinderen 26 en 17 jaar. en ben 47 jaar.Ik ben erg blij dat ik 28 April geholpen word in de level4 kliniek in Hasselt.

Ik heb altijd een B cup gehad,maar omdat ik wel wat zwaarder was geworden was heteen C cup geworden.

Nadat ik 25 kg ben afgevallen is er een lege A cup over gebleven!

Nu laat ik die weer opvullen tot een volle B.Ongeveer 250 cc

Ik krijg anatomiche proteses en worden half onder de borstspier half onder de klier geplaatst.

Ik kan niet wachten tot dat het zover is,maar ben toch ook wel benieuwd of er nog meer mensen in de level4 kliniek geholpen zijn?

Liefs Whoopy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Whoopy

Welkom :1:

spannend,je grote dag is dus al bijna....

en ben je al helemaal voorbereid?

wel fijn dat je kinderen al wat ouder zijn,heb je een beetje zorg minder in je herstelperiode

anatomische dual plane,heb ik ook gehad,me foto kan je zien in de gallery,ik had dan wel 375cc

aftellen maar,naar 28 april :35:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Whoopy

Het is niet meer lang voor je, succes alvast. Heb je lang moeten wachten op een consult en daarna de ingreepafspraak? Ik heb gisteren hun site bekeken en het sprak me wel aan. Misschien voor mij ook een ideetje om eens op consult te gaan. Voorlopig heb ik nog geen stappen ondernomen, nog niet echt zeker enzo... Ik duim voor je !

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast liesje09

hallo whoopy,

ik word daar binnenkort ook geopereerd, zou fijn zijn moest je mij op de hoogte houden over je ervaringen daar! Veel succes in ieder geval!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Whoopy,

nou je laaste dagje he,en dan komt je GROTE dag eindelijk!

ben je er al een beetje klaar voor en voorbereid?

ook tevens je laaste nachtje verlopig op je buik,alhoewle het je mischien niets doet als je geen buikslaper bent natuurlijk,ik vond het in elk geval een ramp hahahah

sucses vanacht,hopenlijk kan je nog wat slapen van de zenuwen,en hoelaat mag je er zijn?

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.