Ga naar inhoud

Hellup! Borsten hellen over!


Aanbevolen berichten

Hai. Oke jullie zullen dit vast grappig vinden maar ik weet niet wat me overkomt.

Nu ongeveer 10weken po zijn me boobs goed gedaald. En soepel is de huid

Nu lig ik op me rug zonder bh en me boobs hangen richting me oksels!

Die hele prothese 925cc bijna 1kg p.stk valt als ware naar buiten toe ... Als ik op me rug lig.

Het voelt erg onnatuurlijk want tis gewoon ffe een groot sillicone ding wat zo trekt. Dat me middenrif tevoorschijn komt, dat ik me hele hand er tussen kan doen ! Plat !

Ben geen boobs gewend maar dit vind ik niet echt plezierig ofzo als ik op me rug lig en ik ze zo voel bewegen / vallen.

Is me huid nu te rekbaar? Hoort dit zo te voelen?

Lees het graag.

Ella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai. Oke jullie zullen dit vast grappig vinden maar ik weet niet wat me overkomt.

Nu ongeveer 10weken po zijn me boobs goed gedaald. En soepel is de huid

Nu lig ik op me rug zonder bh en me boobs hangen richting me oksels!

Die hele prothese 925cc bijna 1kg p.stk valt als ware naar buiten toe ... Als ik op me rug lig.

Het voelt erg onnatuurlijk want tis gewoon ffe een groot sillicone ding wat zo trekt. Dat me middenrif tevoorschijn komt, dat ik me hele hand er tussen kan doen ! Plat !

Ben geen boobs gewend maar dit vind ik niet echt plezierig ofzo als ik op me rug lig en ik ze zo voel bewegen / vallen.

Is me huid nu te rekbaar? Hoort dit zo te voelen?

Lees het graag.

Ella

Hai. Oke jullie zullen dit vast grappig vinden maar ik weet niet wat me overkomt.

Nu ongeveer 10weken po zijn me boobs goed gedaald. En soepel is de huid

Nu lig ik op me rug zonder bh en me boobs hangen richting me oksels!

Die hele prothese 925cc bijna 1kg p.stk valt als ware naar buiten toe ... Als ik op me rug lig.

Het voelt erg onnatuurlijk want tis gewoon ffe een groot sillicone ding wat zo trekt. Dat me middenrif tevoorschijn komt, dat ik me hele hand er tussen kan doen ! Plat !

Ben geen boobs gewend maar dit vind ik niet echt plezierig ofzo als ik op me rug lig en ik ze zo voel bewegen / vallen.

Is me huid nu te rekbaar? Hoort dit zo te voelen?

Lees het graag.

Ella

Hoi Ella

Zijn je protheses voor de spier geplaatst,dan denk ik dat het met je aantal cc te maken heeft :01:

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook hoor,als ik plat op men rug lig vallen men boobs naar opzij,ik kan er ook men hand tussen leggen dan...maar als ik rechtop sta zie je daar niks van...geen idee of dat normaal is maar mij stoort het niet echt...denk dat het idd met het aantal cc te maken heeft...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook hoor,als ik plat op men rug lig vallen men boobs naar opzij,ik kan er ook men hand tussen leggen dan...maar als ik rechtop sta zie je daar niks van...geen idee of dat normaal is maar mij stoort het niet echt...denk dat het idd met het aantal cc te maken heeft...

Xxx

Hi Barb wire :) hoe ben jij gewend geraakt aan de grote van je boobs? Ik vind de mijne al gigantisch ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat valt goed mee hoor,in het begin kwamen ze wel tegen men armen en dat was wel even wennen maar ondertussen ben ik er goed aan gewend...ze voelen aan als van mezelf waardoor ik af en toe zelfs vergeet dat het siliconen zijn haha...echt hinder of beperkingen heb ik niet!! :1:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.