Ga naar inhoud

kennen jullie dit gevoel ( onzeker )


Gast countdown

Aanbevolen berichten

Gast countdown

hey lady's ,

nu ben ik een maand geleden geopereerd .

en nu begin ik commentaar te krijgen van mensen/vrienden/collega's van oei nu hebt ge niks meer . ik heb nu een normale c -cup

ja ik ben een twijfelaar en ook redelijk onzeker .

dus nu had ik heel graag jullie mening gehoord .

en kregen jullie ook van die commentaren ? vind het vooral heel jammer .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei meid,
wat lastig als je omgeving commentaar geeft :(
Ik heb zelf een bv gedaan en geen bvk.
Dus ik kan er moeilijk over meespreken.

Je moet vooral luisteren naar jezelf, wat vind je zelf?
Ben je zelf tevreden?
Ben je blij dat je de stap hebt gezet?

Probeer je van anderen niet teveel aan te trekken, het zit in vele mensen hun natuur om anderen te kwetsen... :(
Je moet vooral zien dat je zelf tevreden bent, dus de rest de boom in :)

veel succes meid :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Asfaloth

Ik vind ze mooi hoor, en zeker niet te klein. Ze hebben een mooie grootte. Misschien moeten ze er gewoon nog aan wennen dat ze niet heel erg groot zijn maar gewoon, normaal? Kan me wel voorstellen dat het een tijdje klein lijkt voor hen, gewoon omdat ze je altijd met erg grote borsten gewoon waren en nu zijn je borsten ineens normaal.

Wel raar dat ze zo'n commentaar geven, dat er NIKS meer overblijft, want een C-cup is toch niet niets maar gewoon erg normaal (niet te groot, niet te klein). Dus je moet hen niet geloven hoor :). Maar ik kan wel begrijpen dat je je onzeker voelt daardoor (ik ben ook nogal onzeker als mensen zoiets zeggen).

Ik heb geen commentaar gehad na mijn bvk, maar heb het dan ook niet aan veel mensen verteld, en omdat ik ze vroeger heel goed wist te verstoppen, valt het nu niemand op denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast countdown

Oei meid,

wat lastig als je omgeving commentaar geeft :(

Ik heb zelf een bv gedaan en geen bvk.

Dus ik kan er moeilijk over meespreken.

Je moet vooral luisteren naar jezelf, wat vind je zelf?

Ben je zelf tevreden?

Ben je blij dat je de stap hebt gezet?

Probeer je van anderen niet teveel aan te trekken, het zit in vele mensen hun natuur om anderen te kwetsen... :(

Je moet vooral zien dat je zelf tevreden bent, dus de rest de boom in :)

veel succes meid :(

tnx , ik zelf vind ze heel mooi :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast countdown

Ik vind ze mooi hoor, en zeker niet te klein. Ze hebben een mooie grootte. Misschien moeten ze er gewoon nog aan wennen dat ze niet heel erg groot zijn maar gewoon, normaal? Kan me wel voorstellen dat het een tijdje klein lijkt voor hen, gewoon omdat ze je altijd met erg grote borsten gewoon waren en nu zijn je borsten ineens normaal.

Wel raar dat ze zo'n commentaar geven, dat er NIKS meer overblijft, want een C-cup is toch niet niets maar gewoon erg normaal (niet te groot, niet te klein). Dus je moet hen niet geloven hoor :). Maar ik kan wel begrijpen dat je je onzeker voelt daardoor (ik ben ook nogal onzeker als mensen zoiets zeggen).

Ik heb geen commentaar gehad na mijn bvk, maar heb het dan ook niet aan veel mensen verteld, en omdat ik ze vroeger heel goed wist te verstoppen, valt het nu niemand op denk ik.

ja inderdaad ik moet er zelf ook nog aan wennen . voor de operatie als ik zei dat ik een f had geloofde niemand mij . dus blijkbaar leken ze al niet zo groot .commentaar is nooit leuk en zeker niet over zoiets . ja inderdaad hier wisten wel wat mensen van mijn bvk vooral collega's en dichte vrienden . blijkbaar is het bij mij wel zichtbaar ;) wat ik niet zo erg vind

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind je borsten helemaal niet klein lijken, ze zijn juist goed en normaal.

Mss dat het met kledij anders oogt, mensen die jou kennen zijn dit beeld ook ng niet gewoon van jou, net als het ongekeerde met een borstvergroting.

Maar die twijfels en onzekerheid vind ik echt niet nodig hoor ;)

Je mag terecht fier zijn eig op die nieuwe borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit me aan bij de rest ...vind je borsten ook niet klein .

De "cup maat " is natuurlijk ook heel persoonlijk ....

Het belangrijkste is dat je er zelf tevreden mee bent en je fijn voelt .

Ik ben zelf van een E cup naar een B cup gegaan ..en ben blij dat die last weg is .

Zo vind ik zelf overdreven grote borsten helemaal niet mooi ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Sorry ik heb net mn opmerking bij je foto geplaatst,dont worry be happy,ze zijn heel erg mooi geworden!

hun zien ze niet bloot wij wel en zie t verschil ,super mooi toch?

Kan me echt boos maken om zulke reacties,zo gemeen,idd negeren en trots ermee zijn,ze mogen je zien stralen,laat ze jaloers zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Orchidee__

Ik ben zeker dat die personen het niet verkeerd bedoelen, maar zo'n ingreep verandert uiteraard drastisch je "uitzicht", maar daarom zékér niet negatief!

Het is gewoon eventjes wennen omdat er plots "heel wat" verdwenen is, dat er vroeger wel was..

Ik had die reacties ook, ik ging van een F naar een C, natuurlijk lijkt dat "weinig" omdat wij van "gigantisch groot" komen, maar uiteindelijk hebben we nu niets meer dan gewone, normale borsten zoals iedereen er heeft. Wees dus maar terecht fier op jezelf! Fier op je borsten, maar nog meer fier dat je ook de stap naar een borstverkleining hebt durven zetten, want dat is een hele grote stap!

En.. Als jij tevreden bent, iedereen tevreden, toch? Laat je dus zeker niet ontmoedigen door die reacties!

Liefs,

Orchidee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast countdown

Sorry ik heb net mn opmerking bij je foto geplaatst,dont worry be happy,ze zijn heel erg mooi geworden!

hun zien ze niet bloot wij wel en zie t verschil ,super mooi toch?

Kan me echt boos maken om zulke reacties,zo gemeen,idd negeren en trots ermee zijn,ze mogen je zien stralen,laat ze jaloers zijn :)

ja nu kan ik wel lachen met zo een reacties ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast countdown

Ik ben zeker dat die personen het niet verkeerd bedoelen, maar zo'n ingreep verandert uiteraard drastisch je "uitzicht", maar daarom zékér niet negatief!

Het is gewoon eventjes wennen omdat er plots "heel wat" verdwenen is, dat er vroeger wel was..

Ik had die reacties ook, ik ging van een F naar een C, natuurlijk lijkt dat "weinig" omdat wij van "gigantisch groot" komen, maar uiteindelijk hebben we nu niets meer dan gewone, normale borsten zoals iedereen er heeft. Wees dus maar terecht fier op jezelf! Fier op je borsten, maar nog meer fier dat je ook de stap naar een borstverkleining hebt durven zetten, want dat is een hele grote stap!

En.. Als jij tevreden bent, iedereen tevreden, toch? Laat je dus zeker niet ontmoedigen door die reacties!

Liefs,

Orchidee

nee fout hebben ze het zeker niet bedoeld . ze zijn gwn recht voor de raap :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.