Ga naar inhoud

Tips om huid soepeler te krijgen??


Aanbevolen berichten

Hey!

Ik ben momenteel iets langer dan 9 weken PO en mag vanaf 12 weken PO bh's gaan dragen ivm dat mijn hechting afstootte en het helen dus allemaal wat langer duurde..

Nou heb ik afgelopen vrijdag een paar bh's gepast en eigenlijk vind ik dat helemaal niks mooi zit.. Ik heb het idee dat ik amper boobs heb als ik een bh aan heb & dat spleetje wat ik zonder bh of met sportbh heel snel heb is dan ook nergens meer te bekennen!

Ik heb een enorm strakke huid en ondanks dat het al een heel verschil is met in het begin, valt het enorm te merken dat mijn huid nog flink strak staat & maar niet soepel wil worden.. Ook vraag ik me af in hoeverre de boobs soepel horen te worden / hoe ze aan horen te voelen en of ik dat proces kan versnellen :P Want ik heb dus het gevoel dat dat ook de reden is waarom bh's voor geen meter zitten.

Ik masseer 1/2x daags met babyolie (vitamine E olie) of litteken olie, en eerder deed ik dat met gewone bodylotion (op aanraden van de pc, en in het begin natuurlijk wat meer insmeren dan masseren)

Maar hebben jullie misschien nog tips om ze soepeler te krijgen?

& horen ze dus wel redelijk soepel/zacht te worden?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil dit eigenlijk ook weten, zoekbalk ook abused. Nu weet ik dat vooral in de eerste 6 weken je niet mag masseren. Maar vanaf wanneer mag dat wel? En worden je borsten daar dan ook soepeler van of voelt t gewoon lekker? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 3 weken na de operatie begonnen met insmeren en na 6/7 weken meer masseren..

helaas nog niet veel soepeler geworden, maar mijn huid is ook echt heel strak.

wel vind ik dat na het 'masseren' ze iets soepeler aan voelen mja

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien eens kijken voor perineum massage-olie, die raden ze tijdens de zwangerschap aan om de huid rond de vagina soepeler te maken en de kans op inscheuren/knippen te verkleinen. Of het echt helpt weet ik niet, maar baat het niet dan schaadt het niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een aantal weken voor de operatie ook gesmeerd? Om de huid soepeler te maken? Ik weet dat je daar nu niets (meer) aan hebt maar ben wel benieuwd.

Nee ik had eigenlijk ook niet verwacht dat mijn huid zo strak zou zijn en niet rekbaar alsware..

achteraf was dat misschien wel een goede tip geweest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees ook even mee, ben nu 5 weken PO en ondanks dat alles wel wat soepeler is geworden staat het alsnog behoorlijks strak!

Ja ik denk ook wel dat als het soepeler word het er wat mooier uit gaat zien in mijn geval, omdat tussen de boobs zit ook enorme spanning en als je dan alsware in het midden duwt bewegen beiden boobs naar binnen omdat de huid daar nog zo strak zit :12:

mja ik blijf gewoon met mijn olie soorten insmeren enzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk ook wel dat als het soepeler word het er wat mooier uit gaat zien in mijn geval, omdat tussen de boobs zit ook enorme spanning en als je dan alsware in het midden duwt bewegen beiden boobs naar binnen omdat de huid daar nog zo strak zit :12:

mja ik blijf gewoon met mijn olie soorten insmeren enzo

Volgens een vriendin van mij was het pas na een jaar echt soepel, dus denk ook dat we gewoon wat geduld moeten hebben :P

Wat voor olie soorten gebruik je allemaal?? Ik gebruik op dit moment nog niks..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens een vriendin van mij was het pas na een jaar echt soepel, dus denk ook dat we gewoon wat geduld moeten hebben :P

Wat voor olie soorten gebruik je allemaal?? Ik gebruik op dit moment nog niks..

vanaf 3 weken gebruikte ik gewoon bodylotion om te smeren van kruidvat eigenmerk, en vanaf 6/7 weken ben ik begonnen met de babyolie van kruidvat eigen merk omdat daar heel veel vitamine e in zit en dat praktisch het werkende stofje is in de littekenolie's.. ik wissel wel soms af met de littekenolie van de kruidvat of action..

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45:
Excuseer mijn lachen.. maar het woord perineum.. weten jullie wat dat is? Waar dat zit?

Hier even de uitleg van wikipedia:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Perineum

Ik denk dat als je een pc vraagt naar die zalf, dat ie het erg grappig vindt :P

Uiteraard is het een goede tip, hier op het forum, om het te gebruiken, maar ik zou het woord; perineum, niet heel makkelijk uitspreken bij een pc, als ik voor mijn boobs kwam hihi.....

Ik wil dit niet hatelijk over laten komen he, maar vond het nogal grappig.. Ik visualiseer nogal snel, en zag het al helemaal voor me, happy, dat je met droge ogen aan je pc zou vragen naar de 'perineum' zalf voor je borsten ;)

Op zich is het een goede vraag, maar zeg er ff bij dat het misschien een beetje gek klinkt :P

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha ik werk in de zorg, eerste wat ik dacht toen ik dat las, WTf? Dat ga je nie op je borsten smeren toch hahaha klinkt zo smerig. Lekker vaginaal crème op je boobies maja als. T helpt waarom niet hahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha ik werk in de zorg, eerste wat ik dacht toen ik dat las, WTf? Dat ga je nie op je borsten smeren toch hahaha klinkt zo smerig. Lekker vaginaal crème op je boobies maja als. T helpt waarom niet hahahahaha

Ik ben ook vpk, dus dacht hetzelfde als jij hihi, maar idd, als het helpt, why not.. Alleen zag ik het voor me dat je dat aan je PC vraagt hihi... Dat was eigenlijk waarom ik lachte. Hoop niet dat het verkeerd opgevat wordt :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook vpk, dus dacht hetzelfde als jij hihi, maar idd, als het helpt, why not.. Alleen zag ik het voor me dat je dat aan je PC vraagt hihi... Dat was eigenlijk waarom ik lachte. Hoop niet dat het verkeerd opgevat wordt :)

Xx

Hahahaha ik werk in de zorg, eerste wat ik dacht toen ik dat las, WTf? Dat ga je nie op je borsten smeren toch hahaha klinkt zo smerig. Lekker vaginaal crème op je boobies maja als. T helpt waarom niet hahahahaha

nja als het helpt hoor ik het graag hahahah, heb me net ook weer ingesmeerd en mn borsten zijn net 2 keiharde stenen, en er staat flink spanning op de huid tussen mn boobs. enorm vervelend want het voelt ook erg naar om ze in te smeren als ze zo hard zijn.. al zijn ze normaal wel iets zachter gelukkig

Link naar reactie
Delen op andere sites

nja als het helpt hoor ik het graag hahahah, heb me net ook weer ingesmeerd en mn borsten zijn net 2 keiharde stenen, en er staat flink spanning op de huid tussen mn boobs. enorm vervelend want het voelt ook erg naar om ze in te smeren als ze zo hard zijn.. al zijn ze normaal wel iets zachter gelukkig

Hoi Loveut.

Als ik eerlijk mag zijn helpt het smeren niks.

Ik zou het een paar maanden afwachten en als er dan niets is veranderd contact opzoeken met je pc.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor damws vat niets verkeerd op ben eerlijk gezegd blij dat ik het nu weet ga indd niet over die zalf beginnen hihi heb de betekenis opgezocht dus houd het maar op de vraag welke lotion of creme hij aanraad vanmiddag weet ik meer xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een andere tip weer alleen niet meer welke kool t was maar tijdens mijn borstvoeding periode rade de vroedvrouw aan koolbladeren om mijn borsten te leggen misschien kan je dat op internet terug vinden maar t hielp geweldig om de spanning af te nemen ik zou t iig proberen als ik jullie was grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koolbladeren worden gebruikt tegen stuwing. Niet om de spanning van de huid af te halen.

Bij stuwing schijnt het echter idd te helpen. Goed dat je het zegt!

@ loveut.. Dit is het grote nadeel van het plaatsen van het maximale idd.. Wat Ank zegt, denk ik ook.. Wat misschien wat kan helpen, eventueel, is veel rondlopen zonder BH.. Dat zou evt de huid wat kunnen oprekken..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb een beetje het zelfde als jij loveut. om die reden slaap ik al een poosje zonder bh. s'avonds na het douchen gaat ie uit en lekker laten hangen die handel :P.

Ik zou ze ook graag nog een stuk zachter willen hebben, maar ik denk dat dat gewoon tijd nodig heeft.

ik smeer ze ook wel in met bio oil, eerst 2xdags, maar ik heb dus best veel jeuk aan mn borsten..herkent iemand dit ook? misschien omdat de huid nog wat rekt? sindsdien smeer in nog maar 1xdgs heel mn borsten in en 2x dgs mn littekens.

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koolbladeren worden gebruikt tegen stuwing. Niet om de spanning van de huid af te halen.

Bij stuwing schijnt het echter idd te helpen. Goed dat je het zegt!

@ loveut.. Dit is het grote nadeel van het plaatsen van het maximale idd.. Wat Ank zegt, denk ik ook.. Wat misschien wat kan helpen, eventueel, is veel rondlopen zonder BH.. Dat zou evt de huid wat kunnen oprekken..

Xx

Hmm dat is misschien wel een goed idee, wat vaker zonder bh..

dankjewel!

ja ik heb een beetje het zelfde als jij loveut. om die reden slaap ik al een poosje zonder bh. s'avonds na het douchen gaat ie uit en lekker laten hangen die handel :P.

Ik zou ze ook graag nog een stuk zachter willen hebben, maar ik denk dat dat gewoon tijd nodig heeft.

ik smeer ze ook wel in met bio oil, eerst 2xdags, maar ik heb dus best veel jeuk aan mn borsten..herkent iemand dit ook? misschien omdat de huid nog wat rekt? sindsdien smeer in nog maar 1xdgs heel mn borsten in en 2x dgs mn littekens.

groetjes!

Ja ik blijf denk ik maar gewoon smeren enzo hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.