Ga naar inhoud

Evaatjuh83 : 31 maart 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik ben Eva en nieuw hier :-)

6 april staat bij mij een bv op de planning. Deze word gedaan door Frans Straten. Ze worden dual plane gezet (of hoe zeg je dat?). Wat zijn jullie ervaringen met Frans Straten? En waar kan ik op rekenen betreft het herstel? Ik doe kantoorwerk, is een weekje verlof voldoende? Hoef niet te tillen etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Wie kan mijn vragen beantwoorden?

6 april krijg ik mijn bv bij Dr. Frans Straten. Tot nu toe wordt het 250 cc rond (dual plane), alleen twijfel ik nog of ik toch niet voor 275 cc moet gaan. Heb nu zelf een lege C/D cup. Op wat voor cupmaat kan ik dan rekenen, ben zelf 1.65 en weeg 60 kg? En zijn er hier misschien mensen met een vergelijkbare 'situatie' die al geholpen zijn?

Zijn er nog dingen waar ik aan moet denken of rekening mee moet houden?

Alvast bedankt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evaatjuh! Ik word ook geopereerd door Drs. Frans Straten.

Ik lees alleen maar (super) goede berichten over hem :)..

Ik twijfelde zelf ook tussen 350 cc en 375 cc. Ik heb gezien hoe groot de prothese is van 25 cc is en dat is vrijwel niets!

Alleen voor je eigen geruststelling zou ik dan al voor de 275 cc kiezen als ik jou was, zodat je achter geen spijt krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Evaatjuh83,

Ik word ook geholpen door hem op 17 maart. Ik heb nu ook een klein C groteB. Ik ben dan wel 175.m lang en weeh 65 kilo.

Omdat ik na 2 bevallingen slappere borsten heb gekregen wilde ik ze laten vullen. Voor mij het advies om 350cc.375cc in te doen. Deze had ik gepast en vond het super mooi.

Hoor regelmatig dat mensen na de operatie toch liever iets groter hadden gewild.

Succes me de operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo dames!

31 maart staat mijn bv gepland bij Frans Straten. Nou heb ik begrepen dat ik een sportbh mee moet nemen. Ik zou alleen echt niet weten welke maat :12: Heb nu een lege C/D en krijg 350cc rond dual plane. Alle tips en adviezen zijn welkom!

Thnx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid spannend en leuk!

Ik heb 2 sport bh's maar vind de carefix anna van online-care.eu het fijnst zitten!

Op de site staat een matentabel waar je op kan kijken.

Ik heb 350cc hp voor de spier gekregen, kom van een 75a af..

Had eerst een M besteld maar was veeelste krap, nu een L en die zit perfect.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor je reactie! Daar was ik ook al naar aan t kijken. Had gehoord dat die erg fijn waren. Bij andere sportbh's zou ik een 75E moeten halen zei een vriendin van me, maar bij deze kan ik dus beter een L pakken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom van een A af en jij van een C/D dus als ik jou was zou ik even kijken naar de maattabel..

Zoals het er nu uitziet kom ik uit qua maat op een 75D..

Je kan bestellen en passen en als niet goed is terug sturen maar dan gaat er wel weer een kleine week over heen voordat je hem weer heb..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik ga doen is zorgen dat ik de dag van te voren een aantal maten in huis heb. Dan heb ik nog genoeg tijd ze te (laten) ruilen. Of makkelijker retourneren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook gewoon even naar de kliniek bellen en vragen :P

Ik moet een 80E halen en ze verwachten dat ik uiteindelijk een 75D/DD zal hebben...

Ik heb mijne gekocht bij marks en spencer.eu.. 30 per stuk en ziet er nog leuk uit ook en rits aan de voorkant! Bij de kliniek hebben ze ze misschien ook maar die zijn vaak erg duur.. Ik wilde er 2 ivm wassen enzo want kan geen 6 weken dezelfde aan toch? :P

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben ze jou dat niet verteld tijdens consult??

Frans en Tanne adviseerde mij een 75D mee te nemen ik had op de dag 1 triumpf 75D en de Lipoeplastic m bij deze laatste is mij aangedaan na de operatie, 2 dagen later zat ie veels te strak en ben ik over gegaan op de triumpf 75E !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het goed is word ik vandaag of morgen gebeld met verder info, zal dan meteen ff vragen naar welke maat ik het beste kan bestellen. Heb iig ook die care fix Anna Lipoplastic besteld in maar L. Die moet haast wel goed zijn lijkt me.

Zijn er nog meer dingetjes waar ik aan moet denken de komende periode na de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Goedemorgen allemaal!

Hier een verslagje van mij😄

Gisteren was het dan eindelijk zo ver! Om 12uur mocht ik me melden in Groesbeek. Rond kwart voor 2 werd ik eindelijk gehaald! Ik verging bijna van de honger😱 Mocht niet eens een slokje water drinken😓

Infuus erin, naar de ok gereden, toen ging Frans nog even tekenen, checken wie ik was en welke implantaten we afgesproken hadden. En toen ging ik slapen. Het gekke was dat ik totaal niet nerveus was!

Al snel was het weer voorbij, ik werd moeilijk wakker zoals gewoonlijk. Had niet eens de kracht om naar m'n nieuwe borsten te kijken.

Vond de pijn goed te doen gisteren, alleen het kortademig zijn in het begin is vervelend, thank god heb ik op de zwangerschapscursus verschillende technieken geleerd, nooit gedacht dat ik die ooit nog zou toepassen!

Toen ik eindelijk een beetje helder werd kreeg ik wat eten, eerst brood en daarna een warme maaltijd die tot mijn verbazing goed te eten was!

Rond 22.30uur was ik weer thuis. Even wennen allemaal. Slapen was niet bepaald comfortabel, en deurklinken naar beneden doen is ook nog geen succes.

Vandaag voel ik me alsof er een trein over me heen is gereden en daarna nog een vrachtwagen en daarna ook nog eens een olifant op me is gaan zitten😏 Niet best dus. Gelukkig kan ik vandaag nog in m'n bedje blijven zitten/liggen.

Iemand tips hoe ik m'n haar kan doen? En douche? Zie er nu al tegenop😓

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Evatjuh,

Gefeliciteerd met je :1big_boobs:!!!!!!!

Balen dat je zoveel pijn hebt zeg, als ik me voel alsof er een trein over me heen is gegaan heb ik meestal een kater ;)

Doet de pijnstiling niks? Je was wel weer laat thuis dan.

Ik hoop dat het vanaf nu alleen maar elke dag beter gaat. Heel goed herstel gewenst.

xxxkusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobies24

Hoi Evaatjuh, geen tips voor je maar wil je wel een spoedig herstel wensen! Hopelijk zakt de druk/ pijn gauw op je borst... Op tijd je medicatie innemen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs , en een fijn herstel gewenst!!

Tips ..Uhm de eerste 2 weken heeft mijn man me geholpen met alles, heel heel af en toe deed ik zelf een staartje maken maar dat was pas na dik een week en dan hield ik me hoofd schuin tegen me schouder aan zodat me armen niet hoefde te strekken, en met wassen ook ,, die manier zat er zo in dat ik vorige week t haren wassen in een keer dacht van uuh je mag je armen hoog doen hoor haha!!

Maar je zult merken dat je straks zelf overal foefjes en trucjes voor vind hoor!!

Komt vanzelf :-)

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees ook steeds wat over hema BH's en dat liet Frans ook vallen..

Welke hebben jullie?

Ik heb bij perrysport een BH gekocht 50euro.... 80D en weet dus niet eens of die wel gaat passen..

daarom wil ik de rest maar iets goedkoper..

terugbrengen zal niet gaan heb in al mijn enthausiastme het kaartje er al afgetrokken haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.