Ga naar inhoud

even voorstellen


Gast dine

Aanbevolen berichten

hey meiden!

ik zal mij even voorstellen..

ik ben een jonge moeder van 24 jaar, heb 2 prachtige kinderen een zoontje van 2,5

en een dochter van net 5 jaar.

Ik ben al sinds mn bevalling van mn dochter aan het denken aan een borstvergroting

maar durfte het telkens niet door te zetten+ het is best duur zeker nu met 2 kids.

Helemaal als ik jullie verhalen lees wil ik er toch voor gaan als mn financieen het toestaan haha

ik las op de site van ACCZ dat hun een aanbieding hebben, een borst vergroting van E 2750,-

voor E 1750 euro.. heeft iemand hier al ervaring mee? ik heb tot nu toe alleen maar veel hogere bedragen gelezen!

:53: Dine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dine,

welkom :1:

ik heb gene ervaring met deze genoemde kliniek en hun prijzen,maar daar krijg je vast en zeker nog antwoord op.

spannend zeg,je bent al zeker van je zaak,en dat is goed,en je bent ook ruim optijd met voorbereiden merk ik,ook echt heel belangrijk, :6: en lezen op het forum,zal je veel wijzer maken en is ook nog is leuk :2:

heb je zelf al wat in gedachten aan cc,s en soort prothesen en de plaatsing?

of laat je dat nog even voor de arts?

veel lees en post plezier op het forum

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dine,

Ik heb tijdens het zoeken van een kliniek ook getwijfeld tussen het accz en beau care in Brussel.

De prijs van 1750 is alleen de prijs van de operatie dus de kosten voor de protheses komen daar nog bij! ( en speciale bh enz).

Het scheelt dan ook weer of je voor rond of anatomisch gaat. Reken er maar op dat je minimaal 3000 kwijt bent. Dat is mij iniedergeval verteld toen ik kontakt had met deze kliniek.

Zelf heb ik gekozen dus oor Beau Care.

24 september is het zover! Duurt nog wel even, maar wou het zelf uitstellen(ivm werk) tot na de zomervakantie.

Bij Beau Care betaal je 2450 Euro en dat is een all in prijs. (dus inlusief bh etc)De prijs is dus gunstig en ik kan eigenlijk bijna alleen maar positieve reacties vinden hier op t forum van mensen die hunbv daar hebben laten doen. Maar: Je moet er wel voor naar Belgie, maar voor een vrijblijvend consult kan je ook naar Utrecht.

Natuurlijk is niet alleen de prijs van belang, maar waar jij je goed bij voelt.

Het gaat tenslotte om jouw lichaam!

Succes met je zoektocht!

liefs A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A70

bedankt voor je reactie!

Ik had al zown vermoedde dat er een addertje onder het gras zat haha!

24 september!! wat spannend heey! hou je me op de hoogte??

De tijd vliegt zo om voordat je het weet is het al zover!

ik ga meteen even op de site kijken van beau care..

Wel verstandig idd om het goed te plannen dus volgend jaar zomer zie jij er fantastisch uit!!

hoeveel cc ben je van plan te gaan nemen en wat voor soort prothese?

kus Dine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Moontje

bedankt voor je reactie!!

jah er is zo veel te lezen hier.. ga er maar eens flink de tijd voor nemen zodat ik zoveel mogelijk

informatie over de verschillende klinieken enzo te weten kom.

Waar heb jij het laten doen en naar hoeveel cc ben je gegaan?

Ik wil wel naar een volle b/c maar hoeveel cc dat zou zijn bij mij heb ik nog geen idee van

ik ga waarschijnlijk volgende maand een aantal afspraken maken om te kijken van hoe en wat

en waar ik me het prettigst voel..

kus dine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dine,

Ja dat addertje onder het gras, was voor mij precies de reden waarom ik niet verder ben gegaan met de kliniek. Ik wil graag van te voren weten waar ik aan toe ben en niet voor verrassingen komen te staan achteraf. Nou heb je die zekerheid misschien wel nooit, maar mn gevoel bij Beau Care is goed.Vind het ook een fijn idee dat ze bij complicaties binnen een jaar een gratis heringreep doen. Al hoop ik hier natuurlijk geen gebruik van te hoeven maken.

Hoeveel cc, weet ik nog niet. Dat is nog niet besproken.

Ik moet de dag van de operatie foto's meenemen van borsten die ik mooi vind en 'hoe ik het graag wil hebben'.

Ik had het consult niet met de pc zelf, maar met een andere arts van de kliniek, dr Vrambout.

De pc doet alleen consulten in Brussel, waar hij ook opereerd. ik had het consult in Utrecht.

Dr vrambout vertelde dat er voor de operatie ruim de tijd is om dit te bespreken. Zeker ook omdat we als we het nu vast leggen ik wellicht toch nog van gedachten kan veranderen en nu er goed over na kan denken. Wel is er bepsroken welke prothese (rond), waar de incisie komt (onderaan de borst) en de protheses komen achter de spier.

Ik twijfelde tussen B en C en vroeg me af of dat wel bij mn lichaam zou passen? Hij zei dat zolang ik niet groter ging dan C het niet snel onnatuurlijk zou ogen. Ze werken met foto's omdat ik dan het beste duidelijk kan maken wat ik wil. Misschien is mijn idee van een grote B, wel anders als dat van de chirurg. Ze werken dus ook niet met pasprotheses.

Mijn 1e reactie was dat ik dit wat vreemd vond, maar toen ik er over na ging denken ook best logisch. Hoor verder hier alleen maar positieve reacties van de meiden die daar hun Bv hebben laten doen. Maar wellicht dat ik toch nog een extra consult aan vraag voor het zover is. Heb tenslotte nog even....

Ben benieuwd naar jouw beslissing, al enig idee waar je op consult wilt gaan?

liefs A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dine,ik zal de reakties waar enkel een puntje staan ff verwijderen,hihi ging vast wat mis...

in me handtekening,onderin dus kan je lezen wat ik heb en welke prothesen enzo

heb eenmaal 375 anatomisch dual plane gehad,en 2de keer 750cc voor de spier,ronde prothesen

in de gallery kan je wa foto,s zien van 375cc en 750cc

ik ben benieuwd op wat je gaat uitkomen,welke arts/kliniek enzo...

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dine

het ACCZ betaal je nu 3400 euro en dan heb je alles erbij in. bh en nazorg! de mensen daar zijn heel vriendelijk en de arts heb ik goede ervaringen mee. ik heb het nu bijna 5 weken geleden laten doen. ik heb 385 cc gekregen. achter de borstspier. ik had eerst een uitgezakte c. en nu een volle d. maar ben er zo blij mee. en het is natuurlijk en mooi gdaan!

succes met beslissen enzo.

liefs jeannie

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.