Ga naar inhoud

anonymous86 : 3 april 2015 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

De afgelopen dagen heb ik veel op dit forum gekeken en daarom besloten om een account aan te maken. Afgelopen vrijdag, 3 april heb ik een bv gedaan. Ik ben geopereerd in kliniek Holystaete in Vlaardingen door Dr. Pieter Hupkens (via Diana Gabriels). Ik heb 375 cc dual plane gekregen.

Het consult met dokter Hupkens vond ik erg prettig, alleen bij Diana Gabriels ging het allemaal wat chaotisch. Afgelopen vrijdag was het zo ver, wat was is zenuwachtig! De operatie is goed verlopen.

Op de uitslaapkamer heb ik wel aardig wat pijn gehad. Ik ben rond 09:00 uur naar de OK gegaan en rond 11:30 werd ik wakker op de uitslaapkamer en had behoorlijk pijn en super koud. Vanwege mijn lage bloeddruk mocht ik op dat moment geen pijnstillers. Rond 12:30 wat gegeten en en geplast en mocht toen naar huis. Eenmaal thuis 2 uurtjes geslapen en al met al voelde ik mezelf behoorlijk goed. Alleen vrijdag en zaterdag paracetamol gebruikt, verder valt het mij reuze mee. Enige pijn waar ik last van heb, is nog mijn schouder, dit komt waarschijnlijk door de operatietafel en zere billen van het zitten en half rechtop slapen.

De eerste dag was ik niet erg blij met het resultaat, mijn borsten staan namelijk vrij ver uit elkaar en mijn tepels wijzen naar buiten. Daarnaast vind ik mijn borsten aan de 'kleine' kant. Ik heb zelf in het verleden een volle c-cup / kleine d-cup gehad, waar nog maar een kleine c-cup van over was. Na het lezen van jullie berichtjes op dit forum is mij wel duidelijk geworden dat mijn borsten de komende weken nog heel erg zullen veranderen en ik nog even geduld zal moeten hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Geef de genezing even wat tijd... Ik ben bijna 5 weken verder en ik zie en voel nog elke dag verschil...

Groetjes,

Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.