Ga naar inhoud

vragen lijst consult


Aanbevolen berichten

Hey misschien voor iedereen op deze site gemakkelijk om uit te printen en te vragen tijdens je consult?

Is het een gladde, of ruwe prothese, rond of anatomisch en wat zijn de voor en nadelen?

Wat is het voor een prothese en krijg ik hier het certificaat van mee?

Wat is de garantie op de prothese, en krijg ik hier een bewijs van mee?

wat wordt de plaatsing voor de spier, achter de spier of dp en waarom en wat zijn de bijkomende voor en nadelen?

Krijg ik drains?

Bij welke klachten moet ik contact opnemen met de kliniek?

Wat zijn de 3 ergste dingen die er tijdens mijn bv kunnen gebeuren, wat is de kans hierop en wat zijn de bijkomende kosten?

Hoe lang duurd de bv in het ergste geval?

Wat als na drie maanden de bv blijkt te zijn mislukt, bijvoorbeeld kapselvorming of een totaal ander resultaat dan gewenst en besproken tijdens het consult? qua vergoeding e.d?

Wat moet ik meenemen de dag van de bv en wat trek ik aan?

Is het handig de dag van de bv cola en zoute chips mee te nemen voor de terugrit om je bloeddruk op pijl te houden?

Heeft u tips voor bijv. vasthouden van vocht, ik heb zelf gehoord dat brandnetelthee goed is klopt dat?

Hoe lang voor het weer verantwoordelijk is mijn kind te tillen/hond uit te laten/te spinnen of te bodypumpen?

Hoe lang moet ik met de sportbh slapen?

Hoe lang voor ik weer een beugelbh aanmag?

Welke sportbh raad u aan en welke maat?

Wanneer mogen de hechtingen eruit en kan dit ook bij de huisarts?

Hoe lang voor ik weer op mijn zij kan slapen?

Klopt t dat als ik teveel til er scheurtjes in het kapsel kunnen komen en er dan littekens kunnen ontstaan en dat er dan kpselconcentratie ontstaat en wat kan ik dan verwachten?

Wanneer is het weer verantwoord te gaan zonnen in bikini en heb ik een speciale factor nodig voor mijn boobs?

Hoe raad u me aan om te gaan met de littekens? wel of niet smeren en waarmee?

Uiteraard graag aanvulling hoor dames!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee dat ken ik indd en met die storm weet ff niet meer welk gedeelte je uit nl kwam maar hier in zuid holland waaid het flink wilde net naar de winkels vanauit sporten maar heb me herdacht en blijft lekker daggie thuis en straks na school zwemles van de kleine en daarna bij me schoonouders eten met de familie dus hoop dat het iig droog blijft maar het is aardig donker bleh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top vragenlijst,na mijn 1ste consult had ik ook maar een vragenlijstje gemaakt voor me2e consult was de 1ste x alles vergeten van de zenuwen haha :P

Ik vond het zelf ook fijn om te weten wat voor hechtingen ik kreeg, oplosbaar of niet?

En ik wou de prothese graag even voelen, en wanneer je weer kan douchen!

Succes dames :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyhey iedereen nou heb veel van mijn vragen netjes beantwoord gekregen van de kliniek dus wilde ze even delen zodat jullie er misschien ook iets aan hebben

Is het een gladde, of ruwe prothese, rond of anatomisch en wat zijn de voor en nadelen?

De prothese is licht getextueerd van oppervlakte

Wat is het voor een prothese en krijg ik hier het certificaat van mee?

monobloc silicone softone en ja

Wat is de garantie op de prothese, en krijg ik hier een bewijs van mee?

10 jaar en ja

wat wordt de plaatsing voor de spier, achter de spier of dp en waarom en wat zijn de bijkomende voor en nadelen?

Krijg ik drains?over het algemeen normaal gesproken niet.

Bij welke klachten moet ik contact opnemen met de kliniek?

infecties, kapselvorming, gevoeligheid tepels, voelbare-zichtbare prothese,bloeding, plooien,geval van afstoting.

Wat zijn de 3 ergste dingen die er tijdens mijn bv kunnen gebeuren, wat is de kans hierop en wat zijn de bijkomende kosten?

Hoe lang duurd de bv in het ergste geval?

Wat als na drie maanden de bv blijkt te zijn mislukt, bijvoorbeeld kapselvorming of een totaal ander resultaat dan gewenst en besproken tijdens het consult? qua vergoeding e.d?1e jaar gratis daarna 500 p prothese.

Wat moet ik meenemen de dag van de bv en wat trek ik aan?iets comfortabels

Is het handig de dag van de bv cola en zoute chips mee te nemen voor de terugrit om je bloeddruk op pijl te houden?

Heeft u tips voor bijv. vasthouden van vocht, ik heb zelf gehoord dat brandnetelthee goed is klopt dat?

Hoe lang voor het weer verantwoordelijk is mijn kind te tillen/hond uit te laten de 1e 2 tot 3 weken proberen zeker niet te doen/te spinnen of te bodypumpen het liefste pas na 6 tot 8 weken?

Hoe lang moet ik met de sportbh slapen? 1e twee weken verband daarna 6 weken sportbh

Hoe lang voor ik weer een beugelbh aanmag?

Welke sportbh raad u aan en welke maat?

Wanneer mogen de hechtingen eruit en kan dit ook bij de huisarts? ja dat kan

Hoe lang voor ik weer op mijn zij kan slapen? na een paar dagen

Klopt t dat als ik teveel til er scheurtjes in het kapsel kunnen komen en er dan littekens kunnen ontstaan en dat er dan kpselconcentratie ontstaat en wat kan ik dan verwachten?

Wanneer is het weer verantwoord te gaan zonnen in bikini en heb ik een speciale factor nodig voor mijn boobs?

Hoe raad u me aan om te gaan met de littekens? wel of niet smeren en waarmee? smeren mag als de wonden dicht en genezen zijn welke en wat te smeren even in overleg met de arts.

Niet alle vragen zijn beantwoord maar de rest zal ik morgen na mijn consult aanvullen spannend!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.