Ga naar inhoud

Backpacken na BV


Dee_ss

Aanbevolen berichten

Hoi lieve meiden,

Ik heb jullie al eerder verteld dat ik 3 maanden na mijn BV op vakantie ga. Hier heb ik alleen niet bij verteld dat wij gaan backpacken. Het is een zware operatie, dus onderschat het echt niet maar ik ben zo benieuwd of een van jullie hier ervaring mee heeft? Ik ga 1 september en hoop tussen 26 mei en 9 juni geopereerd te worden. Of zouden jullie mij adviseren om na mijn backpack de BV uit te laten voeren? Ik wil zo graag zelfverzekerd op Bali in mijn bikini liggen!!

Ik ga overigens 1 maand naar indonesie.

Liefs, D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.. weet je.. ik denk dat je dat rustig kunt doen hoor..

Uiteraard zal het in het begin ff onwennig zijn om je rugzak om te hangen (zeker als je je prothesen achter de spier krijgt) maar je mag officieel weer alles..

Zorg dat je in de weken voor je naar indonesie gaat (dus na het herstel van de eerste 6 weken) weer langzaam op te bouwen met gewicht tillen.. Oefen ook al vaker met gewicht op je rug, bouw dat ook op. Dan weet ik bijna zeker dat het gewoon gaat lukken als je (bijna) 3 maanden po bent.

Veel plezier!!

(anders de een of andere sterke adonis meenemen joh ;) )

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.