Ga naar inhoud

Eindelijk de stap genomen


Annet76

Aanbevolen berichten

Ben een vrouw van 39 jaar en heb toch de stap ondernomen om een borstvergroting te laten doen. Heb altijd een A- tje gehad en mij nooit vrouw gevoeld. Altijd maar bedenken " welke kleren passen het beste bij mijn push up bh's met enorme vullingen want zonder die vullingen ziet het er niet uit" Nu komt het mooie weer er weer aan en mijn zelfvertrouwen gaat weer dalen omdat je het niet meer zo goed kan verdoezelen.

Ik heb een verwijzing gekregen van mijn huisarts om naar de isala kliniek in zwolle te gaan. Heeft iemand daar toevallig ervaring mee?

Krijg binnenkort mijn afspraak voor het consult binnen. Ben erg benieuwd.

Jullie zullen nog wel meer van mij horen 😉

En tips zijn altijd welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Annet.

Lees alles hier even door wel verslavend hoor :7: heeft je huisarts het advies geven om naar deze kliniek te gaan?

Ook al heb je een verwijzing het staat jou vrij om naar elke kliniek of ziekenhuis te gaan.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ank

Hahaha ben gister veel geïnformeerd op dit forum. Dat was een tip van een vriendin van mij om te gaan kijken op dit forum. Ben er blij mee.

Waar ik heen ga is een ziekenhuis en daar heb je een doorverwijzing voor nodig. Daar voel ik me tot nu toen het fijnste bij.

Nu maar wachten op het consult 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben nieuw sinds gisteren op dit forum

Ik ben 50 + (alles is nog ok aan mijn lichaam)

Schatten mij steeds jonger behalve dat eene problemen

Mijn borsten waren nooit super groot maar zijn nu doorgezakt

Wat als resultaat geeft proppen in beha dat alles er netjes uitziet

Maar bloot hhmmm neen

Betrap mij dat ik mijn borsten verstop om niet naakt te laten zien

We zijn sinds 1week terug uit vakantie en daar is heel mijn leed dat hij niet wist eruit gekomen

Ik ga op 16 april op een eerste gesprek

En hoop het in juli te kunnen laten doen

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.