Ga naar inhoud

birdie86 : 20 april 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

hi iedereen!

Ik ben nieuw op dit forum. :105:

Ik ben gepland 20 april voor een borstvergroting met Frans Straten.

Ik heb 2 kinderen en heb 2 jaar lang borstvoeding gegeven. Ik had altijd een kleine borst maar had niet echt een probleem met dat. Alleen na de borstvoeding zijn mijn tits echt lelijk en leeg... :( Ik denk, ik ben 28 jaar oud en ik vind dat triste om voor de rest voor mijn leven met zo een borst te gaan lopen. :102:

Alleen het verschil met veel van jullie is dat ik wil eigenlijk niet te grote tite, ik wil gewoon mooie titen!

Ik ben bij Frans Straten geweest en ik vroeg voor een 200 of 250cc maar hij zei dat met de breedte van mijn borst het zal niet mooi zijn en hij zei dat 300cc zou perfect zijn. ( ik ben 1m73, 59 kilos)

Ik ben een beetje bang dat dat te groot zal worden.

Heeft iemand zo een ervaring?

En in algemeen, wat weten jullie over Frans Straten, hebben jullie goed/slecht ervaring gehad met hem?

Ik hoop dat jullie mij goed kunnen begrijpen want mijn nederlands is heel slecht :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Goedemorgen,

Welkom op het forum met werkelijk alle info die je nodig hebt voor een bv. Ik heb er ontzettend veel aan gehad alleen de cc dat blijft toch lastig.

Ik ben op 23 maart geopereerd door Frans Straten en ik ben echt super tevreden . Ik wou ook niet te groot maar ook niet te klein. Ik ben gegaan voor 450 cc en t ziet er werkelijk erg mooi uit, alleen het had achteraf idd toch wel wat groter gemogen .

Ik ben langer en zwaarder dan jou en bij elk lichaam valt het anders uit , juist daardoor wordt t moeilijker. Maar het klopt wel een te smalle prothese is ook niet mooi het moet natuurlijk wel perfect passen bij de breedte van je borst.

Ik kom met mijn 450 cc nu uit op cup D hoop dat t nog veranderd en ietsje groter wordt maar denk dat dit niet het geval.

Denk goed na als ze erin zitten raak je er echt super snel aan gewend, hiervoor hebben ze mij ooo gewaarschuwd maar t is ook echt zo!

Succes meis en geloof me Frans is super goed en ziet echt wel wat bij je lichaam past! Mijn borsten plus die van de andere meiden die ik voorbij heb zien komen die Door hem zijn geopereerd zien er prachtig uit..

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Chanick,

Dank je wel vorr je antwoord! Ik ga dan toch voor 300cc denk ik! Mag ik vragen : Heb je iedereen vertelld over de BV? Gaan alle je familie en vrienden weten? Ik weet al dat voor mijn vader en sommige vrienden gaat het lastig zijn want ze gaan zeker niet begrijpen.

Dus ik dacht, ja, gewoon niks zeggen alleen voor die ene die zou begrijpen....

Wat ga je doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Birdie,

Lekker voor 300cc gaan joh! Bijna niemand heeft spijt achteraf :) Ik wilde even reageren op je vraag aan Chanick. Ik heb het mijn goede vrienden vertelt maar mijn ouders niet. Daar heb ik nu wel een beetje spijt van want het is echt wel te zien en ze gaan niet blij zijn (vooral mama niet) als ze horen dat ik een hele operatie heb gehad zonder dat ze het wisten. Ze denken namelijk dat ik nu niet in Amsterdam ben. Dus achteraf gezien zou ik het wel gezegd hebben vooral omdat ik nu graag wat hulp zou willen van mams maarja ze zijn weg voor Pasen.

Ik zou het zeggen (is zeker niet makkelijk) voordat je achteraf spijt gaat hebben. Maar het is natuurlijk persoonlijk! Doe wat goed voelt en ik wens je heel veel succes en plezier de 20e!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames!

dat met cc's is echt lastig..

Ik twijfelde eerst of 450c niet teveel was.. ik ben 1.60 en omvang 80.

ik had gebeld of ze ook een 400 en 425 voor me neer wilde leggen...

nu lees ik zoveel en kijk bij andere dat ik bang ben dat ze te klein worden haha!

is het raar als ik weer bel en vraag om ook een 500cc neer te leggen haha..

ik heb nu 80A 450cc high profile komt erin dual plane, wat zal dat gaan worden?

Ik ben 13 april aan de beurt bij Frans Straten, ik heb een heel goed gevoel bij hem!

Ik zal wel een verslag plaatsen over die dag!

mijn vrienden had ik de dag van het consult meteen allemaal geappt!

en me ouders en schoonouders vinden het leuk voor me..

Ik denk dat het mensen toch wel gaat opvallen dus ben er ook heel open over.

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ergens op het forum gelezen dat 150cc een cupmaat groter is. 450cc is dus 3 cupmaten groter. Bij mij klopt die zin wel ongeveer. Ik heb 75A/AA en ik krijg 600cc. Komt uit op volle D kleine E vertelde Nio mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik ben 10 feb geholpen door Frans L450 en R425 cc en vind ze echt niet groot of te groot!! Ben super tevreden en was het groter geworden was ik ook blij hoor! Kwam van een kleine A en heb nu een mooie E cup!!

Ik zou als ik jou was echt voor de 300 gaan , heb hier al vaker gelezen dat meiden voor het kleinste kiezen en later spijt krijgen dat ze het toch te klein vinden!!

En over Frans ben ik echt tevreden super fijne arts,, van consult tot operatie, zelfs vragen per mail werd gelijk op gereageerd!!

Succes met je keuze en voorbereiden!!

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden, dank je wel voor de reacties!

Gigi 21 ik wou vragen, op welke adres heb je de email gesturrd? Ik denk dat het best is misschien een foto van precies wat je wil te sturen.

Ik twifel nog want mijn vriend hou niet van te grote borst en ik denk ook, je kan altijd meer nemen maar minder zou je borst niet zo mooi maken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar kliniek heyendael op de site staat ook het mail adres!!

Ga jij via Diana of Frans zelf?

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dan weet ik niet precies hoe dat werkt, ik ben rechtstreeks gegaan woon zelf in Nijmegen!!

Maar ik neem aan dat je Frans zelf wel kunt bellen of mailen hij is toch je PC , dus mis kun je evt ook nog bellen voor je vraag kwa cc Tanne is ook heel behulpzaam!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.