Ga naar inhoud

Nicole6 : 17 december 2010 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic: Tongeren


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!!

Wat fijn dat er op deze site zoveel informatie staat zeg.

Ik ben Nicole en ben 26 jaar.

Ik denk er al een paar jaar over na om een bv te laten doen, maar ben er toch een beetje bang voor, vooral voor de narcose, daar ben ik al een aantal keer erg ziek van geworden.

Ik heb nu een 75 B, maar wil graag een 75 C/D. Ben er nog niet helemaal uit hahaha.

Heb nu voor mezelf de knoop doorgehakt om er voor te gaan en ben al een aantal weken bezig met orienteren.

Ik heb gekeken naar een bv vergroting bij dokter d'hondt in belgie.

Heb daar goede verhalen van gehoord en wil graag bij hem op consult.

Het nadeel is alleen dat ik in het onderwijs werk en natuurlijk niet zomaar altijd geopereerd kan worden.

Weet iemand of het mogelijk is om zelf een operatie datum aan te geven?

En wat is ongeveer de duur van herstel periode?

Ik moet daarbij wel wat rekening houden met mijn vakanties, als dit gaat.

Tevens voetbal ik en de vraag was of dit ik dit gewoon kan blijven doen met een bv.

Weet iemand dat??

Ik ben erg benieuwd en hoop dat ik dit jaar nog een bv vergroting kan laten doen.

Alvast thanks voor jullie adviesssss

Greets

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey welkom!

Weet niet of je ook bij dokter D'hond aan kan geven wanneer je geopereerd wil worden, maar ik kon bij mijn arts wel kiezen uit meerdere mogelijkheden. Ik ging eerst nog op vakantie en wou het pas daarna.

Je moet wel rekening houden met een week thuis blijen en daarna mag je nog niet zwaar tillen. Ik heb een kantoorbaan en ben 1,5 week thuis gebleven.

De artsen raden aan om 6 weken niet te sporten, ... dus 6 weken niet voetballen :84:

Maar als je in het onderwijs werkt, heb je toch ook een lange zomervakantie? En heeft voetbal ook een zomerstop? Zou een mooie tijd kunnen zijn met een goede herstelperiode.

Doegg :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nicole,

ik sta zelf ook voor de klas en heb er bewust voor gekozen om aan het begin van de zomervakantie geopereerd te worden! Dan heb ik 5 weken om helemaal te herstellen. Ik heb best veel te maken met agressie en moet vaak ook lichamelijk ingrijpen, dus wil ik echt genezen zijn zeg maar.... Ik heb mijn afspraak in het ziekenhuis staan, daar kon ik het zo goed als zelf bepalen!

gr Boobstobe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast kruzetje

Ik heb gister een consult bij dr d'Hondt gehad, ik heb zelf aan kunnen geven wanneer het het best uitkomt, ik had het geluk dat er iemand uitviel en kan dus op 8 mei al terecht, hij gaf aan dat hij geen wachtlijst heeft en eind mei al kan inplannen, de mogelijkheid is er dus wel.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nicole,

welkom....

ik denk dat je de datum zoals meerdere zeggen en heb gelezen,zelf een beetje kan invullen,maar ik sluit me ook bij de andere dames aan,ik zou het plannen vlak voor de grote zomervakantie,ja oke,snap je wel mischien als je zegt zie dat niet zitten wegens de warmte en dan dat herstel,maar goed,ik denk dat je anders weinig keus overhoud,of je moet voor de kerstperiode kiezen,ook 2weken vrij,en in de winter,is mischien ook een optie?

bekijk het even,wat jou het beste uitkomt.

en over de vraag,hoelang je voor je herstel uit moet rekken,nou toch zoals gebruikelijk de 6weken,na een week of 2 kan je al we een berg,maar het meeste mag gewoon niet.

weet je waneer je je consult trouwens krijgt?

spannend allemaal,en erg goed dat je zo goed erin voorbereid.

veel lees en post plezier op het forum

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey nicole6 ! Wat leuk dat je ook bij D´Hondt geopereerd wilt worden! :) Heb je je consult bij hem al gehad of moet je nog een afspraak voor maken? Ben benieuwd wanneer je operatie plaats zal vinden ivm je werk. :) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Bedankt voor jullie reacties en advies!!

IK heb er inderdaad aan zitten denken om aan het begin van de zomervakantie de bv te laten doen, maar wij gaan dan voor 3 weken backpacken door china dus helaas is dat geen optie. En nog een jaar wachten lijkt me niks hahah.

Ik heb daarom besloten om het 2 weken voor de kerstvakantie te laten doen om zo dan zeker 4 weken te hebben om te herstellen.

Ik moet het daar nog met mijn baas over hebben, maar dat zal hopelijk geen probleem zijn.

Tevens is het dan winterstop voor het voetbal dus dat is mooi meegenomen!!

Ik ga vandaag of morgen bellen voor een consult bij dokter d'hondt.

Vind het wel spannend allemaal maar gelukkig staat mijn vriend achter me en gaat hij mee.

En ik wil het echt zo graag!!!!

Trouwens, nog een vraagje:

Heeft het invloed op het sporten als de "borst" voor of achter de borstspier wordt geplaatst?

En voel je je borsten goed tijdens het sporten? Is het niet anders zeg maar.

Thanks nogmaals voor jullie reacties!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hallo allemaal,

super bedankt voor de reacties!!

Ben ondertussen naar Tongeren geweest en heb samen met mijn vriend een heel goed gesprek gehad met dokter d'hondt.

Ik heb besloten om bij hem een BV te doen, spannend!!

De operatie vindt helaas pas plaats op 17 december, dit vanwege mijn baan in het onderwijs.

Maar de afspraak staat!

Heb een week extra kerstvakantie om goed te kunnen herstellen.

Ik heb besloten om 330cc achter de borstspier te plaatsen, ik heb nu zelf een 75B.

Ik wil graag een volle D cup hebben, maar vond het moeilijk om een goede indicatie te krijgen met de pasproteses.

Heeft iemand ongeveer dezelfde operatie ondergaan?

En zijn daar misschien foto's van die ik zou mogen bekijken?

Ik heb er echt super veel zin in en ben zo benieuwd.

Maar ik zal dus nog even moeten wachten...

Greets

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.