Ga naar inhoud

Belgian Breast Clinic of Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Dames

Mei is dichterbij aan het komen... en ik zou stilaan een exacte datum willen gaan prikken voor een borstvergroting bij dokter Verdonck.

Nu had ik na gesprek bij Wellness Kliniek vernomen dat hij ook nog een eigen kliniek heeft.

Waar zou ik nu gaan?

Eigen kliniek heb ik dus nog niet gezien. Iemand daar al geweest?

Nog ander vraagje: opereert hij iedere dag? Of heeft hij dagen waar ik rekening mee moet houden om datum te prikken?

Alvast bedankt voor de info!

Grts

Kiekske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij Belgium breast clinic geweest omdat ik veel slechte commentaren heb gelezen bij WK van onvriendelijkheid enz.. bij Belgium breast clinic zijn de verplegers suuuper vriendelijk.. en alle mails met vragen worden meestal direct beantwoord is echt wel leuk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd ik ook bij Belgium breast clinic

Momenteel opereert hij via Belgium breast clinic enkel op donderdag

En dit was bij mij in het globaal care clinic bij het circuit van zolder

Ik ben bijna 2 weken po ( do 2 weken ) en ik voel me goed !

Maar ga nog een week bij nemen , heb zonet gedweild maar kan geen kracht zetten op armen dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks ladies!
Ondertussen met Verdonck gebeld, donderdag laatste consult om maat en zo nog eens door te nemen...
Ook heeft mijn huisarts effe alles nagetrokken en heeft me ook gezegd dat ik via zijn eigen kliniek moet gaan.

7 mei wordt B-Day ;)
SPANNEND!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend !

Ik mag donderdag mijn hechtingen laten uit halen jeeej !

oo leuk!

Datum gaat er sneller zijn dan ik denk, maar toch wou ik dat ik al in uw fase zat ;)

Ik zag dat jij op dag 5 reeds tape hebt verwijderd... Is dat ondertussen veranderd? Want dacht dat die er 2 weken moest aan blijven en dan 6 weken sportBH?

Want andere PC die ik gesproken had, zei dat hij die tape niet meer deed, ineens sportBH met borstband.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.