Ga naar inhoud

welke maat sportbh nemen


superstar1981

Aanbevolen berichten

Ik mag 13.04 onder het mes:) ik heb 74b en krijg links 425cc en rechts 450 cc maar welke maat sportbh moet ik hebben?

Heb nu van triumpf 80 d en 80e gekocht zal dat passen..graag jullie hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobies24

Oh oke... Ik moet zelf nog op consult dus ik weet niet hoe dat in zijn werk gaat maar ik lees bij veel meiden wel, dat hun wordt geadviseerd om een bepaalde bh en maat aan te schaffen.

Heeft hij ook niet aangegeven wat 425/ 450 cc je gaat opleveren qua maat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb misschien nog wel een goedkopere oplossing voor je....

Hier op het forum lees ik dat veel meiden last hebben van vocht en daarom een maatje groter kopen qua onder omtrek.

Maar als je nou in je eigen omtrek 75 die verschillende cupmaten koopt, dan koop je daarnaast ook een verlengstukje voor je bh-sluiting.

Als je dat verlengstukje er tussen zet de eerste dagen vanwege het vocht wat je vast houdt, dan kan je die bh naderhand ook gewoon nog gebruiken wanneer je het verlengstukje er tussenuit haalt!

Het zou jammer zijn dat de bh's die je nu koopt, je straks niet meer kan gebruiken na 2 weken!

Een verlengstukje kost ongeveer 4 euro terwijl een sportbh ongeveer 40 euro kost ;)

En voor wat betreft je cupmaat... Ik denk dat Tjiklit er niet ver naast zal zitten met 75E :)

Succes meid!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een triumpf 75 D en E en een lipoe maat M die laatste is me aangedaan na de operatie maar die zat al vrij snel te krap en kreeg ik geen lucht,, de 75 e zat perfect heb ook een hema heavy 80 D die zat wat wijder want na een week of 2 zat de triumpf ook echt strak door vocht deze laatste 2 zijn me aangeraden door Frans en Tanne al1 zeiden die dat ik een D moest nemen ben achteraf blij dat ik tich een E erbij had besteld!! De D kon zo terug hahaha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej gigi21 ik krijg precies hetzelfde als jij...

Ik heb hema bh genomen 80e omdat ik 8 kg aangekomen ben en dw omtrek groter is en 75e dus morgen we shal see!!! Spannend.. ook bij frans straten..can't wait... dank jullie voor jullie hulp morgen komen de foto's en verslagen als ik in staat ben om te typen hahahahah.... see yah soon...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend meis, je bent in goede handen!!

Hoelaat moet jij je melden??

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het niet weten meid is voor iedereen verschillend!!

Wat heb je aangegeven wat je zou willen??

Pijn tja dat is wel bij iedereen verschillend, ik heb een hoge pijngrens en voelde het goed vooral bij bewegen enz maar heb toch op paracetamol en ibuprufen kunnen redden!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha snap je :-) ik had tijdens consult aangegeven ern grote volle D te willen!

Geen voorbeeld foto, s laten zien! En ze passen goed bij mijn figuur dus dat heeft ie perfect ingeschat!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip geduld en neem de tijd om te herstellen!!

Zoals ik al zei kan een hoop hebben en had ergens wel verwacht dat ik nu ook weer snel op mijn beentjes zou zijn maar viel beetje tegen!!

Heb kwa huishouden al1 wat wasjes gedaan en vanaf week 4 wat lichte dingen maar pff tot week 5 nog krom gelopen wy dont know kon niet anders bij huisarts en al geweest!! Uiteindelijk door family omstandigheden ging het allemaal vanzelf mis ook wel omdat ik vanaf dat moment niet meer mee bezig kon zijn..

Kwa zakken was links sneller en groter,, mocht de band na 4 weken overdag en en na 5 weken snachts!! en eergister zei me man heey ze zijn gelijk en idd ze zijn nu gelijk, bijna 9 weken Po

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor de info...

ik heb wat hulp betreft alles vandaag schoongemaakt en 1x per week komt iemand extra mijn huis doen..al het andere amg mijn cent lekker 6 weken doeb heb ik hem gelujk gezegd kan hij er ook op voorbereiden....ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen....

Ik ga nu lekker naar mijn bed zodat ik morgen fris en fruitig onder het mes mijn schatjes mag krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja toch hahah!Laat je ook maat lekker goed verzorgen :-)

Ik had ook lekker 6 weken vrij van me werk dus heb echt goed kunnen herstellen

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.